Gå til innhold

Aldri prøvd reading før men er nysgjerrig.


Anbefalte innlegg

FUCK DETTE ER BARE BULLSHIT HAHAHAHAHA JEG HAKKE NOEN TVILLINGSØSTER! DERE BURDE IKKE FÅTT LOV TIL DETTE HER! LÆTTIS FOLK ER DERE. NATTA! :fnise::fnise::fnise:

Endret av Catliner
Måtte bare legge til lættis smiley'n.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Bærta skrev:

kan jeg også få en reading?😇

Du er en ganske positiv person, ,men du har det ikke så lett fordi du er forelska , og er ikke sikker på om fyren er intressert!!

Dette er et klassisk dillemma kjære deg!

Men du burde bruke tiden til og se hva du kan gjøre for og gjøre deg lykkelig nå:)

som og bruke tid med venner eller andre ting :)

Men mesteparten av tiden tenker du desverre på han fyren så det er litt vanskelig kansje.

Du elsker og shoppe og sminke deg i hverfall,men kan fint gå uten sminke.

Du mener det gjelder og ha balanse.. du vil helst at en fyr skal like deg for den du er.

Det skal mye til før du endrer deg for andre, dette er enveldig bra egenskap i hverfall:) 

Ellers har du noen gode venner du liker bruke tid på men shopping elsker du .

Og reality serier finner du underholdende ,men du liker ikke vanlig tv fordi reklamer er så jævla kjedlige xD

Elllers er du mote bevist og liker og holde helsa di ved like .

Anonymkode: 12f3c...072

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det kanskje ble veldig mye Reading på denne ene stakkars personen.  Men jeg vil gjerne prøve meg jeg også! Håper du kan skrive litt om hva du føler med meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har endelig kommet deg ut av stormen, hel!!

Og med stormen mener jeg alt kaoset som har skjedd.

Du har vert i et dårlig forhold for ikke så lenge siden.. Det tok deg litt tid og komme deg over det men du har endelig klart det.

Verden gikk ikke under selv om du ble singel!!

Men det er flere som har øyne for deg nå, du har bare ikke sett det enda:)

Du er jo en sosial person, som liker og treffe nye mennesker, så det blir ikke så vanskelig for deg og møte noen ny.

Men du har også tenkt at du vil bruke tiden godt og vurdere -før du i de heletatt roter deg i forhold me en ny.

Pluss du er litt redd for at det samme skal skje som sist , at du ender opp me en idiot som ikke respekterer deg.

 

Ærlighet er viktig for deg , så dette blir det du ser etter i fremtiden fra både venner /eventuel partner.

Ellers føler du at de er på veg mot lysere dager for deg. 

Du kommer til og finne deg til rette med og godta ting som de er og deretter gjøre de beste av situasjonen.

Du kommer til og få mye mer tid med venner og kansje dra på en reise.

Det er mulig du møter noen over distanse, enten på ferie , eller over nett.

Egentlig står det bare på deg selv om det skal skje noe. 

Ellers så vil fokuset ditt vere på familie og venner, så tar du resten som det kommer seg.

Anonymkode: 12f3c...072

Må le så jeg rister, dette blir så spekulativt at jeg finner ikke ord. Sikkert mange som vil kjenne seg igjen her, men er likevel ikke noe overnaturlig det... Det blir for dumt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja du er verfall en intressant person, en med mange sterke meninger og mye inspill

Humor har du hverfall!!:) Du er nok komikeren i vennegjengen :) 

Altid en morsom komentar på lur :D

Ellers er du veldig glad i og bruke tid i mote magasiner og er intressert i sminke :)

Du liker og pynte deg og se bra ut for deg selv og andre.

Du gjøre det du vil i livet uten og egentlig bry deg om hva andre mener.

 

Du er ganske spontan , og liker og bare hoppe i det , også tenke over hva du gjorde etterpå!:)

Du dømmer ingen , da du vet hvordan det er og bli dømt selv.

Oppveksten din var vanskelig, da du følte ikke alle andre klarte akseptere deg for den du var

Men heller skulle prøve og få deg til og velge den vegen de ville for deg.

Noe som ble utrolig slitsomt, og tappet deg for mye energi.

Idag så kunne du ikke brydd deg mindre om hva disse''bedreviterne'' mener og syntes.

 

Fremtiden for deg er vel egentlig ganske intressang.

Du kommer til og møte noen du liker , men hvordan det går mellom dere er vel opp til deg i det store og hele.

Du har altid håpet at det skulle komme noen du følte deg konfertabel sammen med.

Men samtidig liker du og søke spenning , så da tar det nokk en stund før du velger og etablere deg i et forhold.

Du har visse krav når det kommer til forhold , om du skal etablere deg .

Du liker egentlig og se hva livet bringer deg og er ikke en som liker og planlegge alt med engang :)

føler at fremtiden din blir lys jeg , du vil i hverfall oppleve mye intressant med en sån instilling :)

Anonymkode: 12f3c...072

Tusen takk 😊 Utrolig spennende og her er det mye som stemmer :) 

Et lite spørsmål til, kan du se noe om fremtiden min vil bli som kvinne eller mann

klem Ronja 😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja du sh999:

Du står for øyeblikket fast i et valg du, som du er utrolig usikker på.

Følelsene sier noe og fornuften noe annet. og sist du fulgte følelsene gikk det helt feil.

Du endte opp og bli såret desverre... slik som de fleste blir.

Men du hadde heldigvis støtte av gode venner og familie så du kom deg ut av situasjonen.

Slik som jeg ser det , velger du og gå tilbake til en du tidligere har vert sammen med, vil det ende på samme sted som du er nå.

Du må enten gi slipp og gå, eller og gå tilbake til det gammle som var før.

 

som jeg ser det har du to eller flere valg nå, du bør velge det som er riktig for deg.

Men velger du gi xn en ny sjanse , så blir det desverre nokk akuratt det samme som sist.

Han klarer ikke gi slipp på deg fordi han angrer på noe han gjorde.

Men desverre så gjorde dette at du mistet mye følelser. men etter bruddet så ser manogså mye posetivt med forholdet. Og blir usikker igjen. men velger du gå til han så tror jeg du blir litt stuck.

Du burde heller ta tiden med dine venner og finne på noe gøy. 

Nyte friheten litt. Jeg ser mulig at du møter en annen i fremtiden.

Derfor er det beste og legge forholdet med xn bak seg og starte på nytt.

Du vil mulig også starte noen nye prosjekter hjemme, enten omøblering eller bytte av garderobe/stil

Ellers bør du fokusere mer på vennene dine og hobbyer. kansje lære deg noe nytt?:)

Du er ellers en veldig travel og optatt person som liker og vere sosial og bli kjent med nye mennesker.

Mulig det er noe beef og sjalusi drama ute og går,men dette bør du bare heve deg over :)

 

 

Anonymkode: 12f3c...072

Wow!!! Nå ble jeg imponert her... Sliter med og fatte at dette går an, men tydeligvis så gjør det det. Tuuuuusen takk skal du ha😊 mye her som kommer frem her jeg skal prøve og ta til meg.. Stor klem til deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, lipgloss skrev:

Tusen takk 😊 Utrolig spennende og her er det mye som stemmer :) 

Et lite spørsmål til, kan du se noe om fremtiden min vil bli som kvinne eller mann

klem Ronja 😘😘

Kvinne no doubt:D

Anonymkode: 12f3c...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2016 den 1.02, Brukerano skrev:

Skjønte det kanskje ble veldig mye Reading på denne ene stakkars personen.  Men jeg vil gjerne prøve meg jeg også! Håper du kan skrive litt om hva du føler med meg! 

Du har en turbulent fortid bak deg, med et tubulent forhold blandt annet med en som ødla selvtilitten din litt..

Han var et rasshøl rett og slett og nå har dere barnet deres på deltid.

Men jeg føler at du har det mye bedre og er en mye lykkeligere person.

Du er ikke noe religiøs da du mener at det kan umulig finnes noen gud da du ser elendigheten verden er i..

Du er en kjærlig person, en god mor til barnet ditt og en snill partner.

Du er trofast og setter dine nærmeste høgt noenganger høgere en deg selv til og med

Du skulle ønske at folk ga likemye som du gir men har lært at verden der er jo engang sån, ikke noe og gjøre med det :)

Ellers så ser du ganske optemistisk på ting nå ,og setter pris på det du har .

Du er en ærlig person som forventer og få ærlighet tilbake.

I vennskaplige realsjoner er du en som vennene dine henveneder seg til når dem trenger og prate.

Anonymkode: 12f3c...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne no doubt:D

Anonymkode: 12f3c...072

😍😍😍😊😊 Gud jeg håper du har rett,tusen takk for readingen 😘

Masse klemmer

Ronja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kunne du reade meg og?🙏🏼😊

Anonymkode: 51956...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du reade meg og?🙏🏼😊

Anonymkode: 51956...8cc

Du har opplevd en smertefull slutt på noe, eller er redd for denne slutten som er smertefull. Det er viktig for deg å gå videre herifra og "heale" fra dette. Når du går eller gikk igjennom dette, så åpnet du deg for nye forandringer, og du reflekterer på det som har skjedd på en god måte. du er "fri" på en måte etter dette. Det kan ha påvirke deg økonomisk på en noe dårlig måte. men! 

Løsningen er at du feirer forandringen. Så dette vil være noe du blir glad for, og behøver. Stemmer dette?

Anonymkode: 0ac9d...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er inne på noe! Men skulle tenkt meg noe svar, kanskje på hvilke valg som er rett og ta i denne situajonen. Kjærlighetsbrudd, og hva venter ettepå? Barna, jobb osv 🙈💔

Anonymkode: 51956...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også vær så snill og få en reading?😇😇

Anonymkode: 503f1...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...