Gå til innhold

er du organdonor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Sulosi, mod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det skal jeg heller aldri være

Gjest lizard queen
Skrevet

Har ikke fått somla meg til å skaffe sånn donorkort enda men de fleste som kjenner meg vet at det er en selvfølge at jeg vil donere bort alt som kan! Trenger da ingenting når jeg er dau og hvis liket mitt kan hjelpe noen synes jeg bare det er kjempe bra :) 

Skrevet

Nei skal ikke donere. 

Anonymkode: 63d4b...639

• Liker 1
Skrevet
På 11/21/2016 den 6.51, AnonymBruker skrev:

En skam???

Det må da jaggu være opp til hver enkelt!

Jeg er ikke organdonor og jeg er ikke blodgiver. Jeg synes mennesker er en så grusom art, det finnes ingen grenser for hvor mye ondskap vi påfører kloden vår, dyr og andre mennesker. 

Jeg føler ikke noe behov for å hjelpe til å holde folk i livet. 

Blir kvalm av å tenke på at mitt hjerte kan hjelpe en dyremishandler å leve videre.

Anonymkode: 98c63...19e

Og her beviser du med det sanne hvor grusomt et menneske kan bli! 

Anonymkode: 355bd...011

Skrevet

Har virkelig ikke lyst til å bli det, syns mennesker stort sett er ufyselige og takler knapt kroppskontakt, så tanken på å "leve" inni kroppen til et annet menneske byr meg virkelig imot.

Den eneste jeg kjenner som har mottat organer er en sosiopatisk storrøyker nær 70-årene, som fikk et nytt sett lunger, så kan nok være det også har påvirket synet mitt litt.

Har dog ikke sagt noe om dette til familien når det har vært snakk om organdonasjon, regner med at jeg ikke lenger vil bry meg når jeg er død, så de får gjøre det som føles best for dem.

Anonymkode: f2f42...5bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...