Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns dagligvare butikkene burde ha tilbud på popcorn til Farmen! Snakk om drama :popcorn: Blodfan av Lothepus:rodmer:

Kari kan pakke sakene sine og dra til Trump

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet

Andre som ser fram til kveldens episode av God kveld Norge hvor Lothepus og Kari er med?

Skrevet
På 6.1.2017 den 11.44, LiseTV skrev:

Hvorfor tilnavnet Lohtepus?      Burde vert Lohtebamse.      Petter er mer lik en pus

Lothe fikk det klingende kallenavnet etter at en som ikke var fra bygda hørte feil, og trodde Lothe ble kalt «Lothepus». Etter det har kallenavnet blitt ved ham.

( klipt fra en artikkel i Dagbladet frå 2014).

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
2 timer siden, Sonic skrev:

Syns dagligvare butikkene burde ha tilbud på popcorn til Farmen! Snakk om drama :popcorn: Blodfan av Lothepus:rodmer:

Kari Trump/Donald Jaquesson :hoho:

Skrevet
På 6. januar 2017 den 11.58, Loki Laufeyson skrev:

De får lov siden de er kjendiser......

Og det irriterer meg. Syns det skulle vært likt for alle både på vanlig farmen og kjendis, ingen sminke og andre goder. Leste et sted at Lothepus stilte som betingelse at han skulle få røyke der inne, ellers gadd han ikke være med. Teit. Hadde vært morsomt om tv2 hadde snudd på flisa og fratatt han røyken, da hadde han sikkert blitt sur og umulig å ha med å gjøre og det kunne jo blitt underholdende, hehe. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Kjenner jeg får en bismak i munnen av denne team-Lothepus-stemningen som råder. Altså, ja, Kari er direkte, til tider frekk og kvier seg ikke for å ta opp ting. Samtidig er han en sullik, han har antikvariske holdninger til kjønnsroller (som jeg tror flere vil si de har et problem med i prinsippet, men siden han er sånn en likanes og morsom skrue så er det greit og alle bør skjønne greia og han er kongen, fordi at Fjorden Cowboys <3 og Ottar-Kari osv.), han undergraver alt arbeid på gården som han ikke syns dreier seg om å "driva gard", og tar ikke ansvar som leder. Han bare kaller alt gnøl. 

Å ta vare på dyra, og ikke minst, det som kan sies å være tradisjonelt sett kvinnearbeid på en gård, er også del av å "driva gard". 

Selv har jeg ofte vært uenig med K.J. i uttalelsene hennes før Farmen, og ofte tenkt at hun er i overkant direkte for min smak. Samtidig klarer jeg ikke etter beste evne å forstå at såpass mange "hater" henne og "elsker" Lothepus i de kontroversene de har hatt på Farmen. Hvis de da ser på innholdet i det de har vært uenige om. 

Har ofte ledd høyt de gangene jeg har sett på Fjorden Cowboys. Men jeg syns ikke det han driver med på Farmen (som i stor grad er ansvarsfraskrivelse) blir mer spiselig og morsomt/rett fordi han er den han er, og fordi hun er den hun er. 

Og en ting til. Den krangelen med Aylar. Skal alle andre drive og fly opp fra nedi høgget der hvert 8. minutt, når hun sitter inne der og maler? Hadde skjønt det om de byttet på, og at ikke kun Aylar skulle ha ansvar for å fyre i ovnen, men i den krangelen var jeg heller ikke uenig med Kari, for å si det sånn.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Søgni skrev:

Kjenner jeg får en bismak i munnen av denne team-Lothepus-stemningen som råder. Altså, ja, Kari er direkte, til tider frekk og kvier seg ikke for å ta opp ting. Samtidig er han en sullik, han har antikvariske holdninger til kjønnsroller (som jeg tror flere vil si de har et problem med i prinsippet, men siden han er sånn en likanes og morsom skrue så er det greit og alle bør skjønne greia og han er kongen, fordi at Fjorden Cowboys <3 og Ottar-Kari osv.), han undergraver alt arbeid på gården som han ikke syns dreier seg om å "driva gard", og tar ikke ansvar som leder. Han bare kaller alt gnøl. 

Å ta vare på dyra, og ikke minst, det som kan sies å være tradisjonelt sett kvinnearbeid på en gård, er også del av å "driva gard". 

Selv har jeg ofte vært uenig med K.J. i uttalelsene hennes før Farmen, og ofte tenkt at hun er i overkant direkte for min smak. Samtidig klarer jeg ikke etter beste evne å forstå at såpass mange "hater" henne og "elsker" Lothepus i de kontroversene de har hatt på Farmen. Hvis de da ser på innholdet i det de har vært uenige om. 

Har ofte ledd høyt de gangene jeg har sett på Fjorden Cowboys. Men jeg syns ikke det han driver med på Farmen (som i stor grad er ansvarsfraskrivelse) blir mer spiselig og morsomt/rett fordi han er den han er, og fordi hun er den hun er. 

Og en ting til. Den krangelen med Aylar. Skal alle andre drive og fly opp fra nedi høgget der hvert 8. minutt, når hun sitter inne der og maler? Hadde skjønt det om de byttet på, og at ikke kun Aylar skulle ha ansvar for å fyre i ovnen, men i den krangelen var jeg heller ikke uenig med Kari, for å si det sånn.

Hater ikke Kari jeg da, men vil si at hun dessverre ikke gjør så veldig god figur. Men selvsagt lothepus sier kvinnearbeid og mannfolk arbeid, men det er ikke kun negativ om kvinner og arbeidet. Kari er veldig for likestilling (Om det så ikke heller litt mot lothepus holdning, men motsatt) men igjen syns jeg hun gjør seg litt vrang også. Hun sier på et tidspunkt at hun skal melke, dette pga hun vil ingen kan si hun skal eller ikke. Men hun må jo høre på storbonden også. Lothepus ler litt mer av det, men Kari er mer ute etter krangel slik jeg opplever det. Måten hun diskuterer på hadde fått meg også flyforbanna slik som Aylar. 

Anonymkode: b00b8...83d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 6.1.2017 den 17.48, lb skrev:

Oppfattet det heller ikke som uthenging, men hun snakket jo mest om at de ble så glad for å vaske håret. For henne er det jo faktisk mer normalt å gå i lang tid uten å vaske håret, enn å vaske det flere ganger i uken. Selv om det er selvmotsigende at hun sitter i sync med løsvipper, kan de ha blitt satt på en stund før (aner ikke hvor lenge sånt sitter på) hun kom inn på Farmen, og at hun ikke ville brydd seg om de ikke var på. :) 

Nei. De sitter på i 3-4 uker og så tette som de vippene er kom de på rett før hun satt foten på gården. 

Anonymkode: 1ce00...ccb

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Søgni skrev:

Er så veldig enig med deg!👏👏👏

• Liker 3
Skrevet

Gleder meg til tvekampen i kveld, Gaute sa det blir en av de mest legendariske i tvekampens historie. Tipper det blir en knallhard og heftig duell mellom Kari og Aylar :nori:

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, skravlus skrev:

Er så veldig enig med deg!👏👏👏

6 timer siden, Søgni skrev:

Dere har jo virkelig ikke skjønt det! Dette er jo et spill fra A til Å. Det er TV. Det er show. Og Lothe spiller med 100%.

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
29 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Gleder meg til tvekampen i kveld, Gaute sa det blir en av de mest legendariske i tvekampens historie. Tipper det blir en knallhard og heftig duell mellom Kari og Aylar :nori:

Tautrekking?

Skrevet

Ligger litt an til det føles det som, den øvelsen som er heftigst. Samtidig er det litt rart om Aylar velger den øvelsen mot Kari, Aylar er jo utrolig liten og spe i kroppen, mens Kari bør jo være relativt bra trent når hun trodd alt jobber med trening.

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)
16 timer siden, Sonic skrev:

Lol Farmen godteri :P Lothebrus og Karilade :laugh:

Lothebrus smaker ingefær og litt øl aktig mens Karilade smaker ganske surt fordi der er surt pulver inni. Aylarklubbe, det smeller i munnen når du spiser det og Jarlcorn med mye salt :P

Endret av Jacklost
Gjest Jacklost
Skrevet
32 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Ligger litt an til det føles det som, den øvelsen som er heftigst. Samtidig er det litt rart om Aylar velger den øvelsen mot Kari, Aylar er jo utrolig liten og spe i kroppen, mens Kari bør jo være relativt bra trent når hun trodd alt jobber med trening.

Men må huske at Kari drar på årene, hun er 54 og Aylar bare 32 så hun har alderen i fordel. Hva mener du med spe? Hun ser ikke liten ut for meg :klo:

Gjest Bossa Nova
Skrevet
23 minutter siden, Jacklost skrev:

Men må huske at Kari drar på årene, hun er 54 og Aylar bare 32 så hun har alderen i fordel. Hva mener du med spe? Hun ser ikke liten ut for meg :klo:

Hun er 157.

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Jacklost skrev:

Du får studere dette bildet, da.

Farmen-Kjendis+2017_1.jpg?chk=9D55D6

Anonymkode: f8a65...4bc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Jacklost skrev:

Aylar er vel ikke særlig godt trent, selv om hun er ung. Så hun har ingen fordeler. KJ er riktignok gammal, men jeg tror hun er seiglivet. Hvis det blir tautrekking, tviler jeg på at Aylar har sjangs. 

Husk Laila mot Ali. Og guttungen var vel godt trent. 

Anonymkode: 62817...cb5

• Liker 7
Gjest Jacklost
Skrevet
28 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Hun er 157.

Hvor lav må man være for å regnes som kortvokst?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Hvor lav må man være for å regnes som kortvokst?

Ingen har sagt noe om kortvokst. Hun er liten.

Anonymkode: f8a65...4bc

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...