Gå til innhold

Kanebo 38° mascara


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Har hørt så delte erfaringer om denne mascaraen. Den sitter visst bra, men gir den absolutt _ingen_ volum?? Bittelitt volum..? :sjenert:

Trenger en mascara som ikke smitter av...men vil gjerne ha volum også. Ikke lett. Har prøvd det meste av billig og dyre mascaraer, men tror øyevippene mine er litt vrange :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den sitter knallbra! Tåler en regnbyge, tåler tårer osv. Den ser veldig naturlig ut - litt for naturlig vil mange hevde, for nei - den gir ikke volum.

Jeg har brukt den lenge, men så gikk jeg litt lei og ville ha en som "gjorde" litt mer for vippene mine.

Mener den koster ca kr 165.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mangler wow-faktoren, men til hverdags er den helt grei. Sitter som støpt. Jeg sminker meg ikke masse, og det holder med den. Får jeg mer volum en den gir, så føler jeg meg rett og slett oversminket...

Min favoritt iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skal prøve den. Hvis den ikke fungerer på øvre øyevipper, så kan den brukes på de nedre øyevippene. Det kan jeg ikke med vanlig mascara, med mindre jeg er ute etter panda-looken :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sikkert har sagt flere ganger før. YSL Faux Cils har wow-faktor, gir skikkelig volum og den smitter ikke av. Min favoritt! Koster 195 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Den er absolutt dugenes til nedre-øyevipper mascara.

Men for all del - jeg brukte en fire-fem Kaneboer etter hverandre - og det har jeg aldri gjort med noen mascara før. Så den er absolutt verd å forsøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den for tiden, men kun til hverdags. Den gir ikke noe volum, men fungerer likevel helt greit for meg. Liker den pga at den legger seg pent uten å klompe, slik at man får et naturlig resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at den fremhever øynene pent, selv om den er diskret. Selv om jeg har ganske OK lange og tette vipper, så ser de litt penere og litt mer sminket ut med Kanebo 38C enn uten.

Men den er litt for kjedelig til fest. Da vil jeg ha noe med litt mer futt, så akkurat nå er det Diors Hypnose som gjelder.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt den, og den var råbra, satt som et skudd. Men det var akkurat det... mye slit for å få den av hver kveld. Liker ikke å slite sånn på øynene. Så jeg vil si at dette er den perfekte brude-mascara og andre findager og fest-mascara. Men til hverdags er ysl sin mascara super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det geniale er jo at den er så utrolig lett å få av! essensielt, siden jeg reagerer på så å si alle øyesminkefjernere.

og, man kan bygge opp mange lag uten at det klumper. vet ikke helt hva dere mener med volum, tjukkere øyenvipper-effekt? det ser jo helt corny ut spør du meg da. fake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mascaren er min store kjærlighet, i hvert fall blant det som befinner seg i sminkepungen. :ler: Den koster 165 kroner de fleste steder. Cubus fører også Kanebo, faktisk.

Hvis du vil ha mer volum, kan du bruke en sånn booster under (tilsvarende den hvite delen av disse todelte mascaraene). Det er massevis av merker som har slike, spør i et parfymeri.

Det beste med den er som ivanka sier at den er så lett å fjerne. Til hverdags finnes det ingen bedre mascara, spør du meg. :mascaramisjonærsmiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Man bruker jo mascara for en ting: å enten forlenge vippene eller gi dem volume eller begge deler.

Denne her gjør INGENTING. Gir de kun farge.

Så de som bruker denne mascaraen kan jo like gjerne farge øyevippene sine i stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bruker jo mascara for en ting: å enten forlenge vippene eller gi dem volume eller begge deler.

Denne her gjør INGENTING. Gir de kun farge.

Så de som bruker denne mascaraen kan jo like gjerne farge øyevippene sine i stedet ;)

Jeg ser poenget ditt. Men jeg synes den faktisk gir litt lengde. Vippene mine er farget helt ut til tuppene, men de ser litt lenger ut med 38C. Mulig det er fordi den dytter de litt oppover, i stedet for utover, slik de er au naturelle.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg mørke øyevipper fra før av, men synes at Kanebo intensiverer blikket og forlenger bittelitt :).

Har reist fra i i går morges, og maskaraen sitter fortsatt veldig godt. Dessverre synes jeg det er litt slitsomt å få den av med unntak av i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bruker jo mascara for en ting: å enten forlenge vippene eller gi dem volume eller begge deler.

Denne her gjør INGENTING. Gir de kun farge.

Så de som bruker denne mascaraen kan jo like gjerne farge øyevippene sine i stedet ;)

:Nikke: Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...