Gå til innhold

Du har dagen helt for deg selv, hva gjør du?


kflu

Anbefalte innlegg

Dersom du har dagen helt for deg selv og kan gjøre hva du vil! Hva prioriterer du å gjøre då? 

Hva gjør du når du har "deg-selv" tid?

Jeg sier alltid at jeg skal trene, være produktiv. Men ender alltid opp i sofaen og nyter favoritt serien med GOD samvittighet :fnise: DEILIG 

Endret av kflu
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Articuno

I dag har jeg vasket og ryddet i skap, vasket klær, vannet plantene inne, kastet visne uteplanter, kostet trappa, vasket klær, laget knekkebrød og middag.
Ellers har jeg bare slappet av. 

Mulig det er fordi jeg nå har sett alle episodene av GoT, og ikke har noe å se på. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise en god frokost og dra på trening :) bruke god tid på treningen og ikke stresse med å rekke noe! Og så dra hjem, rydde og vaske klær, lage meg god mat og se på serie og dusje etterpå :) og legge meg tidlig. Perfekt dag 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danser rundt i stua med en kost som jeg bruker som mikrofon, iført kjærestens bokser og skjorte og solbriller

Anonymkode: 10c5d...403

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Masse trening på morgen, så jobber jeg til jeg ikke orker mer (typisk tre-tiden), og deretter åpner jeg en flaske vin og lager mat. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ender alt for ofte med sistnevnte hos meg også, men det hender seg at jeg står opp, spiser god frokost og drar på markatur. Andre ganger drar jeg til byen bare for å kikke rundt og kjøpe meg lunsj på kafe.

Anonymkode: e4b19...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Har stort sett hele dagen for meg selv hele tiden, hvis jeg kunne gjort som jeg ville hadde det blitt trening og friluftsliv. Men har ikke energi til det, så blir heller litt avslapping og litt besøk i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sover jeg litt lenger enn til vanlig. Deilig å ligge å dra seg litt. Står som regel opp i ti tiden når jeg har fri. Så da har jeg en lang frokost hvor jeg leser avisen og hører på radio. Jeg rydder og vasker. Baker gjerne brød hvis jeg gidder. Så kan jeg noen ganger surre rundt på senteret og kanskje sette meg på en cafe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sover jeg lenger enn vanlig, og så bruker jeg sannsynligvis mesteparten av dagen på å se serier og strikke. Alene. Jeg vet dette høres bortkastet ut for enkelte, men jeg henter mye energi ut fra disse dagene. Som student har jeg alltid noe hengende over meg, også på dager hvor jeg ikke er på jobb, men noen dager er det godt å rydde vekk alt pensum og ikke åpne noen av oppgavene jeg skal skrive, og bare være en lasaron. Må innrømme at jeg alltid kjenner litt på dårlig samvittighet for dette. 

Sannsynligvis bruker jeg også noe av dagen på matlaging. Kanskje en rett som trenger lang koketid eller lignende, eller kanskje noe baking, som jeg ikke tar meg tid til i hverdagen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Overrasket skrev:

Masse trening på morgen, så jobber jeg til jeg ikke orker mer (typisk tre-tiden), og deretter åpner jeg en flaske vin og lager mat. 

Jobbe når du har dagen for deg selv?

Anonymkode: eba02...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er veldig sliten så tar jeg meg først et bad, etter det så blir jeg i sengen og ser filmer :)

Anonymkode: ccdac...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.11.2016 den 5.15, kflu skrev:

Dersom du har dagen helt for deg selv og kan gjøre hva du vil! Hva prioriterer du å gjøre då? 

Hva gjør du når du har "deg-selv" tid?

Jeg sier alltid at jeg skal trene, være produktiv. Men ender alltid opp i sofaen og nyter favoritt serien med GOD samvittighet :fnise: DEILIG 

Just another day, så jeg gjør det vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag uten planer og helt for meg selv: Sover lengre, tar en lang dusj, spiser god frokost, og daffer rundt i minst mulig klær. Blir vel en tur ut for luft, så får jeg muligens litt organiseringstrang og fikser noe som burde bli gjort, tar en biltur om jeg har bil og lager en bedre middag, før pakker meg under dyna med serier og film på pc/tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp tidlig og tar en joggetur. Tar hårkur og mini-spa. Drar på kafe og spiser lunsj. Kjøper inn friske blomster, stearinlys og noe godt å lage til middag. Å se på TV på dagtid får jeg ikke til, og nekter å bruke en fridag på å vaske å rydde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rydder litt, trener, lager god mat og ser noen serier. Søker etter nye jobber, leser litt på fjernstudiet, spiser gjerne lunsj på cafe, shopper litt.

Anonymkode: e3527...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sover ekstra lenge også tar em dusj me hårkur, kansje pynte neglene litt, drar og treener, lager god middag, mulig jeg kjøper noen cider og koser meg me film:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover lenge, daffer rundt i morgenkåpe til langt på dag.  Steller meg, spiser mat og godis og ser serier eller surfer.  Kanskje jeg gjør litt husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...