Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne! Håper Tv legger ut klipp med ting som aldri ble vist på TV. Vedder på Ida klarte manipulere både Tore og Ingeborg til å få Ingeborg ut. Hun spiller svak og vil ikke velge en av vennene sine, men det der gjør hun glatt. Koste hva det koste vil.

Vendela gråter når Ingeborg går ut, og visste ingenting. Da hadde hun nok snakket med henne. Er så lei av falske, sleipe Ida som bare kjører over folk for å vinne:rasende:

Anonymkode: 43358...935

Nå får det være nok! Ida er en hederskvinne!

Anonymkode: e3b4e...4d2

Videoannonse
Annonse
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Lothe sa noe klokt i gårsdagens episode om å mislykkes for å lykkes. Noen som husker eksakt hva han sa?

Skrevet
5 timer siden, Kenta skrev:

Dummeste jeg har hørt. Hun stresset som bare det under tvekampen, som kanskje er den dårligste gjennomførte noen sinne i Farmenhistorien av en deltaker som faktisk gikk inn for å gjøre det best mulig.

Syns ikke det så ut som hun stresset veldig for å finne den kampen. Jeg tenkte det måtte være noe muffins faktisk. Men at dette er et spill fra Ida, Tore og Ingeborg er jeg ikkeno tvil om, spesielt også med Tores ønske om å bli storbonde ei uke til som han la frem for Ingeborg. 

Så det er ikke rart det var den dårligste gjennomførte tvekampen, det var jo meningen😊

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det så ut som hun stresset veldig for å finne den kampen. Jeg tenkte det måtte være noe muffins faktisk. Men at dette er et spill fra Ida, Tore og Ingeborg er jeg ikkeno tvil om, spesielt også med Tores ønske om å bli storbonde ei uke til som han la frem for Ingeborg. 

Så det er ikke rart det var den dårligste gjennomførte tvekampen, det var jo meningen😊

Anonymkode: 515b2...9b3

Ida så ikke overrasket ut da hun ble valgt som førstekjempe. Det var mer teatralsk.

• Liker 5
Skrevet

Enig i at Lavrans gjør veldig lite ut av seg, og det synes jeg Ida også gjør. Hun prater litt mer enn han, men har ikke vist så mye personlighet så langt.. 

Likte Tore godt før men synes han minner mer og mer om ei 12 år gammel skolejente! Furter og klager og tar ikke konflikter på en voksen måte.. 

Anonymkode: a9099...4cd

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er da ikke alle utedoen som må tømmes i tide og utide.

Hadde utedo når jeg vokste opp og jeg kan ikke huske at vi tømte den noensinne.

Anonymkode: 6df08...6f0

Ok. Derfor jeg har "sannsynlig" i parantes. Samtidig ville jeg vel tippe det gir god tv, men ikke vet jeg. Takk for oppklaringen :P

Skrevet
6 timer siden, Bossa Nova skrev:

Lothe sa noe klokt i gårsdagens episode om å mislykkes for å lykkes. Noen som husker eksakt hva han sa?

Ja er det noen som husker det? Tror det gikk på det å lære av sine feil for å få fremgang

Skrevet

Vi har et uttrykk for dette, som forøvrig finnes i mange språk: "Av skade blir man klok." Det var ikke det han sa, da?

Skrevet

Fikk ikke sett gårdsdagens igår dere! Men har fått med meg at husker ikke hva hun heter røyk... men klarte de ukesoppdraget??

Skrevet

Nei, de klarte ikke ukesoppdraget. Mye var ugjort, og mye av det som var gjort, var gjort feil.

Gjest Bossa Nova
Skrevet
4 minutter siden, stamtplyr skrev:

Fikk ikke sett gårdsdagens igår dere! Men har fått med meg at husker ikke hva hun heter røyk... men klarte de ukesoppdraget??

Ingeborg tapte kampen. Nei, de klarte ikke ukesoppdraget og fikk ingen penger. Allikevel fikk de med seg mat fra Markedet fordi Tore satte seg ned og klimpret på gitaren og sang "how fragile we are" eller noe sånt. 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Ingeborg tapte kampen. Nei, de klarte ikke ukesoppdraget og fikk ingen penger. Allikevel fikk de med seg mat fra Markedet fordi Tore satte seg ned og klimpret på gitaren og sang "how fragile we are" eller noe sånt. 

"Fragile" er en klassiker skrevet og sunget av Sting.

Endret av Arabella
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Ja, jeg syns jeg kjente igjen sangen. Tenkte meg at det var noe av Sting.

Skrevet

Takk for at dere gadd å svare😊

Skrevet (endret)

Åh herregud. Tore som storbonde.

Da blir det zzzz hvis det blir ham.

Endret av teblad
Skrevet

Det var fortjent at Vendela blir ny storbonde. 

Skrevet
1 minutt siden, Chiubi skrev:

Det var fortjent at Vendela blir ny storbonde. 

Ja! Da blir det kanskje Ida som blir 1 kjempe igjen.. 

• Liker 2
Skrevet

Håper de skal gjøre dritjobben etter de skal lage karameller. :kvalm:

Skrevet
4 minutter siden, Sh999 skrev:

Ja! Da blir det kanskje Ida som blir 1 kjempe igjen.. 

Eller forhåpentligvis Tore, han begynner og irritere meg noe grundig nå! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...