Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er bra at Lavrans er anonym. Han er jo en fysisk sterk motstander, så han kan fint holde seg under radaren😊

Også ble fikk jeg mer sansen for Tore. At ingen har tenkt på å lokke grisen på den måten før, ble jeg veldig overraska over. Ansiktet på Lotte var priceless😂

Anonymkode: 62817...cb5

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo derfor hun er kjent. Nå ble det i stedet en diger elefant i rommet som noen skrev, alle som vet om fortiden hennes satt nok og flirte mens de som ikke gjør det tenkte "ehh, hvorfor er hun egentlig kjent?"

Anonymkode: dfeae...3f1

Presenterer du deg med din første sommerjobb når du treffer nye mennesker?

Anonymkode: 8ae3c...be2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er bra at Lavrans er anonym. Han er jo en fysisk sterk motstander, så han kan fint holde seg under radaren😊

Også ble fikk jeg mer sansen for Tore. At ingen har tenkt på å lokke grisen på den måten før, ble jeg veldig overraska over. Ansiktet på Lotte var priceless😂

Tore er kul da, har digget han siden første gangen jeg så han i "Sofa". 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Jacklost skrev:

Lurer på om der kommer inn utfordrere i denne versjonen, hadde vært artig hvis to av de var Mari (Eksen til Petter) og Jørgen Foss :laugh:

😂😂

Anonymkode: 1cec4...902

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Presenterer du deg med din første sommerjobb når du treffer nye mennesker?

Nei, fordi første sommerjobb ikke er relevant på noen som helst måte i en slik sammenheng. Bakgrunnen for at Aylar er kjendis er i høyeste grad relevant når man skal presentere henne i et konsept som Farmen kjendis.

• Liker 5
Gjest antbug
Skrevet
12 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Mer irriterende person enn Kari Jaquesson skal man lete lenge etter. Snakk om kranglete rødstrømpe, lager jo kvalm stemning om alt og alle. Inntrykket man har fått i media tidligere, i andre saker hun har vært involvert, viser seg å stemme: ufordragelig hurpe

Selv blir jeg ikke enig med meg selv om hvem som er mest irriterende av henne, Lothe og Aylar. 

Jeg heier så langt på Tore, men PP er jo også en artig skrue. Har veldig sans for selvironien hans når han prøver å bli mann :)

AnonymBruker
Skrevet

Lothe har en utrolig dårlig kropp. Null muskulatur. Overkroppen er bare skinn og bein. Ser virkelig ikke bra ut. 

Anonymkode: bd9f0...4c0

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Skulle ønske to av utfordrerne var Atle Antonsen og Truls Svendsen. Ser for meg de to i tautrekking sammen :biggrin:

Skrevet

Jeg må ha et spesielt gen for jeg har ingen problemer med å forstå dialekten til Lothe. Det er hardangerdialekt folkens, ikke samisk.

Og man trenger IKKE sitte med nesa nedi Se & Hør for å vite hvem de forskjellige kjendisene er. De fleste av dem er jevnlig i nyhetsbildet i forb. med ulike saker av mer eller mindre relevans. Folk må slutte å kokketere med at "jeg aaaaaner ikke hvem de er jeg assa". Du virker bare som en kvasi-intellektuell viktigpetter som kun leser Morgenbladet og hører på P2.

• Liker 20
Skrevet
1 time siden, Antoinette skrev:

Jeg må ha et spesielt gen for jeg har ingen problemer med å forstå dialekten til Lothe. Det er hardangerdialekt folkens, ikke samisk.

Og man trenger IKKE sitte med nesa nedi Se & Hør for å vite hvem de forskjellige kjendisene er. De fleste av dem er jevnlig i nyhetsbildet i forb. med ulike saker av mer eller mindre relevans. Folk må slutte å kokketere med at "jeg aaaaaner ikke hvem de er jeg assa". Du virker bare som en kvasi-intellektuell viktigpetter som kun leser Morgenbladet og hører på P2.

Nåja. Jeg visste om Aylar, Vendela, Petter og Kari. De andre var ukjent for meg. Men jeg leser verken ukeblad, morgenblad eller hører på P2. Synes for øvrig ikke at det nødvendigvis er positivt, for jeg bruker mye tid på hjernedødt piss på kg.:p Så er ikke det at jeg ikke har fritidsproblemer som de fleste andre. Bare bruker lite tid på å bli kjent med kjendisverden.Hadde vanligvis ikke fulgt med på Farmen heller, men jeg er ikke hjemme for tiden så ser mer TV enn til vanlig. Netflix derimot har jeg pleid å se mye på. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at "topp hundre" (eller topp 200) av faktiske kjendiser, ikke har noen særlig interesse av å være med.

Dermed må man ta til takke med slike C-kjendiser eller D-kjendiser som dette....

Anonymkode: 37f01...922

Hvem er egentlig A-kjendiser, når denne gjengen liksom er C og D?

Anonymkode: 80cea...36a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette programmet skal liksom ligge hundre år tilbake i tid ?

På den tiden var jo kvinner vanligvis på kjøkkenet, og menn ute i skogen...

Anonymkode: 27412...466

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette programmet skal liksom ligge hundre år tilbake i tid ?

På den tiden var jo kvinner vanligvis på kjøkkenet, og menn ute i skogen...

Anonymkode: 27412...466

Det er en myte. Spesielt ved sjøen, der var mennene borte på fiske i månedsvis og damene gjorde alt gårdsarbeidet.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Jacklost skrev:

Hvem tror dere blir andrekjempe?

Sikkert Aylar, siden hun allerede har en uenighet med KJ. 

Jeg innbiller meg at KJ er en type som bærer nag til folk og ikke kommer seg videre. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert Aylar, siden hun allerede har en uenighet med KJ. 

Jeg innbiller meg at KJ er en type som bærer nag til folk og ikke kommer seg videre. 

I likhet med omtrent samtlige førstekjemper i Farmens historie isåfall, hvor 99% selvsagt velger den man har minst til overs for, f.eks dersom man har hatt en kontrovers med vedkommende. Er like sannsynlig at Aylar hadde vaom Aylar var førstekjempe. Naturlig å velge den man ikke liker trynet på. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I likhet med omtrent samtlige førstekjemper i Farmens historie isåfall, hvor 99% selvsagt velger den man har minst til overs for, f.eks dersom man har hatt en kontrovers med vedkommende. Er like sannsynlig at Aylar hadde vaom Aylar var førstekjempe. Naturlig å velge den man ikke liker trynet på. 

Dette er første gangen jeg følger med på farmen, så jeg vet ingenting om hva som har skjedd i tidligere sesonger. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet når neste episode kommer? Ingen episode i dag eller i morgen ser det ut som, men episode 6 på mandag? http://www.tv2.no/tvguide/#/2017/01/09 Skjønner ingenting :P Aldri sett på Farmen før, så vet ikke hvordan de pleier å gjøre det.

Anonymkode: 2bf52...5ab

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet når neste episode kommer? Ingen episode i dag eller i morgen ser det ut som, men episode 6 på mandag? http://www.tv2.no/tvguide/#/2017/01/09 Skjønner ingenting :P Aldri sett på Farmen før, så vet ikke hvordan de pleier å gjøre det.

Ny episode på søndag kl.20 og 21.45.

Anonymkode: f8a65...4bc

AnonymBruker
Skrevet

Ah, tenkte ikke over at det kunne sendes i helgene! Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...