Gå til innhold

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liten tvil om hva hensikten var der ja. Hun vil åpenbart vise frem kroppen sin til folket. Å ta av seg buksa og gå rundt i trusa for å vaske håret er da høyst unødvendig, og egentlig ganske upraktisk.

Anonymkode: 3e2fa...061

Det kan jo hende det var en grunn til det, at hun feks hadde badet på forhånd. Spiller jo ingen rolle. Det er jo tv2 som har klippet og filmet her, og sikkert tatt ting ut av kontekst, uten noen forhistorie til hvorfor.

Det jeg hengte meg opp i med Vendela er at hun sier faktisk veldig mye, eller rettere sagt FAKTIST.. snedig. Høres ikke ut som hverken norsk eller engelsk;)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Det kan jo hende det var en grunn til det, at hun feks hadde badet på forhånd. Spiller jo ingen rolle. Det er jo tv2 som har klippet og filmet her, og sikkert tatt ting ut av kontekst, uten noen forhistorie til hvorfor.

Det jeg hengte meg opp i med Vendela er at hun sier faktisk veldig mye, eller rettere sagt FAKTIST.. snedig. Høres ikke ut som hverken norsk eller engelsk;)

Jeg trodde hun egentlig var svensk siden hun snakker så rart.

Anonymkode: 3d712...13c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vendela er svensk.

Anonymkode: f8a65...4bc

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vendela er svensk.

Anonymkode: f8a65...4bc

Hun et halvt norsk og halvt tyrkisk (foreldrene). Men født i Sverige. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor alle digger Lothepus, synes han er irriterende. 

Nå blir jeg vel halsugd av Lothepus fansen :ler: 

Anonymkode: b3f02...9b3

• Liker 8
Skrevet

Er det ikke slik at det ikke er lov å bruke sminke der inne ?

Syns Kari til stadighet har lilla leppestift på seg... 

Gjest antbug
Skrevet
3 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Synes det skal være en terskel for å henge ut folk slik. Folk er forskjellige. Om hun bruker løsvipper spiller vel ingen rolle.

Men når det er sagt, så er personlig hygiene veldig viktig. Det burde alle på farmen egentlig vite. 

Det er da litt morsomt at en som fnyser av andres forfengelighet selv har vippeextensions, synes du ikke? Bittelitt? :) 

Skrevet

Hvorfor tilnavnet Lohtepus?      Burde vert Lohtebamse.      Petter er mer lik en pus

Gjest Catalina Culès
Skrevet
29 minutter siden, Katie_med_lua skrev:

Er det ikke slik at det ikke er lov å bruke sminke der inne ?

Syns Kari til stadighet har lilla leppestift på seg... 

De får lov siden de er kjendiser......

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Er jo ikke noe rart det, siden hun har svensk som morsmål.

Anonymkode: c179b...851

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo komisk. Du takler ikke Lothepus og mener at Tore er karismatisk? Det motsatte ville vært mer presist.

Anonymkode: 80cea...36a

Hvorfor ville det motsatte vært mer presist?

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for persondebatt, personangrep, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette.

Frk.K, mod.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, LiseTV skrev:

Hvorfor tilnavnet Lohtepus?      Burde vert Lohtebamse.      Petter er mer lik en pus

Eller SvartePetter

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, acetosella skrev:

Hvorfor ville det motsatte vært mer presist?

La oss slå opp i ordboka. Karisma: ha lederegenskaper, personlig tiltrekningskraft, utstråling.

Tore har ingen lederegenskaper. Personlig tiltrekningskraft? Overfor andre homofile, kanskje?

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor alle digger Lothepus, synes han er irriterende. 

Nå blir jeg vel halsugd av Lothepus fansen :ler: 

Anonymkode: b3f02...9b3

Smaken er som baken,  man kan ikke like alle vettu 😊 Bare for å vise at du ikke blir halshugd av Lothepusfans 😊

Anonymkode: b00b8...83d

Skrevet
7 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Synes det skal være en terskel for å henge ut folk slik. Folk er forskjellige. Om hun bruker løsvipper spiller vel ingen rolle.

Men når det er sagt, så er personlig hygiene veldig viktig. Det burde alle på farmen egentlig vite. 

Jeg oppfattet det ikke som uthenging. Jeg tenke akkurat det samme som kommentaren over. At det var komisk at hun "disset" de andre som brydde seg om hygiene og utseende, som om hun ikke brydde seg selv. Og så har hun tatt seg bryet med å skaffe seg løsvipper, blir litt selvmotsigende. Hun ville nok fremstille seg som en villmarkens dronning :) 

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

La oss slå opp i ordboka. Karisma: ha lederegenskaper, personlig tiltrekningskraft, utstråling.

Tore har ingen lederegenskaper. Personlig tiltrekningskraft? Overfor andre homofile, kanskje?

Anonymkode: dfeae...3f1

Personlig tiltrekningskraft syns jeg han har, og jeg er ikke homofil :) Utstråling har han definitivt! Og jeg tror at han kunne hatt gode lederegenskaper om han kom i den posisjonen. Vi får se om han blir storbonde en gang da :) 

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, _Malene skrev:

Jeg oppfattet det ikke som uthenging. Jeg tenke akkurat det samme som kommentaren over. At det var komisk at hun "disset" de andre som brydde seg om hygiene og utseende, som om hun ikke brydde seg selv. Og så har hun tatt seg bryet med å skaffe seg løsvipper, blir litt selvmotsigende. Hun ville nok fremstille seg som en villmarkens dronning :) 

Oppfattet det heller ikke som uthenging, men hun snakket jo mest om at de ble så glad for å vaske håret. For henne er det jo faktisk mer normalt å gå i lang tid uten å vaske håret, enn å vaske det flere ganger i uken. Selv om det er selvmotsigende at hun sitter i sync med løsvipper, kan de ha blitt satt på en stund før (aner ikke hvor lenge sånt sitter på) hun kom inn på Farmen, og at hun ikke ville brydd seg om de ikke var på. :) 

Gjest Bossa Nova
Skrevet
På 20.12.2016 den 15.21, AnonymBruker skrev:

Skal dette liksom være "kjendiser" ?

Må være ett godt stykke inn i alfabetet, isåfall? :frkk:

Anonymkode: 37f01...922

Begynner å bli litt utslitt med sånne fraser. Vi bor ikke i Hollywood, og det finnes ikke så mange store kjendiser i Norge. Vendela var en supermodell på 1990-tallet, slik som Heidi Klum og Kate Moss . Så henne burde vi vite hvem er.

Har ikke sett kjendisfarmen ennå, men skal se episode 1-5 på søndag. Skjønner at jeg har gått glipp av noe. Vet ikke hvem jeg skal heie på, men det blir nok ikke Kari Jaquesson. Hun er født i væren og det betyr trøbbel. Dessuten synes jeg ikke hun er så godt forbilde for feminister, men greit hvis andre synes det.

Skrevet

Eg er positivt overaska over Farmen Kjendis. Det har vert intriger, noko eg før synes har vert litt irriterande, men etter eit par år med farmen der alt har gått knirkefritt så er dette litt spenning. Synes det hadde vore morsomare dersam dei var meir kjende, men det er vel begrensa kven som vil bruke 8 veker borte frå sivilisasjonen. Synes det er kjekt å bli kjend med dei på ein anna måte. Det einaste som er litt dumt er at dei "spelar" dei er liksom ein spesiel "type" 

Kunne egentelig ønska dei hadde det litt annleis, ein liten forandring i programmet hadde ikkje skada. Til dømes variere tvekamp greinene osv...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...