Gå til innhold

Aldri prøvd reading før men er nysgjerrig.


Anbefalte innlegg

Nysgjerrig på reading da hele livet mitt har tatt en helomvending. Skummelt og spennende når "alt" kan skje😯 noen som vil gi meg en reading?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har endelig kommet deg ut av stormen, hel!!

Og med stormen mener jeg alt kaoset som har skjedd.

Du har vert i et dårlig forhold for ikke så lenge siden.. Det tok deg litt tid og komme deg over det men du har endelig klart det.

Verden gikk ikke under selv om du ble singel!!

Men det er flere som har øyne for deg nå, du har bare ikke sett det enda:)

Du er jo en sosial person, som liker og treffe nye mennesker, så det blir ikke så vanskelig for deg og møte noen ny.

Men du har også tenkt at du vil bruke tiden godt og vurdere -før du i de heletatt roter deg i forhold me en ny.

Pluss du er litt redd for at det samme skal skje som sist , at du ender opp me en idiot som ikke respekterer deg.

 

Ærlighet er viktig for deg , så dette blir det du ser etter i fremtiden fra både venner /eventuel partner.

Ellers føler du at de er på veg mot lysere dager for deg. 

Du kommer til og finne deg til rette med og godta ting som de er og deretter gjøre de beste av situasjonen.

Du kommer til og få mye mer tid med venner og kansje dra på en reise.

Det er mulig du møter noen over distanse, enten på ferie , eller over nett.

Egentlig står det bare på deg selv om det skal skje noe. 

Ellers så vil fokuset ditt vere på familie og venner, så tar du resten som det kommer seg.

 

 

 

Anonymkode: 12f3c...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan gi meg ei en reading? 

En stor klem til den som gidder 😊

Anonymkode: 2e955...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanskelig og gi reading uten nick eller bilde:)

Men de jeg føler er verfall at du er litt ensom kansje, og håper at det snart kommer noen i livet ditt.

Du er usikker på vegen du skal gå videre kariere messig, og kan bestemme deg for og gjøre noe helt annet en det du først trodde.

Jeg føler også at du kommer til og møte noen , kansje via jobb eller venner.

Den rette kommer,når du minst forventer det da! 

Ellers ser jeg en veldig familie kjær person,som setter sine nerme veldig høyt,men avogtil blir skuffet fordi du ikke føler du får det samme tilbake desverre...

Du har en besteveninne du tilbringer endel tid med men desverre har de opstått noe så dere har begynt og gli litt fra hverandre.

Men du er generelt i en forandring i livet ditt både meltalt og fysisk.

Den rette kommer ettehvert, bare og være tolvmodig:D

Anonymkode: 12f3c...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har endelig kommet deg ut av stormen, hel!!

Og med stormen mener jeg alt kaoset som har skjedd.

Du har vert i et dårlig forhold for ikke så lenge siden.. Det tok deg litt tid og komme deg over det men du har endelig klart det.

Verden gikk ikke under selv om du ble singel!!

Men det er flere som har øyne for deg nå, du har bare ikke sett det enda:)

Du er jo en sosial person, som liker og treffe nye mennesker, så det blir ikke så vanskelig for deg og møte noen ny.

Men du har også tenkt at du vil bruke tiden godt og vurdere -før du i de heletatt roter deg i forhold me en ny.

Pluss du er litt redd for at det samme skal skje som sist , at du ender opp me en idiot som ikke respekterer deg.

 

Ærlighet er viktig for deg , så dette blir det du ser etter i fremtiden fra både venner /eventuel partner.

Ellers føler du at de er på veg mot lysere dager for deg. 

Du kommer til og finne deg til rette med og godta ting som de er og deretter gjøre de beste av situasjonen.

Du kommer til og få mye mer tid med venner og kansje dra på en reise.

Det er mulig du møter noen over distanse, enten på ferie , eller over nett.

Egentlig står det bare på deg selv om det skal skje noe. 

Ellers så vil fokuset ditt vere på familie og venner, så tar du resten som det kommer seg.

 

 

 

Anonymkode: 12f3c...072

Lyst og prøve og lese meg også?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja du sh999:

Du står for øyeblikket fast i et valg du, som du er utrolig usikker på.

Følelsene sier noe og fornuften noe annet. og sist du fulgte følelsene gikk det helt feil.

Du endte opp og bli såret desverre... slik som de fleste blir.

Men du hadde heldigvis støtte av gode venner og familie så du kom deg ut av situasjonen.

Slik som jeg ser det , velger du og gå tilbake til en du tidligere har vert sammen med, vil det ende på samme sted som du er nå.

Du må enten gi slipp og gå, eller og gå tilbake til det gammle som var før.

 

som jeg ser det har du to eller flere valg nå, du bør velge det som er riktig for deg.

Men velger du gi xn en ny sjanse , så blir det desverre nokk akuratt det samme som sist.

Han klarer ikke gi slipp på deg fordi han angrer på noe han gjorde.

Men desverre så gjorde dette at du mistet mye følelser. men etter bruddet så ser manogså mye posetivt med forholdet. Og blir usikker igjen. men velger du gå til han så tror jeg du blir litt stuck.

Du burde heller ta tiden med dine venner og finne på noe gøy. 

Nyte friheten litt. Jeg ser mulig at du møter en annen i fremtiden.

Derfor er det beste og legge forholdet med xn bak seg og starte på nytt.

Du vil mulig også starte noen nye prosjekter hjemme, enten omøblering eller bytte av garderobe/stil

Ellers bør du fokusere mer på vennene dine og hobbyer. kansje lære deg noe nytt?:)

Du er ellers en veldig travel og optatt person som liker og vere sosial og bli kjent med nye mennesker.

Mulig det er noe beef og sjalusi drama ute og går,men dette bør du bare heve deg over :)

 

 

Anonymkode: 12f3c...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

vanskelig og gi reading uten nick eller bilde:)

Men de jeg føler er verfall at du er litt ensom kansje, og håper at det snart kommer noen i livet ditt.

Du er usikker på vegen du skal gå videre kariere messig, og kan bestemme deg for og gjøre noe helt annet en det du først trodde.

Jeg føler også at du kommer til og møte noen , kansje via jobb eller venner.

Den rette kommer,når du minst forventer det da! 

Ellers ser jeg en veldig familie kjær person,som setter sine nerme veldig høyt,men avogtil blir skuffet fordi du ikke føler du får det samme tilbake desverre...

Du har en besteveninne du tilbringer endel tid med men desverre har de opstått noe så dere har begynt og gli litt fra hverandre.

Men du er generelt i en forandring i livet ditt både meltalt og fysisk.

Den rette kommer ettehvert, bare og være tolvmodig:D

Anonymkode: 12f3c...072

Tusen takk :) hva er det du ser angående venninnen? Nå har jeg på nick værtfall håper det hjelper litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har endelig kommet deg ut av stormen, hel!!

Og med stormen mener jeg alt kaoset som har skjedd.

Du har vert i et dårlig forhold for ikke så lenge siden.. Det tok deg litt tid og komme deg over det men du har endelig klart det.

Verden gikk ikke under selv om du ble singel!!

Men det er flere som har øyne for deg nå, du har bare ikke sett det enda:)

Du er jo en sosial person, som liker og treffe nye mennesker, så det blir ikke så vanskelig for deg og møte noen ny.

Men du har også tenkt at du vil bruke tiden godt og vurdere -før du i de heletatt roter deg i forhold me en ny.

Pluss du er litt redd for at det samme skal skje som sist , at du ender opp me en idiot som ikke respekterer deg.

 

Ærlighet er viktig for deg , så dette blir det du ser etter i fremtiden fra både venner /eventuel partner.

Ellers føler du at de er på veg mot lysere dager for deg. 

Du kommer til og finne deg til rette med og godta ting som de er og deretter gjøre de beste av situasjonen.

Du kommer til og få mye mer tid med venner og kansje dra på en reise.

Det er mulig du møter noen over distanse, enten på ferie , eller over nett.

Egentlig står det bare på deg selv om det skal skje noe. 

Ellers så vil fokuset ditt vere på familie og venner, så tar du resten som det kommer seg.

 

 

 

Anonymkode: 12f3c...072

Ser du forresten noe mer ang bo situasjon eller kommunikasjon med eksmann? Eller bare noe mer som du kan si meg. Syntes dette var spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Meei! skrev:

Tusen takk :) hva er det du ser angående venninnen? Nå har jeg på nick værtfall håper det hjelper litt :)

mulig dere velger forskjellige ting dere vil i livet , kansje den ene velger og flytte utenlands eller gjøre noe utenom det vanlige :)

Anonymkode: 12f3c...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lipgloss skrev:

Vær så snill å ta reading på meg da :)

ja du er verfall en intressant person, en med mange sterke meninger og mye inspill

Humor har du hverfall!!:) Du er nok komikeren i vennegjengen :) 

Altid en morsom komentar på lur :D

Ellers er du veldig glad i og bruke tid i mote magasiner og er intressert i sminke :)

Du liker og pynte deg og se bra ut for deg selv og andre.

Du gjøre det du vil i livet uten og egentlig bry deg om hva andre mener.

 

Du er ganske spontan , og liker og bare hoppe i det , også tenke over hva du gjorde etterpå!:)

Du dømmer ingen , da du vet hvordan det er og bli dømt selv.

Oppveksten din var vanskelig, da du følte ikke alle andre klarte akseptere deg for den du var

Men heller skulle prøve og få deg til og velge den vegen de ville for deg.

Noe som ble utrolig slitsomt, og tappet deg for mye energi.

Idag så kunne du ikke brydd deg mindre om hva disse''bedreviterne'' mener og syntes.

 

Fremtiden for deg er vel egentlig ganske intressang.

Du kommer til og møte noen du liker , men hvordan det går mellom dere er vel opp til deg i det store og hele.

Du har altid håpet at det skulle komme noen du følte deg konfertabel sammen med.

Men samtidig liker du og søke spenning , så da tar det nokk en stund før du velger og etablere deg i et forhold.

Du har visse krav når det kommer til forhold , om du skal etablere deg .

Du liker egentlig og se hva livet bringer deg og er ikke en som liker og planlegge alt med engang :)

føler at fremtiden din blir lys jeg , du vil i hverfall oppleve mye intressant med en sån instilling :)

Anonymkode: 12f3c...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Biance skrev:

Ser du forresten noe mer ang bo situasjon eller kommunikasjon med eksmann? Eller bare noe mer som du kan si meg. Syntes dette var spennende!

Bo situasjon ja , jeg ser at du egentlig har lyst og flytte til enten en ny plass, eller en ny bolig.

Fordi du har lyst og starte litt på nytt, så du kan legge fortiden bak deg.

Komunikasjon med din eksmann er nokk ganske håpløs og dette vet du desverre innerst inne.

Du er alt for god og snill og vil det beste for alle . Mens din eksmann er blottet for empati egentlig

Skikkelig egoistisk og han bryr seg verken om deg eller din sønn.

Han driver med de psykologiske mind spillet sitt for og ha deg i sin hule hånd ... Bare for og styre deg.

Han har et makt behov som ikke holder grenser engang , uff denne mannen har svart aura!!!

Du burde vere glad du kom deg bort. for de som ikke vet hva aura er kan lese om de på google.

Jeg ser at du har slitt noe for jævlig med denne mannen .

 

Og innerst inne er han bare en egoist som tenker på seg selv. selv om han prøver gi deg dårlig samvittiget.

Dette er en del av spillet til psykopater sjønner du , desverre .

De ser på partner som et objekt /ikke en person.

Disse ser desverre aldri egne feil. så komunikasjonen der er håpløs.

Mannen er ikke samarbeids villig og kommer heller ikke til og bli det ..

Han sitter bare og syntes synd på seg selv, og han er jo som en stor unge.

 

han har nokk fått sydd puter under armene i oppveksten sin , og den tid dere var sammen satte nokk du med mesteparten av gjøremål i hjemmet. Nå etter han har tapt mot deg , da du endelig kom deg vekk, bruker han tiden på og ødlegge alt han kan for deg med sønnen deres som middel.. desverrre ... så ser at komunikasjonen er håpløs med en sån selvsentrert fyr desverre! 

 

Ønsker deg lykke til for sånne mannfolk vil aldri bli menn, bare store unger.

Anonymkode: 12f3c...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ett tips til deg biance , ta vare på alle bevis om hvordan denne mannen egentlig er og allier deg med venner.

Og om du står som meste parten av annsvar for sønnen din ,noe som jeg føler du gjør så har du rettigheter og kunne flytte hvor du vil med sønnen din, om det ikke er kjipt for sønnen da ang venner og nettverk.

Denne mannen skal du vere glad du har komt deg unna,for han er ikke bra for seg selv engang. 

Om nå det går ann da...  men jeg tror og føler du vil møte noen i fremtiden.

Denne mannen vil vere ganske motsatt av din x , da du vet faretegnene du skal de etter.

Men det viktigste for deg er jo sønnen din først ,så mannen må vere open for barn.

Men som jeg tror det , så kommer du til og møte noen og muligens få et barn til med en snill mann..

Blir spennende og se, dette velger du jo selv i fremtiden.

Men du har også en frykt for repetesjon av hendelser fra fortiden skal gjenta seg

Så for deg og innlede et nytt forhold nå virker fjernt sia du er midt i en skilsmisse.

Men du har enda ikke mistet troen på ekte kjærlighet , ikke helt i hverfall.

Og denne mannen som er din x kommer til og prøve og ødlegge og stikke kjepper i julene for dine fremtidlige forhold.

Så ver obs på det også, eventuelt om du møter en ny person og legge ut hvordan situasjonen er .

Slik at dere sammen kan ruste dere for hva som kommer deres veg.

Så ikke la frykt lede deg bort fra og tørre og bli lykkelig.

En idiot skal ikke få ødlegge fremtiden din. men bare vent karma kommer for sånne forferdelige mennesker.

Ser forøvreig at fremtiden til denne x mannen blir ganske kjip.

selv om han prøver og overbevise deg noe annet.

Så kommer han til og bli utsatt for enten sykdomm eller økonomisk ruin.

Eller noe som tærer på selvtilitten hans ganske mye,.. men dette er bare karma så:P

 

Anonymkode: 12f3c...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Les meg også. Vil høre hvordan jeg bør opptre i forhold til tvillingsøsteren min som er litt vanskelig om dagen. Please hjelp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Mewtail skrev:

Kan jeg også få en reading? :)

du er generelt en person som står i deg selv.

Med egne meninger og lever livet som du vil selv.

Du har ofte ro i sinnet , du respekterer andre personer og setter lojalitet og ærlighet høyt når det kommer til vennskap.

Ellers har du ikke noe imot og ta deg en tur på byen eller god middag .

Venner har du nokk av , du er ofte til god støtte når noen trenger det .

Men kansje ikke altid får tilbake like mye som du gir.. dette burde vere en selvfølge,men er ikke det for alle desverre.

Du er generrelt lykkelig med tilverelsen din nå , og har ikke så mye du ville gjort anneledes.

Du står for det du sier , og dermed basta .

 

Jeg ser en ganske lys fremtid for deg , dette velger du egentlig helt selv da du sjelden lar andres meninger påvirker deg.

Du tar råd men lar ikke andre overkjøre deg

Anonymkode: 12f3c...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Catliner skrev:

Hei dere!

Les meg også. Vil høre hvordan jeg bør opptre i forhold til tvillingsøsteren min som er litt vanskelig om dagen. Please hjelp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En ting du ikke må gjøre er og mase hverfall.

Tvilling søsteren din er en ekte rebell og de verste sånne personer vet er mas og stress.

Og komandoer. her bør du bruke omvendt psykologi og list .

Du må aldri si , du skal ikke , bør ikke osv til en slik person. dette gjør dem bare mer rebelsk.

Se på de litt som en unge i trassalderen , hehe .

Du og tvilling søstra di har altid vert som dag og natt og de har vert mye sjalusi inne i bilde desverre .

Måten du håndterer henne på er og gi henne tid og gode råd.

Som og stille spørsmål som : syntes du ikke dette her virker litt lurere og gjøre en dette da. 

Og du bør tenke på fremtiden , hvordan blir den hvis du forsetter som nå?

Du har vel egentlig altid vert den ''flinke og snill pike av dere to''

Noe som kansje har resultert at tvilling søsteren din har oppførselen henne har .

Sjalusi og desperate handlinger for oppmerksomhet er grunnet oppførsel som henne kansje ikke er klar over selv.

Kansje dere bør sette dere ned og ha en prat om dette virkelig.

Dere har et ganske turbulent forhold og er ganske sta begge to...

Anonymkode: 12f3c...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...