Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, tenkte ikke over at det kunne sendes i helgene! Takk for svar :)

Anonymkode: 2bf52...5ab

Bare hyggelig. :)

Anonymkode: f8a65...4bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som synes Kari og Tonje var veldig teit mot Aylar igår? Når Aylar sitter og maler kan hun jo ikke bli avbrutt hvert åttende minutt for å gå å legge ved i ovnen?

Anonymkode: d1b5a...bf8

• Liker 23
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes Kari og Tonje var veldig teit mot Aylar igår? Når Aylar sitter og maler kan hun jo ikke bli avbrutt hvert åttende minutt for å gå å legge ved i ovnen?

Jeg veit hvertfall med meg selv at dersom jeg skulle sittet og konsentrert meg om noe pirkearbeid, så hadde jeg syntes det var slitsomt å skulle avbryte hvert 5-8 minutt. Man rekker jo knapt å komme inn i jobbemodus før man må opp og avbryte.

• Liker 18
Gjest Jacklost
Skrevet

Håper Magnus Brøyn er en av utfordrerne

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, Jacklost skrev:

Håper Magnus Brøyn er en av utfordrerne

Hvem er det?

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det?

Anonymkode: dfeae...3f1

Han kommer innom tv2 nyhetsstudioet hver gang de skal snakke om duppeditter og teknologiske dingser osv, han har sagt at han er hekta på nett så skulle likt å se hvordan han ville klart seg :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en del forskjellige dyr, tilknyttet denne farmen-gården ?

Er det minst en veterinær der til enhver tid, for å være sikker på at deltakerne ikke gjør noe feil eller noe?

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heter hun Lotto-dama virkelig Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow? To navn er ok, tre navn tungvint. Men FIRE?

Anonymkode: 01921...f2b

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Marimba skrev:

Jeg veit hvertfall med meg selv at dersom jeg skulle sittet og konsentrert meg om noe pirkearbeid, så hadde jeg syntes det var slitsomt å skulle avbryte hvert 5-8 minutt. Man rekker jo knapt å komme inn i jobbemodus før man må opp og avbryte.

Enig i dette jeg også. Hun holder jo på med noe som krever mye konsentrasjon,og da ødelegger det veldig å måtte forstyrres så ofte. Hadde vært noe annet hvis hun hadde fysisk arbeid og måtte gå til og fra. Samtidig virket det ikke som Aylar la fram grunnen for å ikke gjøre det på en særlig god måte. Hun hadde sikkert møtt mer forståelse hvis hun hadde begrunnet det med noe annet enn at det var en prinsippsak pga Kari.

• Liker 7
Skrevet
På 13.12.2016 den 12.51, AnonymBruker skrev:

Om man følger litt med, selv uten å interessere seg for dette, så vet man godt hvem Vendela Kirsebom er. Har aldri sett på Top Model men har visst godt hvem hun er i over 20 år. Dette er allmennkunnskap.

Anonymkode: e3b4e...4d2

Hun har også egen hudpleieserie, som OFTE ble (?) vist som reklame på tv. Men jobbet som modell internasjonalt, og bodd i USA.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tok Vendela av seg buksa for å vaske håret? Og var det virkelig nødvendig av tv2 å vise frem rumpa hennes?? 

Anonymkode: 62817...cb5

• Liker 4
Skrevet

Er veldig positivt overrasket over Vendela og Petter faktisk. Trodde de to kom til å vimse rundt og være som de ofte fremstilles i media, men de står på og jobber! :hoppendeglad: Er også enig i at om jeg skulle rosemalt noe hadde jeg ikke likt å bli avbrutt hvert 5.-8. minutt, og man glemmer jo fort tid og sted når man sitter med slike ting. Kunne ønske Aylar klarte å legge det frem på en skikkelig måte, for jeg føler med henne... Ellers takler jeg ikke Loethepus, og irriterer meg over det meste som han sier og gjør. Håper han ryker. Blir veldig glad i Tore(?) som steller med dyrene. Utrolig karismatisk, fantastisk skapning. Og det at Loethe ikke synes han gjør en viktig jobb når han steller med alle dyrene provoserer meg. 60% av gårdsdrift er å stelle med dyrene og passe på at de har det bra, og det er en superviktig jobb, som ikke kan gjøres av hvem som helst. Og han som gjør det nå er kjempeflink!!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tok Vendela av seg buksa for å vaske håret? Og var det virkelig nødvendig av tv2 å vise frem rumpa hennes?? 

Anonymkode: 62817...cb5

Liten tvil om hva hensikten var der ja. Hun vil åpenbart vise frem kroppen sin til folket. Å ta av seg buksa og gå rundt i trusa for å vaske håret er da høyst unødvendig, og egentlig ganske upraktisk.

Anonymkode: 3e2fa...061

• Liker 1
Gjest Mayana
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva slags drittved er det de har der inne om de må hive innpå nye kubber så ofte?! Ordentlig ved hadde de for hundre år siden, hallo. Dårlig av produksjonsteamet.

AnonymBruker
Skrevet

Ler litt av hun Tonje (?) som gjør narr av at de andre jentene/damene vil dusje og vaske håret, at de liksom er så forfengelige. Hun bryr seg ikke om sånt og har vært i villmarka uten å dusje i 40 dager osv. Men falske øyevipper, DET har hun skaffet seg da vett.

Blir for dumt. 

Anonymkode: c270c...784

• Liker 34
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ler litt av hun Tonje (?) som gjør narr av at de andre jentene/damene vil dusje og vaske håret, at de liksom er så forfengelige. Hun bryr seg ikke om sånt og har vært i villmarka uten å dusje i 40 dager osv. Men falske øyevipper, DET har hun skaffet seg da vett.

Blir for dumt. 

Haha, la også merke til det

• Liker 3
Skrevet

Ikke kjendis for meg:

Solli

Jansen

Luedlow

Lohtepus

Petterson

Blomseth

Pilgaard

Er jeg ute på dato?  som ikke kjende flere?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heter hun Lotto-dama virkelig Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow? To navn er ok, tre navn tungvint. Men FIRE?

Anonymkode: 01921...f2b

Det er da fem navn der?

Anonymkode: 80cea...36a

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, acetosella skrev:

Ellers takler jeg ikke Loethepus, og irriterer meg over det meste som han sier og gjør. Håper han ryker. Blir veldig glad i Tore(?) som steller med dyrene. Utrolig karismatisk, fantastisk skapning.

Dette er jo komisk. Du takler ikke Lothepus og mener at Tore er karismatisk? Det motsatte ville vært mer presist.

Anonymkode: 80cea...36a

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir for dumt. 

Synes det skal være en terskel for å henge ut folk slik. Folk er forskjellige. Om hun bruker løsvipper spiller vel ingen rolle.

Men når det er sagt, så er personlig hygiene veldig viktig. Det burde alle på farmen egentlig vite. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...