Gå til innhold

Hvordan få en til å bli forelsket i meg?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst hvordan skal jeg få til det? Vet hsn er seksuelt tiltrukket av meg, anser denne mannen for en player så vil at han skal bli forelsket!;) Hva er oppskriften på det?

Anonymkode: d9b15...1fc

Å være naiv og ukritisk nok til å ville noe så åpenlyst dumt er oppskriften, man må være dum nok til å ville seg selv så vondt at man kan leve med de skuffelser en som freser rundt vil påføre enn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt flere sjanser til knull med denne kar'n, men ikke gjort annet enn å kline 3-4 ganger fordelt på 8 år. Absolutt ikke noe galt med kroppen min hehe, men greia er at jeg elsker han! Tenker på han dag og natt, noe jeg har gjort i hele 8 år! Han er min store kjærlighet, men kan jo ikke tilstå det ovenfor da, da vil ha tro jeg er gal😂 what to do?? TS

Anonymkode: d9b15...1fc

Oi, det var lenge. Inni hodet ditt så har du hatt et forhold til han i 8 år. Er du sikker på at du elsker han, eller illusjonen han? Ser for meg at du har den klassiske jentedrømmen om å være den eneste som klarer å kapre en emosjonelt utilgjengelig fyr.

Du trenger å gå videre i livet, enten droppe drømmen eller prøve deg på han. Gjør noe som de andre sikkert ikke gjør: ha en voksen samtale med ham og be han ut på en kopp kaffe el.l. Ikke vær den som hopper på ham ved første anledning. Hvis ikke dette funker - move on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Er du virkelig så ukritisk som dette eller har du bare laget en tulletråd her?

Vet at noen er selvdestruktiv i den grad at dem oppsøker situasjoner der dem lider og dyrker de følelsene, men i løpet av åtte år så burde man modnet såpass at man bryter med en åpenlyst destruktiv relasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, made4u skrev:

TS: Er du virkelig så ukritisk som dette eller har du bare laget en tulletråd her?

Vet at noen er selvdestruktiv i den grad at dem oppsøker situasjoner der dem lider og dyrker de følelsene, men i løpet av åtte år så burde man modnet såpass at man bryter med en åpenlyst destruktiv relasjon.

Jeg skreiv det litt på fleip, men jeg elsker denne fyren! Eller illusjonen om det som kunne ha vært muligens? Drømmer om at det en dag vil bli oss to.....

Anonymkode: d9b15...1fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skreiv det litt på fleip, men jeg elsker denne fyren! Eller illusjonen om det som kunne ha vært muligens? Drømmer om at det en dag vil bli oss to.....

Anonymkode: d9b15...1fc

Jeg tror ikke det er han du drømmer om nei, men snarere er du redd for å gi slipp på det følelseskaoset som nødvendigvis må herje deg når du omgås en player som roter rundt med andre. Dette må jo føles intenst for deg, og det er følelsene dine du er redd for å gi slipp på.

Innerst inne vet du veldig godt at du aldri kan nå det punkt å føle deg elsket av han, uansett hva han foretar seg da dere har en fortid på 8 år der han ikke har hatt slike følelser for deg. Du vet også at du aldri kan gi han slike følelser, altså at det er ingenting du kan gjøre fra eller til for at han skal forelske seg i deg, dett hadde alt skjedd for lengst i så fall.

Det er dine følelser du dyrker, ikke han. Bryter du med han så er du redd for tomrommet dette skaper i deg, derfor vil du håpe å¨mest intens vis, er det som får deg til å føle deg levende på ett destruktivt vis. Du ødelegger deg selv slik, for finner du deg en gang en ok kar så vil ikke de følelsene oppleves like intenst så dette her - faren kan bli at du da ødelegger noe som kunne blitt fint og bra bare fordi du er vant med å ville føle for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst hvordan skal jeg få til det? Vet hsn er seksuelt tiltrukket av meg, anser denne mannen for en player så vil at han skal bli forelsket!;) Hva er oppskriften på det?

Anonymkode: d9b15...1fc

Jeg har ikke lest gjennom alle svarene men de svarene om at du må bli penere eller at man ikke kan få noen til å forelske seg er bare tull. Selvfølgelig kan man vekke følelser hos en person som man vil vekke følelser hos. Det handler om å finne ut hva han tiltrekkes av når det kommer til personlighet og væremåte og selvfølgelig også utseende. Søt og positiv slår alltid bedre ann enn pen, når det kommer til kjæreste emner. Skal han forelske seg i deg må han digge personligheten din og beundre deg. Tanken om å være med ei som han beundrer og er stolt over gjør at han har lyst til å bli værende. 

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt flere sjanser til knull med denne kar'n, men ikke gjort annet enn å kline 3-4 ganger fordelt på 8 år. Absolutt ikke noe galt med kroppen min hehe, men greia er at jeg elsker han! Tenker på han dag og natt, noe jeg har gjort i hele 8 år! Han er min store kjærlighet, men kan jo ikke tilstå det ovenfor da, da vil ha tro jeg er gal😂 what to do?? TS

Anonymkode: d9b15...1fc

Da er jo spørsmålet: Elsker du illusjonen og tanken om hvordan han kan være, eller kjenner du han så godt at det faktisk er han du elsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, made4u skrev:

TS: Er du virkelig så ukritisk som dette eller har du bare laget en tulletråd her?

Vet at noen er selvdestruktiv i den grad at dem oppsøker situasjoner der dem lider og dyrker de følelsene, men i løpet av åtte år så burde man modnet såpass at man bryter med en åpenlyst destruktiv relasjon.

Ukritisk? Mener det er motsatt, at hun er kritisk som har likt denne mannen i 8 år uten å ha hatt sex med han i motsetning til mange idag som hopper fra den ene til den andre...

Anonymkode: bb8a4...8ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han singel ts? Har dere jevnlig kontakt? Vet han at du liker han?

Anonymkode: bb8a4...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vere sexy heletida, kle deg pent og smink deg :P han må ha noe og jakte etter ellers så blir de kjedlig for han:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2016-10-27 den 19.27, AnonymBruker skrev:

Har hatt flere sjanser til knull med denne kar'n, men ikke gjort annet enn å kline 3-4 ganger fordelt på 8 år. Absolutt ikke noe galt med kroppen min hehe, men greia er at jeg elsker han! Tenker på han dag og natt, noe jeg har gjort i hele 8 år! Han er min store kjærlighet, men kan jo ikke tilstå det ovenfor da, da vil ha tro jeg er gal😂 what to do?? TS

Anonymkode: d9b15...1fc

Du høres akkurat ut som hun her: 

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2304789/How-unrequited-love-torture-soul-Liz-Hodgkinson-reveals-doomed-obsession-man-took-virginity-hurts-50-years.html

En dame som falt for en player og lot det ødelegge fremtidige forhold. Hun giftet seg senere med en annen mann(Neville), siden hun ikke kunne få playeren. Men de skilte seg igjen. Damen var ødelagt. 

Lite utdrag:

One fellow lecturer told me that John didn’t even have to try; that women just flocked to him. 

He had the ability, when he was with you, to make you feel as if you were the only woman in the world, even if he ignored you next day. 

Even his head of department at Newcastle University, Barbara Strang, one of the few female professors at the time, fell for him. She would have been in her 40s to his 25 or so. So it wasn’t just me, being a daft, lovesick maiden. 

After the shock of John Pellowe’s treatment of me, it never felt safe to fall in love with anybody again — at least not in that cataclysmic way. It wasn’t Neville’s fault that I came to him as damaged goods, as it were, and he made up for it by being very much in love with me.  

I must say I always felt much more at ease with Neville than I ever had with John, but I had lost the ability to love in that passionate, all-consuming way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...