tweet Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #681 Del Skrevet 10. januar 2018 37+3 I dag ble det mc Donalds med en venninne. Våknet brått og MÅTTE ha dobbel cheeseburger Fikk også kjøpt baksetespeil i samme slengen, en pingvin med speil på magen Jeg bare elsker å ha babyting i hus. Alt er så morsomt og søtt, og jeg føler jeg har kjøpt tingene litt til meg selv og ikke bare ungen. Haha! Jeg trengte ikke å kjøpe en dyr pingvin liksom, men den var jo så gøy. I dag følte jeg plutselig at magen var blitt gigantisk! Nå er det like før navlen «popper». Synes det er fascinerende, men også litt ekkelt! På do nettopp (TMI) oppdaget jeg mye slim på papiret, men det var tynt som eggløsningsslim og ikke tegn til blod eller klumper i.. så det var ikke noen slimpropp tror jeg. Vet det kan komme litt og litt, så vi får se! Ble brått veldig kvalm og har en konstant «mensensmertefølelse» akkurat nå, men bare når jeg ligger egentlig. Gutten beveger seg noe voldsomt langt nede i bekkenet as we speak, så litt vanskelig å ligge komfortabelt Au altså, for noen «støt» jeg får! Begynner å bli nervøs for fødsel nå. Kjenner jeg får litt mageknip og svette hender av tanken. Vil liksom bare få det overstått kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 11. januar 2018 #682 Del Skrevet 11. januar 2018 9 timer siden, tweet skrev: Godt å ikke føle seg alene om slike tanker Gratulerer så mye med graviditeten forresten! Har fulgt dagboken din hele veien og er virkelig så glad på dine vegne Tusen takk <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 11. januar 2018 Forfatter #683 Del Skrevet 11. januar 2018 37+4 Har faktisk ikke gjort noe som helst nyttig enn å ligge i ro i dag. Vondt i ribbeinet og bare så jævla lei og sur! Vi er på dag 3 med sur samboer, uten noen spesiell grunn. Han bare er det. Irritabel, negativ og konstant misfornøyd. Jeg prøver å gjøre han blid på flere måter, noe som kan hjelpe, men så finner han noe å bli irritert for igjen. Vi endte med å diskutere noe skikkelig unødvendig i går, og da måtte jeg sette ned foten skikkelig. Han ble sur og synes jeg var «ulogisk og ga ikke mening» fordi jeg er nervøs for smerten under fødselen... Altså! Ikke kom her gå bagatelliser følelsene mine når jeg vil ha støtte og få snakket ut! Det er så slitsomt at han hele tiden skal si i mot og være uenig. Ingen ting jeg gjør eller sier er bra nok eller hjelper. Typisk når han går rundt og er bekymret eller tenker mye på noe, men det vil han ikke innrømme eller snakke om. Da gidder jeg faen ikke henge rundt noen sur fyr heller! ARG! Anyway.. har vondt og er bare skikkelig lei i dag. Og så jævla sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 11. januar 2018 #684 Del Skrevet 11. januar 2018 Nå nærmer du deg!! Håper det ikke blir dag 4 med sur samboer. Det er så slitsomt Ønsker deg masse lykke til i innspurten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 12. januar 2018 Forfatter #685 Del Skrevet 12. januar 2018 7 timer siden, plastfolien skrev: Nå nærmer du deg!! Håper det ikke blir dag 4 med sur samboer. Det er så slitsomt Ønsker deg masse lykke til i innspurten Hehe, jeg sa klart i fra at jeg ikke orker å leve en dag til med en slik surpomp. Var såpass dramatisk at jeg truet med å bo med mamma til han klistret på seg et smil Fikk en skikkelig unnskyldning, også støvsugde han hele leiligheten og ga meg massasje i en halvtime. Score! Det er gjerne mer dramatisk i hodet mitt enn det i virkeligheten Så alt i orden nå, med blid samboer og blid hormontroll! Tusen takk ❤️ Det kjennes at det nærmer seg, både fysisk og psykisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 12. januar 2018 #686 Del Skrevet 12. januar 2018 Du Tweet, fødsel er ikke noe å grue seg til. Det går som det går læll. Det er det heftigste, kuleste, fineste, vondeste og mest fantastiske jeg noen sinne har vært med på. Fy søren for en god følelse jeg sitter igjen med etter fødselen. Nå er det tre uker siden, men allerede nå kan jeg si at jeg med glede vil ha den opplevelsen igjen. For fy søren så heftig det var! Og smertene takler du nok veldig fint! Som regel finner man sin egen teknikk og måte å komme seg gjennom det på. Selv hørtes jeg, i følge mannen, ut som et sagbruk Tmi kommer her, men kanskje det kan hjelpe litt med gode erfaringer(vet at jeg selv leste alt for mye. Og det som skrives på nett, er sjeldent altfor positivt): underlivet var vondt i to dager, før det gikk over til å bare være vanlig ømt, som om man har hatt litt røff sex Og det til tross for MYE sying siden J kom for fort. Ingen smerter ved dobesøk, verken med nummer en eller to, og ammingen går som en drøm. Senk skuldrene, slapp av og ta ting som de kommer! Det årner sæ' skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 12. januar 2018 Forfatter #687 Del Skrevet 12. januar 2018 7 timer siden, Sinsiew skrev: Du Tweet, fødsel er ikke noe å grue seg til. Det går som det går læll. Det er det heftigste, kuleste, fineste, vondeste og mest fantastiske jeg noen sinne har vært med på. Fy søren for en god følelse jeg sitter igjen med etter fødselen. Nå er det tre uker siden, men allerede nå kan jeg si at jeg med glede vil ha den opplevelsen igjen. For fy søren så heftig det var! Og smertene takler du nok veldig fint! Som regel finner man sin egen teknikk og måte å komme seg gjennom det på. Selv hørtes jeg, i følge mannen, ut som et sagbruk Tmi kommer her, men kanskje det kan hjelpe litt med gode erfaringer(vet at jeg selv leste alt for mye. Og det som skrives på nett, er sjeldent altfor positivt): underlivet var vondt i to dager, før det gikk over til å bare være vanlig ømt, som om man har hatt litt røff sex Og det til tross for MYE sying siden J kom for fort. Ingen smerter ved dobesøk, verken med nummer en eller to, og ammingen går som en drøm. Senk skuldrene, slapp av og ta ting som de kommer! Det årner sæ' skal du se Tusen takk! Dette var deilig å lese. Jeg gleder meg egentlig aller mest da Det blir helt rått å ha fullført en FØDSEL liksom. Ingenting slår det føler jeg. Jeg har veldig lyst til å oppleve alt av det, uansett hvor jævlig det kan bli! Håper bare baby klarer seg og at vi slipper komplikasjoner, men det orker jeg ikke tenke på engang TRE uker siden!? Herregud, det har gått fort! Hvordan har dere det? Er bittelitt sjalu for at du får kose og lukte på babyen din mens jeg går her og syter Men når jeg ser hvor fort tiden går, er jeg PLUTSELIG der du er. Gleder meg sånn ❤️ Essda, jeg skal nok tåle å ha det ubehagelig en stund (men håper jeg slipper mange sting likevel da..). De bringebærgreiene kan visst forebygge store rifter, så kan jo håpe jeg er såpass heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 12. januar 2018 Forfatter #688 Del Skrevet 12. januar 2018 Om noen vil legge meg til på snapchat, gi meg et vink da. Har et par fra kg på snap og det er så koselig Spesielt med gravidmager og bebiser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 12. januar 2018 #689 Del Skrevet 12. januar 2018 7 minutter siden, tweet skrev: Om noen vil legge meg til på snapchat, gi meg et vink da. Har et par fra kg på snap og det er så koselig Spesielt med gravidmager og bebiser! Jeg vil gjerne legge deg til på snap hadde vært så koselig å følge med på innspurten din og ikke minst når bebisen har kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 12. januar 2018 Forfatter #690 Del Skrevet 12. januar 2018 8 minutter siden, Pjusk skrev: Jeg vil gjerne legge deg til på snap hadde vært så koselig å følge med på innspurten din og ikke minst når bebisen har kommet Jey! Sender deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 12. januar 2018 #691 Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg vil også gjerne hvis jeg får 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 12. januar 2018 Forfatter #692 Del Skrevet 12. januar 2018 1 time siden, Meley skrev: Jeg vil også gjerne hvis jeg får 😊 Selvfølgelig sender pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 13. januar 2018 Forfatter #693 Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) 37+5 Da var fryseren fylt med deilige boller! Var hos mamma lenge og bakte boller, fikk servert loff og reker, og så film henslengt på sofaen. En deilig, lat fredag. Det ble så kjedelig å bake alene, og jeg orker seriøst ikke å henge med meg selv mer enn jeg må. Det ble ikke dag 4 med sur samboer heldigvis. Veldig god stemning i heimen, de få timene vi var sammen før han dro ut med en kompis. Merker vi kanskje er litt lei av å være så mye sammen, så det var godt å få han ut døra.. Jeg kjenner jeg trenger å styre litt med «mitt». Han er ikke den eneste som har vært sur i det siste. Jeg er svært irritabel av meg generelt akkurat nå. C har virkelig herjet med meg i dag. Han er i konstant bevegelse, og det er jo bare kjempedeilig når hodet er plantet så godt der nede. Jeg skvatt til i sofaen hos mamma og ropte «AUAUAU FAEN!!» da det kjentes ut som noen stakk en kniv hardt inn i skjedeveggen. Det er så å si umulig å sitte! Skal det være behagelig, må jeg sitte helt ut på kanten med beina spredt så langt det går. Ikke særlig delikat for de rundt meg tror jeg Symptomer og noen eventuelle modningstegn kanskje (?): Ganske løs mage hver dag, halsbrann, uregelmessige menssmerter (kjennes under magen, underlivet og i låra), kløende brystvorter, stikkende følelse i underlivet, bekkensmerter, kvalme på kvelden, veldig rastløs og må gjøre noe hele tiden. Sistnevnte er ikke likt meg i det hele tatt. Skittentøyskurven har aldri vært tom så ofte som nå, kjøkkenet er alltid rent og jeg er ikke skippertakdronning lenger. Ser jeg rot eller skitt, så tas det med én gang. Det må være den mye omtalte redebyggingen altså! Bable bable, er ikke trøtt! Endret 13. januar 2018 av tweet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 13. januar 2018 Forfatter #694 Del Skrevet 13. januar 2018 37+6 Au au au og atter au. I dag har jeg lagt i sengen, holdt rundt bbhugme og bare hatt det vondt. Et forferdelig nedpress og samme «knivstikking» nedentil som i går. Det kjennes ut som jeg har hodet hans mellom bena omtrent! Men magen er ikke så nedsunket som jeg føler den burde vært med denne følelsen her. Har vært så desperat etter at vannet skal gå eller ett eller annet, for i dag har jeg bare ikke ORKET MER. Men orke må jeg jo.. Prøvde meg på en varm dusj og la sammen noen klær. Nå går det litt bedre heldigvis. Klarer ikke stå eller gå noe særlig før det kjennes ut som magen og bekken bare vil falle i gulvet men klarer nå å sitte i sofaen i det minste og se på TV. Usj, ingen god dag altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 14. januar 2018 Forfatter #695 Del Skrevet 14. januar 2018 38+0 Har lagt i sengen og dubbet av og på i et par timer. Så slapp! Skulle fått i meg litt kveldsmat, men jeg klarer liksom ikke å bevege meg. Må egentlig rydde også, for i morgen kommer det vaskehjelp (endelig!). Hadde vært helt perfekt å føde i morgen og fått komme hjem til shinet leilighet egentlig Var på besøk både hos søsteren min og mamma i dag, så denne dagen har jo også gått unna på et vis. Skulle så gjerne ønske jeg kunne strikke andre ting enn bare teppe og kluter nå, eller sy ting og tang. Har ikke noen hobbygreier å fylle tiden med, som irriterer meg veldig! Er så pisslei TV og alle andre skjermer jeg stirrer i Mye nedpress i kveld, og en del utflod som lurer meg til å tro ditt og datt. Er så lei av å lete etter tegn nå, men klarer ikke la være At det er mulig å være så lei. Om jeg må gå OVER tiden, så dør jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeey Skrevet 15. januar 2018 #696 Del Skrevet 15. januar 2018 Jeg er ikke flink til å legge fra meg noe her, men jeg følger med 😀 Så spennende tid du har imøte nå! Kan jo skje når som helst! Å skjønner godt du er drit lei nå! Sikkert tungt nå imot slutten! Er sikkert greit å ha en ting som skjer hver dag nå, så tiden går litt fortere, hvis man er iform til det så klart! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 15. januar 2018 Forfatter #697 Del Skrevet 15. januar 2018 38+1 Tror dere ikke vannet mitt har gått da!? 🙈 To timer siden. For en timing! Lå og slappet av i sengen, og kjente plutselig at noe rant så vidt ut. Røyste meg opp og kjente det «silte» sakte ut i truseinnlegget, så da løpte jeg på do. Da bare rant det, som når jeg tisser, bare at jeg ikke tisset! Var ikke voldsomme mengder, men nå er det konstant vått og må gå med bind. Måtte løpe ned til mamma og be henne fortelle meg hva jeg skulle gjøre. Plutselig ble hodet mitt tomt 😂 Fikk ringt føden. De vil ha meg inn i morgen klokken 15 om ikke noe skjer før den tid, det være rier, om jeg får feber, ungen blir stille, om fargen på vannet endrer seg osv. Så nå må jeg slappe av og bare vente. Tenk det! Helt ufattelig lei i ene øyeblikket, og i neste sitter jeg litt i sjokk, snart mamma for første gang. Uæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 15. januar 2018 #698 Del Skrevet 15. januar 2018 Åh så spennede 😃😃 dette går så bra :D tenk nå er det ikke lenge igjen til dere får møte den lille Ps. vil gjerne følge deg på snap om det går fint 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 15. januar 2018 #699 Del Skrevet 15. januar 2018 Så spennende, ikke lenge igjen nå!! Lykke til i innspurten For meg tok det 18 timer fra vannet gikk til ungen var ute, var vel 6-7 timer på sjukehuset i aktiv fødsel. Så det trenger ikke ta flere døgn selv om man er førstegangs! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 15. januar 2018 #700 Del Skrevet 15. januar 2018 Så spennende! Skal se det blir fødsel 38+2 uten noe særlig tegn på forhånd akkurat som meg Lykke til med de kommende timene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå