Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 minutter siden, teblad skrev:

Denne kostet 21,90 hos Kiwi idag. ( Oslo )

Samme i Bergen.

Julegris med og uten sjokolade koster nå 9.90

Coop mega har smågodt til 7 kroner pr hektro, gjelder kun i dag.

Gjest AnonGangerTo
Skrevet
26 minutter siden, teblad skrev:

Denne kostet 21,90 hos Kiwi idag. ( Oslo )

Tusen takk for infoen. Skal snart på Kiwi. Lurer på om jeg kan få den til den prisen hvis jeg nevner prisen de har i Oslo. Hmm. 

Skrevet
På 10.11.2016 den 21.21, momo skrev:

En oppfordring. Ikke handle mer enn dere trenger. Du trenger ikke 20 bokser bakepulver, med mindre du er en baker. I fjor så hadde jeg store problemer, med å finne mat jeg faktisk trengte. Da alle billig varene, var utsolgt lenge.

Ingen bryr seg om det uansett, med unntak av noen få i mindretall. Så bare fortsett med messingen til ingen nytte.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Tusen takk for infoen. Skal snart på Kiwi. Lurer på om jeg kan få den til den prisen hvis jeg nevner prisen de har i Oslo. Hmm. 

Ser at noen over sier at den koster 21,90 i Bergen også. Om den ikke koster 21,90 der du bor vil det være veldig rart. Du kan jo spøke deg frem til billig pris da. Si noe om at, ja da reiser jeg til Bergen og Oslo da siden dere ikke har de på tilbud, og da lurer jeg på om dere kan dekke flyreisen min.  :fnise:

Eller ev gi meg de til tilbudspris. Tror dere tjener på de Da.  :plystre:

Gjest AnonGangerTo
Skrevet
5 minutter siden, teblad skrev:

Ser at noen over sier at den koster 21,90 i Bergen også. Om den ikke koster 21,90 der du bor vil det være veldig rart. Du kan jo spøke deg frem til billig pris da. Si noe om at, ja da reiser jeg til Bergen og Oslo da siden dere ikke har de på tilbud, og da lurer jeg på om dere kan dekke flyreisen min.  :fnise:

Eller ev gi meg de til tilbudspris. Tror dere tjener på de Da.  :plystre:

Vet du hva? Det var en syk god ide!! Takk for den!! :blomst:

Kommer med en oppdatering senere. 

Skrevet
1 time siden, Nøste~ skrev:

Ingen bryr seg om det uansett, med unntak av noen få i mindretall. Så bare fortsett med messingen til ingen nytte.

Litt uenig med deg i den. Ser ingen behov for å hamstre i enorme mengder, da jeg synes dette er umoralsk. 

I fjor var jeg en tur innom Rema 1000 for å kjøpa litt julemat, tenkte i den anledning å kjøpe et par pakker grøtris. Dette var butikken dessverre tom for, noe som i seg selv var helt greit. Når jeg da skulle mine andre varer stod det en kvinne foran meg med over 20 pkn av denne risen, altså nok til å lage rundt 400 porsjoner grøt. Slike mennesker må jeg innrømme at jeg virkelig ser ned på. 

• Liker 15
Skrevet

KIWI i dag:

First Price 4pkn Bernaisesaus: 3,90

Bjørken pepperkaker: 5,90

Rød Julebrus 1,5 liter : 9,90 (produsert av Norgesgruppen) sukkerfri (God smak! :)) og med sukker

Sfinx nedsatt fra 99 til 59,- :)

Anonymkode: e5357...347

• Liker 2
Skrevet

Takk folkens! Kjørte to mil ekstra i dag til en Kiwi - og kan bekrefte det som dere skriver. 10 plater freia melkesjoko til 14 kr = supre tilleggspresanger, 2 pakker marsipan  + kokos, kokesjoko og nøtter til under tieren= julekonfekt, 2 familieribber til 29 pr kg - hjemmelaget bacon og sylteflesk + grillbein til kvelds, 5 treplaters Kvikklunch a 29, til å maule og 17 kr for nonstop til å pynte pepperkakehuset og ha på Isen sammen med eldoradopeanøttene til kr 10.

• Liker 1
Skrevet

Grans julebrus hos Rema koster nå 6,90 for 1,5 liter.

• Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet
4 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Vet du hva? Det var en syk god ide!! Takk for den!! :blomst:

Kommer med en oppdatering senere. 

Rare greier. I går kostet de, dvs Freia melkesjokolade med sjokomais, 39,90. I dag var prisen nedsatt til 21,90. Da er de samkjørte med butikkene i Oslo og Bergen. Kjøpte 4 plater og 2 med Firkløver (17,90/stk). Synes det blir rett og slett for dumt å hamstre. Har fremdeles 4 uåpnet Geisha ris esker fra fjorårets priskrig. 😳😬

Gjest Linaria
Skrevet

Vil ha billige pepperkaker! Kosta 37 kroner på Rema i dag og det har jeg ikke råd til -.- 

Skrevet

Pepperkaker får en jo til 5-10 kroner. Rema har to merker, det ene er billig og andre er vanlig pris. Europris, Kiwi og Rema har de til under 10 kroner, sikkert Coop Extra og Bunnpris også.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Linaria skrev:

Vil ha billige pepperkaker! Kosta 37 kroner på Rema i dag og det har jeg ikke råd til -.- 

5,90 på Kiwi i dag, for rund boks av merket Bjørken.

Anonymkode: e5357...347

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kiwi i dag: Surkål 3,90 økologisk tomathakk go green 7, Eldorado marsipanpølse 500 gram kr 9,90, Geisha grøtris kr 5,80

Endret av Lammelåret
Skrev først feil tall.
  • Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Dlarah skrev:

I fjor var jeg en tur innom Rema 1000 for å kjøpa litt julemat, tenkte i den anledning å kjøpe et par pakker grøtris. Dette var butikken dessverre tom for, noe som i seg selv var helt greit. Når jeg da skulle mine andre varer stod det en kvinne foran meg med over 20 pkn av denne risen, altså nok til å lage rundt 400 porsjoner grøt. Slike mennesker må jeg innrømme at jeg virkelig ser ned på. 

Det samme opplevde jeg også med varer jeg kom for å handle, uvitende om at de var falne soldater i priskrigen. Når prisene blir så absurde at enkelte kan fylle handlevognen sin for lommerusk, blir mange gode og trofaste kunder stående skuffet tilbake foran tomme hyller. Hvor mange bomturer tror kjedeledelsen at fastkundene tåler, før vi venner oss til å handle hos konkurrenten?

Priskrig er vel og bra, inntil en viss grense. Når det blir for absurd, taper både butikk og kunde.

• Liker 8
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Kamikatze skrev:

Det samme opplevde jeg også med varer jeg kom for å handle, uvitende om at de var falne soldater i priskrigen. Når prisene blir så absurde at enkelte kan fylle handlevognen sin for lommerusk, blir mange gode og trofaste kunder stående skuffet tilbake foran tomme hyller. Hvor mange bomturer tror kjedeledelsen at fastkundene tåler, før vi venner oss til å handle hos konkurrenten?

Priskrig er vel og bra, inntil en viss grense. Når det blir for absurd, taper både butikk og kunde.

Så handle nå før de går tomme og slutt å klage. 

Anonymkode: a6e03...6b2

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Kamikatze skrev:

..og hva får deg til å tro at de som handler priskrigvarer ellers ikke er gode og trofaste kunder de også. Tror du ikke de trenger og spiser mat resten av året?

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, sivlinda skrev:

Her jeg bor er det 3 matbutikker. Coop Prix, bunnpris og spar. Er det noen priskrig i disse butikkene?  Har ikke sett spesielt billige ting utenom puff ris som har kosta 1,50 i mange måneder. Og hva slags ting blir det priskrig på, hva må man se etter?  Blitt kjempe glad for svar 

Tror det bare er Rema, Kiwi og Coop Extra som har dette.

Her jeg bor er det Spar og Coop Marked, så frem til neste 50 km handletur til nærmeste Rema/Kiwi så blir det julevarer til vanlig pris for meg :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..og hva får deg til å tro at de som handler priskrigvarer ellers ikke er gode og trofaste kunder de også. Tror du ikke de trenger og spiser mat resten av året?

I fjor var det ganske mange som kjøpte inn priskrigvarer for andre butikker, storkjøkken og spisesteder, så nei.

Godt mulig enkelte kan greie å spise opp 24 glass sylteagurk, men det er litt synd på de som må klare seg uten.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Kamikatze skrev:

I fjor var det ganske mange som kjøpte inn priskrigvarer for andre butikker, storkjøkken og spisesteder, så nei.

Godt mulig enkelte kan greie å spise opp 24 glass sylteagurk, men det er litt synd på de som må klare seg uten.

Ok, så du spiser mye sylteagurker og kan ikke kjøpe det nå.  :rolleyes:  skjønner.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...