Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har sagt noe om kortvokst. Hun er liten.

Anonymkode: f8a65...4bc

Sa ikke det heller, bare lurer på

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hun er veldig tynn da, er sikkert det som menes. :) Høyden er jo normal selv om hun er ganske lav. 

Endret av Salka
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Jacklost skrev:

Sa ikke det heller, bare lurer på

Ok, beklager. Jeg vet ikke hvor lav man må være for å regnes som kortvokst (dverg).

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, beklager. Jeg vet ikke hvor lav man må være for å regnes som kortvokst (dverg).

Tror det er 150, men skal ikke si det 100% sikkert. 

• Liker 1
Skrevet

jeg har ikke sett en eneste episode av forrige farmensesong, men kjendisfarmen må jeg jo få med meg :fnise: akkurat nå heier jeg på Petter Pilgaard. han er blid og positv, lærevillig og bidrar på gården. han er jo noe for seg selv, men har ingenting i mot han :) liker ikke Kari. det har jeg aldri gjort. hun fremstår veldig bitter og skal alltid presse meningene sine på andre. ble irritert da hun sa til Petter at det var en life lesson det at han ikke kunne legge seg i samme seng som henne :fnise: hva var hun redd for? at han skulle prøve seg? :fnise::fnise: de er ikke på paradise nå...

• Liker 8
Gjest Jacklost
Skrevet

Haha dæven Lothepus har sunket fra 46 til 34 prosent stemmer på en uke, lurer på hvorfor? :P

AnonymBruker
Skrevet

Kari mot Aylar i tautrekking ville vel blitt den minst spennende tvekampen i Farmens historie.

Anonymkode: ca50d...8d3

• Liker 3
Gjest Bossa Nova
Skrevet (endret)
6 timer siden, fresia skrev:

jeg har ikke sett en eneste episode av forrige farmensesong, men kjendisfarmen må jeg jo få med meg :fnise: akkurat nå heier jeg på Petter Pilgaard. han er blid og positv, lærevillig og bidrar på gården. han er jo noe for seg selv, men har ingenting i mot han :) liker ikke Kari. det har jeg aldri gjort. hun fremstår veldig bitter og skal alltid presse meningene sine på andre. ble irritert da hun sa til Petter at det var en life lesson det at han ikke kunne legge seg i samme seng som henne :fnise: hva var hun redd for? at han skulle prøve seg? :fnise::fnise: de er ikke på paradise nå...

Tror også jeg kommer til å heie på Petter Pilgaard. Han har sagt at han liker å bygge opp andre mennesker, og det er en fin egenskap :) 

Sitat og svar til slettet innhold er fjernet. Mynona, mod.

Endret av Bossa Nova
Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

Haha dæven Lothepus har sunket fra 46 til 34 prosent stemmer på en uke, lurer på hvorfor? :P

Fordi flere har avgitt stemme, vel 😉

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Torden skrev:

Fordi flere har avgitt stemme, vel 😉

Riktig, men Jacklost har sikkert en annen forklaring?

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 3
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow

Oi, det var langt navn. Høres litt snobbete ut.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere har jo virkelig ikke skjønt det! Dette er jo et spill fra A til Å. Det er TV. Det er show. Og Lothe spiller med 100%.

Anonymkode: 3e2fa...061

Jo, jeg skjønner at det er et spill og at det er et show. At Lothepus gjør seg til, forstår jo alle og enhver. Det er i tillegg gunstig for han å fremstå som den karikerte versjonen av seg selv, som han har spilt på, og som har vært en suksessfaktor for Fjorden Cowboys. At han sier det han gjør om kjønn, gårdsarbeid (selv om han tar direkte feil, det er ikke få dagsverk på en gård som har foregått stort sett på et kjøkken/innenfor huset) og å slå ihjel kopplam slik som hjemme, er selvsagt sagt for å provosere. 

Dette til tross, så er det ikke nødvendigvis K.J. som er den store stygge ulven, syns jeg. Hun har jo inntatt, og fått, en annen rolle i dette spillet. Likevel mener jeg som sagt hun mange ganger har rett, og at kritikken mot Lothepus er mer enn velbegrunnet. Selv om det ligger i kortene at den som ikke "spiller med" på tonen hans, på en eller annen måte ikke forstår greia. 

• Liker 7
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Selv om det skal være karikert, så tror jeg det er Lothepus som irriterer meg mest. Han var morsom en liten stund, men alt har en grense og ble bare tragisk. Han og Jacquesson, de er på hver sin ende av skalaen.

Favorittene er foreløpig Tore og Vendela (til tross for svorsken).

Gjest Jacklost
Skrevet
8 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Håper Kari ryker i kveld.

Vil det og men hvem skal krangle da?

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Mynona, mod. 

Gjest Jacklost
Skrevet

Nå kommer vel hønene til å daue, sier han i det han henger knærna sint på gjerdet. Jeg dør av latter :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...