Pjusk Skrevet 15. januar 2018 #701 Del Skrevet 15. januar 2018 Så spennende! Tenk det da, snart er du mamma! Masse lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 15. januar 2018 #702 Del Skrevet 15. januar 2018 Herregud, jeg startet å gråte av innlegget ditt. Hvordan skal dette gå! Lykke til i siste innspurt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeey Skrevet 15. januar 2018 #703 Del Skrevet 15. januar 2018 Ååå!! Så spennende! 🎉🎉🎉 jeg vil også veldig gjerne følge deg på snap om jeg får 😊 Masse masse lykke til nå! Så gådt det skal bli å endelig få gutten i armene snart😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 15. januar 2018 #704 Del Skrevet 15. januar 2018 Spennende 😄lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 15. januar 2018 Forfatter #705 Del Skrevet 15. januar 2018 Tusen takk, alle sammen! Ligger med ganske svake rier, og vannet har «fosset» jevnlig siden halv fem. Har på meg bleier som mamma kom med, som jeg må skifte ut hele tiden. Prøvde meg på en varm dusj da riene startet for real. Ringte til føden igjen fordi jeg synes det var så himla mye vann som kom, men det er visst normalt 😅 Ble anbefalt å ligge med varme på magen og prøve å sove, så ser vi det an. Har det best hjemme enn så lenge! Er overraskende rolig egentlig! Tror ikke det har gått helt opp for meg at babyen min snart er her. Hjelpe meg! 🙈 Vi «snakkes» etterhvert. Nå MÅ jeg sove, ellers kommer jeg til å ha null energi til fødselen. Tenk at JEG skal føde. Når skal det synke inn? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 15. januar 2018 #706 Del Skrevet 15. januar 2018 Dette er såå spennende! Du er heldig som slipper å gå over tiden iallefall. Jeg gikk 6 dager over med begge Håper du får sove litt nå, og at fødselen starter for fullt når du er godt uthvilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 15. januar 2018 #707 Del Skrevet 15. januar 2018 Så spennende!! Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 16. januar 2018 #708 Del Skrevet 16. januar 2018 (endret) Ææh!! Nei!! Han skulle jo komme 31 Hold han inne Guri, jeg gleder meg vilt til neste oppdatering, og du har blitt mamma til verdens nydeligste lille gutt, tweet! Lykke, lykke til. Håper du får en like fantastisk fødselsopplevelse som det jeg hadde (Også vil jeg gjerne følge deg på snap da, så jeg legger deg til om du sender en pm ) Endret 16. januar 2018 av Sinsiew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 16. januar 2018 #709 Del Skrevet 16. januar 2018 Å så spennende masse lykke til 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 16. januar 2018 #710 Del Skrevet 16. januar 2018 Masse lykke til!!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 16. januar 2018 #711 Del Skrevet 16. januar 2018 Gleder meg masse til å lese fødselshistorien din! Lykke til igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 16. januar 2018 Forfatter #712 Del Skrevet 16. januar 2018 Ingen baby enda, men fy faen for en opplevelse så langt. Måtte krype til korset og ta i mot både morfin (som ikke virket) og epidural, for jeg følte jeg skulle dø på ordentlig! S er helt utslått av all den ulingen min. Nå har jeg endelig fått hvilt litt og mamma er på vei. Nærmer seg nå!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 16. januar 2018 #713 Del Skrevet 16. januar 2018 Følger spent med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 16. januar 2018 #714 Del Skrevet 16. januar 2018 Litt uling får han tåle Lykke til med innspurten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 16. januar 2018 #715 Del Skrevet 16. januar 2018 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 16. januar 2018 #716 Del Skrevet 16. januar 2018 Masse lykke til!!! fra snikleseren meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 16. januar 2018 #717 Del Skrevet 16. januar 2018 Oooh!! Så spennende snart er du mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 16. januar 2018 #718 Del Skrevet 16. januar 2018 Ææ så spennende! Dette gikk jo kjemperaskt! Glad du slipper å gå over tiden. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 17. januar 2018 Forfatter #719 Del Skrevet 17. januar 2018 Etter veldig mange timer, ble det keisersnitt på oss i går kveld. Er ufattelig stolt av meg selv uansett, gleder meg sånn til å fortelle fødselshistorien! Men nå må jeg spise boller med trønderfår før jeg skal kose i stykker babyen min. Herregud, jeg er så forelsket 😭😍❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 17. januar 2018 #720 Del Skrevet 17. januar 2018 Gratulerer så mye med gutten Godt å høre at alt er bra med deg og babien Nå får du hvile deg godt og la kroppen komme til hektene igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå