Gå til innhold

Tweet blir alenemor

tweet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fine tester :strix: helt på sin plass at det ble din tur nå :jepp: Hvilken pp var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Dragoste skrev:

Fine tester! :yvonne: 

3 timer siden, snehvit88 skrev:

Gratulerer:nordvesta:

2 timer siden, Pjusk skrev:

Så fine tester :strix: helt på sin plass at det ble din tur nå :jepp: Hvilken pp var dette?

2 timer siden, celujo skrev:

Fine testene! :D 

Gratulerer igjen! :hug: :bolledeig:

1 time siden, LineG skrev:

Gratulerer så mye :yvonne::nordvesta:

17 minutter siden, miore skrev:

Åååh, gratulerer så mye!! 

Tusen takk, alle sammen! ❤😭 Blir helt rørt! PP8, prøveperioden med slurvepause. Åh, jeg gleder meg til tiden framover. Har virkelig troen på det her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tweet skrev:

Tusen takk, alle sammen! ❤😭 Blir helt rørt! PP8, prøveperioden med slurvepause. Åh, jeg gleder meg til tiden framover. Har virkelig troen på det her!

Thats what I said😉😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, snehvit88 skrev:

Thats what I said😉😉😉

Du altså! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt forvirra her! Har lastet ned flere apper for å finne ut hvilken jeg vil bruke, og alle tre sier forskjellig. En sier jeg er 4+1, en annen 3+6 og en 4+0. Men termin er 1.februar eller 2.februar på alle. Jaja, whatever. Jeg tror jeg holder meg til den første jeg valgte for lenge siden. 

Klarer virkelig ikke å tro det her. I går tok jeg en eggløsningstest som ble positiv, bare for å se hvor sterk streken kom til å bli. Knall positiv, og da ble det googlet hardt og lenge. Kom på at jeg hadde RFSU liggende, så jeg kunne jo prøve en om noen timer. Var SÅ forberedt på negativ, hadde ikke blitt skuffet engang. Også kom streken omtrent før hele var blitt våt, og den ble klarere og klarere. Holdt på å dø! Ropte på S om at den faen meg var positiv! Tok en strimmel til i samme urin bare for å se om det kanskje var tøys. Ble positiv like raskt. Reiste deretter på apoteket for å kjøpe inn flere, blant annet digital. Tok en A1-test på kvelden, som også lyste positiv me én gang. Våknet brått i dag tidlig nøyaktig klokken 08:00, sprang omtrent inn på badet. Sjekket om A1 nr.2 ble sterke enn i går, og det var den så vidt. Skalv og lo mens jeg så den digitale blinke og blinke, og på to minutt stod det "gravid". Ett minutt senere sa den "2-3". Kjente en bølge av "oh shit hva gjør jeg nå" og deretter "wooooooooh!!!" :nori:

I dag er jeg småkvalm, tisser litt oftere, har fortsatt antydninger til halsbrann (er ikke det veldig tidlig?) og har fortsatt "menssmerter". Får besøk senere av vennegjengen vår. Kjenner det er rart og spennende å gå med en slik hemmelighet! Har fortalt det til bestevenninnen min som også prøver, og fikk nesten dårlig samvittighet av å være så glad.. de sliter litt, men hun sa hun var oppriktig glad på mine vegne :hjerte:

Nå vil jeg tiden skal gå fort! Bestilt legetime til mandag for blodprøver og en samtale. Bestilte med app, så legen vet ikke hvorfor vi kommer før vi er der. Er det litt dumt eller? :P Skal få tett oppfølging hele veien :) Føles trygt og godt!

Når skal jeg virkelig føle meg gravid? Og når synker det inn? Noen med svar her? :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, tweet skrev:

Blir litt forvirra her! Har lastet ned flere apper for å finne ut hvilken jeg vil bruke, og alle tre sier forskjellig. En sier jeg er 4+1, en annen 3+6 og en 4+0. Men termin er 1.februar eller 2.februar på alle. Jaja, whatever. Jeg tror jeg holder meg til den første jeg valgte for lenge siden. 

Klarer virkelig ikke å tro det her. I går tok jeg en eggløsningstest som ble positiv, bare for å se hvor sterk streken kom til å bli. Knall positiv, og da ble det googlet hardt og lenge. Kom på at jeg hadde RFSU liggende, så jeg kunne jo prøve en om noen timer. Var SÅ forberedt på negativ, hadde ikke blitt skuffet engang. Også kom streken omtrent før hele var blitt våt, og den ble klarere og klarere. Holdt på å dø! Ropte på S om at den faen meg var positiv! Tok en strimmel til i samme urin bare for å se om det kanskje var tøys. Ble positiv like raskt. Reiste deretter på apoteket for å kjøpe inn flere, blant annet digital. Tok en A1-test på kvelden, som også lyste positiv me én gang. Våknet brått i dag tidlig nøyaktig klokken 08:00, sprang omtrent inn på badet. Sjekket om A1 nr.2 ble sterke enn i går, og det var den så vidt. Skalv og lo mens jeg så den digitale blinke og blinke, og på to minutt stod det "gravid". Ett minutt senere sa den "2-3". Kjente en bølge av "oh shit hva gjør jeg nå" og deretter "wooooooooh!!!" :nori:

I dag er jeg småkvalm, tisser litt oftere, har fortsatt antydninger til halsbrann (er ikke det veldig tidlig?) og har fortsatt "menssmerter". Får besøk senere av vennegjengen vår. Kjenner det er rart og spennende å gå med en slik hemmelighet! Har fortalt det til bestevenninnen min som også prøver, og fikk nesten dårlig samvittighet av å være så glad.. de sliter litt, men hun sa hun var oppriktig glad på mine vegne :hjerte:

Nå vil jeg tiden skal gå fort! Bestilt legetime til mandag for blodprøver og en samtale. Bestilte med app, så legen vet ikke hvorfor vi kommer før vi er der. Er det litt dumt eller? :P Skal få tett oppfølging hele veien :) Føles trygt og godt!

Når skal jeg virkelig føle meg gravid? Og når synker det inn? Noen med svar her? :fnise:

Nei altså...jeg lurer på det samme, ved uke 38 kanskje :P

Jeg føler meg ikke gravid, ikke har det sunket inn heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ruccula skrev:

Nei altså...jeg lurer på det samme, ved uke 38 kanskje :P

Jeg føler meg ikke gravid, ikke har det sunket inn heller 

Søren da, hehe! Jeg tror jeg kommer til å reise på tidlig ultralyd, så kanskje det synker inn litt mer da :P Eneste jeg merker nå, er symptomer som like gjerne kunne vært pga mensen og jeg må tenke over hva jeg spiser og drikker. Skulle smake på vinen til S i kveld, og skvatt til da jeg kom på saken, og spyttet det rett ut igjen i glasset hans:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, tweet skrev:

Åh sliter med det samme haha. Føler meg ikke gravid selv :fnise: kan jeg spørre om hvem apper du har lastet ned? Har selv fått forskjellige uker på de forskjellige appene jeg har lastet ned men legen så i dag at terminen er ca 21 januar så da stemmer noen av de :fnise: 

Lykke til på timen på mandag! Kam være lurt å ta med urinprøve, det fikk jeg beskjed om når jeg skal tilbake på tirsdag for å ta blodprøver osv :) (var så stress der i dag så fikk bare helsekortet) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, LineG skrev:

Åh sliter med det samme haha. Føler meg ikke gravid selv :fnise: kan jeg spørre om hvem apper du har lastet ned? Har selv fått forskjellige uker på de forskjellige appene jeg har lastet ned men legen så i dag at terminen er ca 21 januar så da stemmer noen av de :fnise: 

Lykke til på timen på mandag! Kam være lurt å ta med urinprøve, det fikk jeg beskjed om når jeg skal tilbake på tirsdag for å ta blodprøver osv :) (var så stress der i dag så fikk bare helsekortet) 

Greit å vite jeg ikke er alene! Har du noen symptomer? :) Veldig artig at vi ligger ganske likt i løypa, da! Jeg bruker Ovia og Preglife :) Liker best den siste. 

Takk! Bra du sier det, for urinprøve hadde jeg ikke tenkt på selv engang :P Gleder meg faktisk litt! Tror legen blir happy, han er veldig engasjert, hehe. Hva gjorde du i løpet av den timen? Samboer vil være med, var din med? Mange spørsmål, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tweet skrev:

Greit å vite jeg ikke er alene! Har du noen symptomer? :) Veldig artig at vi ligger ganske likt i løypa, da! Jeg bruker Ovia og Preglife :) Liker best den siste. 

Takk! Bra du sier det, for urinprøve hadde jeg ikke tenkt på selv engang :P Gleder meg faktisk litt! Tror legen blir happy, han er veldig engasjert, hehe. Hva gjorde du i løpet av den timen? Samboer vil være med, var din med? Mange spørsmål, haha!

Ja!😁 Av symtomer så har jeg mest mensenmurring. Og kviser. Skulle tro jeg hadde spist kilovis av ostepop og sjokolade haha og så har puppene vokst da 🙈

Bruker de samme appene jeg Og! Så gøy da! Må si jeg følte meg stolt når han gratulerte meg 😁 er veldig spennede. Vi rakk ikke så mye for var så kaos der så skal tilbake på tirsdag og ta blodprøve og avtale veien videre da! Men fikk helsekortet for gravide og så regnet han ut terminen 😊 min var ikke med i dag men går nok fint å ha han med 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og kjenner kvalmen i halsen! Greit med kvalme hjemme, men ikke her :P 

Er så usikker på hvordan jeg skal gjøre det med jobben. En del utagering, og må derfor si fra tidlig til ledelsen slik de kan tilrettelegge for meg. Føler det er tidlig, men merker det med utageringen stresser meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+3! Føler det er så liiiteee, vil bare hoppe frem til uke 12 :P 

Jeg føler jeg allerede har mange symptomer. Kvalmen er ikke så intens heldigvis, men får alltid skikkelig vonde/ubehagelige magekramper og halsbrann på natta. I tillegg lukter alt ekkelt og humøret er svingende. Men likevel føler jeg meg ikke gravid! 

Har så lyst å snakke om det til alle. Hater å holde ting hemmelig for mine nærmeste, men S er helt i mot å si noe før hvertfall uke 8. Kjiping :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...