Gå til innhold

Hvordan få en til å bli forelsket i meg?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Seriøst hvordan skal jeg få til det? Vet hsn er seksuelt tiltrukket av meg, anser denne mannen for en player så vil at han skal bli forelsket!;) Hva er oppskriften på det?

Anonymkode: d9b15...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta på deg den fineste anorakken du har, sånn at han innser at han aldri kan finne noen med en finere anorakk. 

Anonymkode: e2f06...db5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikket ullgenser eller kofte er det plagget som har mest effekt på meg.

Det finnes heksedrikker også, men jeg har ikke oppskriften. Noe med flaggermusvinger ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, alle mennesker har vel et behov som de ønsker/trenger å få dekket. Selv en player har behov utove de rent seksuelle. Jeg tror at alle mennekser trenger noe fra et annet menneske, så da må du lete etter dette behovet. Og ikke gi sex, da har du tapt opperksomheten hans.

Anonymkode: 9fe66...c1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du skal ha en player, så må du endre utseende sånn at du alltid ser sexy ut. Du må gjøre det til status å ha deg som dame. Om du har små pupper, så legg inn silikon. Fiks ansiktet ditt om noe er feil. Når han ser at alle gutta svermer rundt deg, så vil han bli sammen med deg slik at han kan skryte til andre over å ha deg som kjæreste. Men du må være forberedt på at han vil være utro, for han vil ha i pose og sekk. Fri tilgang til sex hos andre kvinner + statussymbol hjemme (deg)

Anonymkode: 4fbe0...af5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du skal ha en player, så må du endre utseende sånn at du alltid ser sexy ut. Du må gjøre det til status å ha deg som dame. Om du har små pupper, så legg inn silikon. Fiks ansiktet ditt om noe er feil. Når han ser at alle gutta svermer rundt deg, så vil han bli sammen med deg slik at han kan skryte til andre over å ha deg som kjæreste. Men du må være forberedt på at han vil være utro, for han vil ha i pose og sekk. Fri tilgang til sex hos andre kvinner + statussymbol hjemme (deg)

Anonymkode: 4fbe0...af5

Elendig plan. Det som sjarmerer er trygghet og entusiasme. Damer som legger inn silikon er for lite trygge på seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, I Grosny skrev:

Elendig plan. Det som sjarmerer er trygghet og entusiasme. Damer som legger inn silikon er for lite trygge på seg selv.

Er ikke poenget at jenta skal være komfortabel med kroppen sin? Eksen min la inn sillikon, så lenge hun er fornøyd, så er jeg bare glad for at hun har det bra med seg selv.

Anonymkode: e6f41...f88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, canacas skrev:

Jeg bruker møte opp på døra dems og informere om at fra nå av er de forelska i meg. Funker fjell. 

Du føler ikke at det er litt sånn stalker-ish?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke poenget at jenta skal være komfortabel med kroppen sin? Eksen min la inn sillikon, så lenge hun er fornøyd, så er jeg bare glad for at hun har det bra med seg selv.

Anonymkode: e6f41...f88

De tryggeste damene er fornøyd med seg selv uansett om de er dønn flate.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har hatt flere sjanser til knull med denne kar'n, men ikke gjort annet enn å kline 3-4 ganger fordelt på 8 år. Absolutt ikke noe galt med kroppen min hehe, men greia er at jeg elsker han! Tenker på han dag og natt, noe jeg har gjort i hele 8 år! Han er min store kjærlighet, men kan jo ikke tilstå det ovenfor da, da vil ha tro jeg er gal😂 what to do?? TS

Anonymkode: d9b15...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker
3 timer siden, canacas skrev:

Jeg bruker møte opp på døra dems og informere om at fra nå av er de forelska i meg. Funker fjell. 

72719263.jpg

Det er deg @canacas 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...