Gå til innhold

Kjendis Farmen

Gjest Jacklost

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Sier en sjalu anonym bruker, da eller? Skam deg av å spre slike ting, umoralsk av deg.

Hva faen er det med deg? Prøver å gi en forståelse for at han er som han er I dette havet av hat mot han. Skam deg selv.

Anonymkode: b116a...950

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, veslefrøken skrev:

Hadde ikke vært verdifull på farmen for fem flate øre, er litt derfor jeg ikke melder meg på heller. Litt selvinnsikt har jeg da.

Spiller ingen rolle om man er verdifull på farmen eller ikke. Først og fremst er det underholdning. Men man skriver ikke slikt om folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ♥Missy♥ skrev:

Spiller ingen rolle om man er verdifull på farmen eller ikke. Først og fremst er det underholdning. Men man skriver ikke slikt om folk.

Jo det spiller en rolle når deltagerne blir spurt om hvem som er mest verdifull der. I mitt syn har han ikke bidratt med noe som de andre ikke kan. Hva var stygt da? At han var på barne tv for 100 år siden? Det er jammen meg ikke mye folk tåler. Motsetning til en som tok seg av slakt og en korrekt og flott partering, og kan mye om mat og dyrkning av grønnsaker, frukt osv. Tror du misforstod innlegget mitt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære Ida om det er deg. Poengterte bare at mascara tydeligvis er lov på farmen nå.

Du trenger ikke si masse flott om deg selv som anonym for å få folk til å like deg. Hvorfor skal folk være sjalu, forresten?

Anonymkode: 792bf...1d7

Ida er altfor bra til å henge her på forumet. Og folk er sjalu på hennes utseende og prøver å trykke henne ned.

Anonymkode: ce9d9...b28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lotheskrulla har grunn til å føle seg ukomfortabel rundt Jarl. Lothe vet at han er nestemann på Jarl sin liste. CHECK! 

Anonymkode: bd9f0...4c0

Du er tilbake igjen?

17 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

stemmer :D husker han fortsatt ikke da, men han vist sett han på skjermen :fnise:

Han var seg selv lik der med :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Ikke så vanskelig å se om man ikke er blind. Hele dama må jo spakle seg for å dekke over ett eller annet. Trist at Linni blir med...

Anonymkode: 792bf...1d7

Vippeextensions er sånn.

Anonymkode: be830...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lotheskrulla har grunn til å føle seg ukomfortabel rundt Jarl. Lothe vet at han er nestemann på Jarl sin liste. CHECK! 

Anonymkode: bd9f0...4c0

Jeg tror og de to kan bli ganske så store rivaler! Lothe føler jeg kan så mye og er liksom  den mange tyr til, Jarl er sterk som en bjønn og kunne knekt Lothe som en kvist. Hadde vært en spennende tvekamp om de barka sammen! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
3 timer siden, Bootyhunter skrev:

Hvorfor skulle han hatt besøk av henne? :plystre::xpb_knuddel:

:lur: Men kanskje han fikk lyst på pølse istedenfor? :P

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sippe-Lars er jo nesten like ille som Sippe-Simen!

Anonymkode: dfeae...3f1

Kan ikke sammenligne de to, Simen var en skikkelig drittsekk mens Lars er bare hyggelig og blid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, veslefrøken skrev:

Jo det spiller en rolle når deltagerne blir spurt om hvem som er mest verdifull der. I mitt syn har han ikke bidratt med noe som de andre ikke kan. Hva var stygt da? At han var på barne tv for 100 år siden? Det er jammen meg ikke mye folk tåler. Motsetning til en som tok seg av slakt og en korrekt og flott partering, og kan mye om mat og dyrkning av grønnsaker, frukt osv. Tror du misforstod inlegget mitt.kjønte hva du mente.

skjønte hva du mente! Noen må ta det I værste mening. :raven:

Lars var faktisk veldig nyttefull på farmen og har jobbet godt på begge ukesoppdrag. Litt I det stille. Det Jarl sa om at han var god med mat var en trussel var litt kleint. Forklaringen ble ikke god. De vil nok merke at han er borte. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

320x.jpg

978x.jpg

Anonymkode: c924c...797

Poenget med vippe extentions er jo at det skal se ut som at man har på mascara!! Døøh! Så de har nok neppe på mascara inne på farmen! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Arabella skrev:

For noen enorme lepper de har!

Skal gape over mye vettu. 

Anonymkode: b116a...950

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager. Ida har også på seg hårstrikk og gummistøvler, Vendela har lesebriller. Det spiller ingen rolle, Ida er er like vakker uansett mascara eller ikke. 

Føler folk er ute etter Ida her. Sikkert fordi de er sjalu.

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei som skrev i et kommentarfelt (tror det var VG) at hun fulgte Marna på Snap og at det ikke var noen "store hull" i hennes oppdateringer der i løpet av tiden Farmen ble spilt inn. Det var ihvertfall det hun sa, jeg vet jo ikke med sikkerhet om det stemmer :)

Anonymkode: 9a2d1...52f

Husker hun så langt tilbake på hvilken snapper hun sendte og ikke? Jeg har henne også på snap faktisk men huske ikke om det var snapper eller ikke 😛

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ida er altfor bra til å henge her på forumet. Og folk er sjalu på hennes utseende og prøver å trykke henne ned.

Herse teknikken "bare sjalu på henne" når folk ikke har samme mening som noen er det verste jeg vet. Man trenger ikke være sjalu for å være uenig med noen. Dessutten henges ikke Ida noe ut her det påpekes bruk av maskara og vippe extention 😛 Forøvrig virker det som ei søt jente, gjør ikke så mye av seg 😊

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Poenget med vippe extentions er jo at det skal se ut som at man har på mascara!! Døøh! Så de har nok neppe på mascara inne på farmen! 

poenger at at de ikke hadde extentions 100 år siden heller. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si at måten Jarl vant på i går kveld syns jeg ikke noe om. Blinken var jo skjev! Han burde ha fått 3 poeng og ikke 6. Lars burde ha vunnet synes nå jeg da! Ikke nok med det. Når Lavrans og Jarl skulle ta håndbak, så flyttet Jarl hånden sin bortover isteden for å holde den i ro. Lavrans gjorde alt riktig under håndbaken! Ja der irriterte meg sånn disse to tingene i gårsdagens episode. Eller så liker jeg farmen kjendis veldig godt. Selv om Jarl har forandret seg en del siden Portveien 2🙈 

Anonymkode: c7cd7...7dd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

poenger at at de ikke hadde extentions 100 år siden heller. 

Mye de ikke hadde for 100 år siden, men de kan ikke kreve de skal ta det av pga de skal inn på farmen. Maskara eller ei ikke akkuratt det som utgjør om de er flinke eller ei. 

Anonymkode: 515b2...9b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Marna og Snap; Hvis man er en ivrig følger, så merker man det hvis en bruker ikke er aktiv på flere uker.

Anonymkode: 9a2d1...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må si at måten Jarl vant på i går kveld syns jeg ikke noe om. Blinken var jo skjev! Han burde ha fått 3 poeng og ikke 6. Lars burde ha vunnet synes nå jeg da! Ikke nok med det. Når Lavrans og Jarl skulle ta håndbak, så flyttet Jarl hånden sin bortover isteden for å holde den i ro. Lavrans gjorde alt riktig under håndbaken! Ja der irriterte meg sånn disse to tingene i gårsdagens episode. Eller så liker jeg farmen kjendis veldig godt. Selv om Jarl har forandret seg en del siden Portveien 2🙈 

Anonymkode: c7cd7...7dd

Blinken skulle vært satt ned noen hakk for Lars:fnise::P

En going som blir savnet i Farmen, det er sikkert :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...