Gå til innhold

Menn, se hit!

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Minesveiper skrev:

Han her er generelt godt likt av damene så du kan høre litt på hva han har å si. Se fra 2:10. Det han sier om maskuline menn er ganske spot on. 

Spot on! Og han forklarer det veldig pent og forsiktig så til og med strong independent women ikke blir triggered

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest canacas
Skrevet
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Spot on! Og han forklarer det veldig pent og forsiktig så til og med strong independent women ikke blir triggered

Kjekk er han og! :laugh:

Skrevet (endret)
På 10/25/2016 den 8.24, Cuntzilla skrev:

Mye pisspreik i denne tråden. God selvtillit er maskulint og underdanighet er feminint?

Det går an å ha god selvtillit og være rappkjeftet og alt dette her, og samtidig finne den mannen som du passer med :) Det er ikke alle menn som synes det er lite attraktivt eller blir skremt av sånt, det er bare de mannfolka du har fått svar av i denne tråden. Det er jo ikke de du vil tiltrekke deg, så drit nå i det.

Tror ikke det er "god selvtillit" folk i tråden mener er uattraktivt. Det er det å være rappkjefta og å ha "sterk personlighet". Da får jeg samme inntrykk som:

På 10/24/2016 den 20.30, herremann skrev:

Blir alltid drama med denne typen damer. Krangler, kjefter, høylytte og rappkjefta. 

For all del det er sikkert noen som foretrekker slike damer, men jeg vil ikke si det er feminin eller attraktiv oppførsel.

Endret av Summers
  • Liker 2
Skrevet
På 25.10.2016 den 7.54, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har det og det fungerer helt ok. Nå lå jeg og tenkte på hvor mange menn jeg har forkastet kontra blitt forkastet i går, og kom frem til at jeg takket endel nei. Og det er alt fra MC-typer til konservative til musikere. Jeg blir sjelden betatt og enda sjeldnere forelsket. Når jeg er sjelden gang blir, er det som regel ikke gjensidig. 

Og når det gjelder Carrie, så er hun en karakter på tv som er overdrevet. Jeg har nok noen likhetstrekk, men ikke i nærheten. 

Ps. Rappkjefta trenger ikke være brautende. Hva med Sofia Vergara? 

Sier takk for meg i denn tråden, blir bare dumt når man blir hengt ut av umodne folk som canvas( eller hva hun het)

Anonymkode: 8925d...6a8

Det skjønner jeg godt

Anonymkode: 08449...3ad

Skrevet
21 minutter siden, canacas skrev:

Kjekk er han og! :laugh:

Ja jeg hadde pult ham

Skrevet (endret)
20 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Du drar det altfor langt

For å ta et eksempel om maskuline menn i stedet. Det blir som om jeg sier : 'En mann skal være maskulin nok til å ikke gråte under en episode frustrerte fruer' og så sier du at 'jada en mann burde aldri gråte, ikke en gang om hans beste venn dør'. Å dra det til det ekstreme og absurde  er en tåpelig måte å komme med et motargument på

En jente må gjerne ha god selvtillit, det er ikke i veien for å være feminin eller ha en sårbar side

Slår aldri feil det der, alltid en person som tar innlegget helt bokstavelig her på KG uansett hvor åpenbart det er at man har satt ting på veldig på spissen.

Håper du satt ting på spissen eller brukte humor i ditt eksempel forresten, at det er maskulint å ikke gråte er det dummeste jeg har lest til nå i dag, og jeg har sittet på KG en liten stund.

Har aldri felt en tåre under Frustrerte Fruer selv forøvrig, da er jeg vel hakket unna å gro en penis snart i din todelte maskulin/feminin-verden. For og få meg en mann så får jeg vel kaste meg i fanget hans og hulke ukontrollert neste gang jeg ser det. 

PS, NB: Dette var også overdrivelse som et humoristisk/retorisk grep, jeg tror altså ikke at jeg kommer til å gro penis av å gråte lite, eller få en mann av å hylgråte.

Forøvrig var ikke poenget mitt at man ikke kan ha en sårbar side selv om man har høy selvtillit, det var at man ikke bør endre seg for mye for å tiltrekke seg en mann man egentlig ikke skal være med, som er en dårlig match eller utenfor egne preferanser. Jeg kunne jo spilt dum hvis jeg ville hatt meg en idiot, men jeg vil ikke ha en idiot så da er det jo et helt meningsløst råd å spille dum. Uansett hvor mange idioter det finnes der ute og ta av, og hvor enige de er i at kvinner helst skal være dummere enn dem for det er mest feminint. Driter vel jeg i, jeg skal ikke være attraktiv for dem.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Cuntzilla skrev:

Slår aldri feil det der, alltid en person som tar innlegget helt bokstavelig her på KG uansett hvor åpenbart det er at man har satt ting på veldig på spissen.

Håper du satt ting på spissen eller brukte humor i ditt eksempel forresten, at det er maskulint å ikke gråte er det dummeste jeg har lest til nå i dag, og jeg har sittet på KG en liten stund.

Har aldri felt en tåre under Frustrerte Fruer selv forøvrig, da er jeg vel hakket unna å gro en penis snart i din todelte maskulin/feminin-verden. For og få meg en mann så får jeg vel kaste meg i fanget hans og hulke ukontrollert neste gang jeg ser det. 

PS, NB: Dette var også overdrivelse som et humoristisk/retorisk grep, jeg tror altså ikke at jeg kommer til å gro penis av å gråte lite, eller få en mann av å hylgråte.

Forøvrig var ikke poenget mitt at man ikke kan ha en sårbar side selv om man har høy selvtillit, det var at man ikke bør endre seg for mye for å tiltrekke seg en mann man egentlig ikke skal være med, som er en dårlig match eller utenfor egne preferanser. Jeg kunne jo spilt dum hvis jeg ville hatt meg en idiot, men jeg vil ikke ha en idiot så da er det jo et helt meningsløst råd å spille dum. Uansett hvor mange idioter det finnes der ute og ta av, og hvor enige de er i at kvinner helst skal være dummere enn dem for det er mest feminint. Driter vel jeg i, jeg skal ikke være attraktiv for dem.

1: Den eneste grunnen til at du hadde et motargument i det hele tatt var at du overdrev så mye (eller satt på spissen)at det virket ille. Det var derfor jeg kommenterte overdrivingen. Altså, uten overdrivingen ville du ikke hatt et motargument

2: Det er ikke umaskulint å gråte om noe ille skjer. Det har jeg heller ikke påstått Jeg bare prøvde å vise hvor mye du overdrev for å få et poeng. ref pkt1. Gråte under frustrerte fruer er imdl. ikke maskulint

3. Ok, bra skullet til å påpeke at du ikke får penis 

4. Det er forskjell på å endre seg for mye, og vise seg fra sin mest attraktive side.

5. Å spille dum gir ikke mening. Intelligens er sexy. Du kan ikke trekke linjer mellom å vise seg fra sin feminine(+) side til å spille dum(-)

Jeg tror ikke egentlig vi er så veldig uenig, det bare ser ut som du fikk det for deg at jeg var veldig uenig i hva du måtte mene - så du leste og tolket teksten min med den holdningen- Og jeg gjorde vel kanskje det samme med din tekst

Skrevet
På 24.10.2016 den 20.05, AnonymBruker skrev:

......Derfor spør jeg nå dere menn her inne. Hvordan skal en dame være? Er det en mal liksom? Må ærlig innrømme at de mest dølle venninnene mine er de som oftest hooker inn drømmemannen. 

Noen tanker fra dere mannfolk her inne? 

Du skal være deg selv. Noe annet ender bare opp i bristende forutsetninger, skuffelser, (altfor) korte forhold og tristesse.

• Liker 3
Skrevet
På 24.10.2016 den 21.38, canacas skrev:

Jeg er jo ikke mann da, så jeg får egentlig ikke lov å svare (om jeg forstår tittel på tråden korrekt :dry:). Men for meg virker det litt som du har et, potensielt stort, behov for bekreftelse. Med tanke på at du må tilbakevise hvert svar du får fra hankjønn i tråden. Det er intet galt i å trenge bekreftelse, men det motsier jo det at du kaller deg sterk osv. En kvinne (eller mann) som har sterkt behov for bekreftelse fremstår ofte som relativt usikker og det er sjeldent tiltrekkende. Det kan virke litt slitsomt.

Veldig mye det jeg tenker. Det blir slitsomt med mennesker som alltid skal bevise noe (jada, jeg kaster sikkert stein i glasshus, men nå er min Persona litt mindre drøy i virkeligheten)

Jeg tror at det går an å ha sine meningers mot uten å ha en innebygget greie med å kjøre over folk. I mine øyne er ikke de sterkeste de som må vise det hele tiden. Det er de som kommer og rydder stille opp når alle de andre ikke takler det. De står ikke og venter på applaus etterpå, de vet med seg selv at noen måtte løse det. Kanskje det er noe sånt? Kanskje det ikke er styrke du utstråler, TS? Kanskje du bare er høylytt? 

En morsom dame som er kjapp i replikken uten å drite ut andre, er gull.

En sterk dame, som stille tar på seg mer enn mange klarer for å avhjelpe noen som trenger det, er gull.

Det kan være at du ikke fremstår som det du beskriver deg som? At alfaene stikker, KAN bety at det blir for mye hassle. Og at de feminine faller som fluer, KAN være at de føler at du kan bære dem, men det blir også feil.

Man kan vise styrke, intelligens og empati uten å "vise frem" noen av egenskapene aktivt. 

Håper du møter noen som matcher perfekt, men tror nok også at du trenger en sterk mann, men ikke nødvendigvis en brølape.

Skrevet
28 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

1: Den eneste grunnen til at du hadde et motargument i det hele tatt var at du overdrev så mye (eller satt på spissen)at det virket ille. Det var derfor jeg kommenterte overdrivingen. Altså, uten overdrivingen ville du ikke hatt et motargument

2: Det er ikke umaskulint å gråte om noe ille skjer. Det har jeg heller ikke påstått Jeg bare prøvde å vise hvor mye du overdrev for å få et poeng. ref pkt1. Gråte under frustrerte fruer er imdl. ikke maskulint

3. Ok, bra skullet til å påpeke at du ikke får penis 

4. Det er forskjell på å endre seg for mye, og vise seg fra sin mest attraktive side.

5. Å spille dum gir ikke mening. Intelligens er sexy. Du kan ikke trekke linjer mellom å vise seg fra sin feminine(+) side til å spille dum(-)

Jeg tror ikke egentlig vi er så veldig uenig, det bare ser ut som du fikk det for deg at jeg var veldig uenig i hva du måtte mene - så du leste og tolket teksten min med den holdningen- Og jeg gjorde vel kanskje det samme med din tekst

Ja, det gjorde du :) Vil ikke akkurat si at argumentet mitt om at man ikke bør endre seg for mye for og tiltrekke seg noen man ikke passer med er ugyldig fordi jeg har en skriftlig fremførelse som spiller på humor. Da må du isåfall argumentere mot selve poenget, ikke mot absurditeter som nærmest bare er språklig pynt.

Jeg er uenig i det du og/eller andre skrev om at hun måtte være mindre seg selv, og argumentet mitt er altså ikke bokstavelig talt at hun da vil ende opp med en konebanker eller hva jeg nå køddet med som du bestemte deg for og ta bokstavelig. Men at hun er bra nok akkurat som hun er for akkurat han som passer best for henne.

Det med å spille dum var en metafor, igjen tar du alt for bokstavelig. Kunne byttet ut dum med blondt hår og smart med sort hår eller noe annet som ikke har mye med virkeligheten å gjøre, samma det, det er en metafor og ikke reelt. Poenget er bare at jeg mener man ikke skal være noen man ikke er, for å tiltrekke seg noen man ikke vil ha eller som ikke vil ha den "egentlige" deg. Du blir ikke lykkelig av det.

Skrevet
1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Ja, det gjorde du :) Vil ikke akkurat si at argumentet mitt om at man ikke bør endre seg for mye for og tiltrekke seg noen man ikke passer med er ugyldig fordi jeg har en skriftlig fremførelse som spiller på humor. Da må du isåfall argumentere mot selve poenget, ikke mot absurditeter som nærmest bare er språklig pynt.

Jeg er uenig i det du og/eller andre skrev om at hun måtte være mindre seg selv, og argumentet mitt er altså ikke bokstavelig talt at hun da vil ende opp med en konebanker eller hva jeg nå køddet med som du bestemte deg for og ta bokstavelig. Men at hun er bra nok akkurat som hun er for akkurat han som passer best for henne.

Det med å spille dum var en metafor, igjen tar du alt for bokstavelig. Kunne byttet ut dum med blondt hår og smart med sort hår eller noe annet som ikke har mye med virkeligheten å gjøre, samma det, det er en metafor og ikke reelt. Poenget er bare at jeg mener man ikke skal være noen man ikke er, for å tiltrekke seg noen man ikke vil ha eller som ikke vil ha den "egentlige" deg. Du blir ikke lykkelig av det.

Men igjen metaforen din gjorde noe som ikke trengte å være negativt, til noe negativt. Du mener åpenbart ikke at du skal spille dum. Men ser du ikke at du med "din språklig pynt" plutselig ender opp med å gi langt verre assosiasjoner enn det du burde`?

Du er så fokusert på ''å være seg selv''. Statisk. Men tenk over det. Hva er egentlig å være seg selv? Vi endrer oppførsel hele tiden avhengig av situasjon og hvem vi snakker med. Kollega på jobb, venninne fra barndommen, venninne på universitetet, søster, mor. Hvis du tenker over det tror jeg du kommer til å oppdage forksjeller i hvordan du oppfører deg rundt to ulike venninner du begge har kjent lenge. Dynamisk.

Vi mennesker er veldig gode til å tilpasse oss. Vi utvikler og endrer oss hele tiden basert på hvilke valg vi gjør og situasjoner vi blir utsatt for. Vi blir ikke noe mindre oss selv om vi selv velger å påvirke dette. En lite pratsom person kan bli mer pratsom. En rusmisbruker med dårlige manerer kan bli gentleman. En overvekig person uten ben, og med spinkle armer kan bli bodybuilder. En brautende jente kan lære seg å oppføre seg mer feminint.  Vi bestemmer selv hvem vi vil være og hva vi vil oppnå. Og personer som deg som kommer og sier at de ikke skal gjøre det fordi de da ikke blir seg selv lenger?... La folk få være den de vil, og jeg sier deg, man blir ikke ulykkelig av å nå målet sitt og bli den type person man ønsker å være som oppnår det de ønsker. Jeg var en person for 5 år siden, en annen nå, og forhåpentligvis en enda forbedret utgave om 5 år. Sykkelkopp 2.0. Jeg er fortsatt like mye meg. Men meg har blitt mer den meg jeg vil være

OG jeg sa aldri at TS måtte bli mer feminin. Hun kan bare finne seg en feminin mann - så lenge det er det hun vill. Det jeg skrev om å være feminin var rettet mot en AB som sa hun nå innså hvorfor hun ikke oppnådde det hun ville(maskulin mann) og lurte på hva hun kunne gjøre med det. Så hvem er du til å komme å si at hun ikke passer med maskuline menn, eller at hun ikke skal bli mer feminin om det er det hun ønsker? Det har aldri vært snakk om å 'bli noe man ikke vil for å få noen man ikke vil ha som man ikke passer med'. Hun velger selv, og hun vil alltid være seg selv så lenge hun gjør det hun vil

Skrevet
8 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Men igjen metaforen din gjorde noe som ikke trengte å være negativt, til noe negativt. Du mener åpenbart ikke at du skal spille dum. Men ser du ikke at du med "din språklig pynt" plutselig ender opp med å gi langt verre assosiasjoner enn det du burde`?

Du er så fokusert på ''å være seg selv''. Statisk. Men tenk over det. Hva er egentlig å være seg selv? Vi endrer oppførsel hele tiden avhengig av situasjon og hvem vi snakker med. Kollega på jobb, venninne fra barndommen, venninne på universitetet, søster, mor. Hvis du tenker over det tror jeg du kommer til å oppdage forksjeller i hvordan du oppfører deg rundt to ulike venninner du begge har kjent lenge. Dynamisk.

Vi mennesker er veldig gode til å tilpasse oss. Vi utvikler og endrer oss hele tiden basert på hvilke valg vi gjør og situasjoner vi blir utsatt for. Vi blir ikke noe mindre oss selv om vi selv velger å påvirke dette. En lite pratsom person kan bli mer pratsom. En rusmisbruker med dårlige manerer kan bli gentleman. En overvekig person uten ben, og med spinkle armer kan bli bodybuilder. En brautende jente kan lære seg å oppføre seg mer feminint.  Vi bestemmer selv hvem vi vil være og hva vi vil oppnå. Og personer som deg som kommer og sier at de ikke skal gjøre det fordi de da ikke blir seg selv lenger?... La folk få være den de vil, og jeg sier deg, man blir ikke ulykkelig av å nå målet sitt og bli den type person man ønsker å være som oppnår det de ønsker. Jeg var en person for 5 år siden, en annen nå, og forhåpentligvis en enda forbedret utgave om 5 år. Sykkelkopp 2.0. Jeg er fortsatt like mye meg. Men meg har blitt mer den meg jeg vil være

OG jeg sa aldri at TS måtte bli mer feminin. Hun kan bare finne seg en feminin mann - så lenge det er det hun vill. Det jeg skrev om å være feminin var rettet mot en AB som sa hun nå innså hvorfor hun ikke oppnådde det hun ville(maskulin mann) og lurte på hva hun kunne gjøre med det. Så hvem er du til å komme å si at hun ikke passer med maskuline menn, eller at hun ikke skal bli mer feminin om det er det hun ønsker? Det har aldri vært snakk om å 'bli noe man ikke vil for å få noen man ikke vil ha som man ikke passer med'. Hun velger selv, og hun vil alltid være seg selv så lenge hun gjør det hun vil

Du klager på at metaforene mine er negative, og så drar du inn å endre fra rusmisbruker, overvektig og mangle armer og bein osv til noe bedre. Kan være like kverulant som deg da, si at å være rappkjeftet ikke er det samme som å mangle kroppsdeler, og at endring ikke alltid trenger å være til det positive, hun kan gå fra å være kul til å være en døll dame som bare bryr seg om hva andre tenker hele dagen og ikke har egne meninger.

Ja, man endrer seg hele livet (dog mye mindre etter man har blitt voksen enn hva folk liker å innbille seg), men for å finne ut hvem man selv er og hva som gjør en selv lykkelig så skal man ikke være så sinnsykt opptatt av å føye seg etter andres eller samfunnets (eller iallefall bygdesamfunnets) regler for feminin/maskulin. 

Og hvem er du til å si at en rappkjeftet dame ikke kan få en maskulin mann (hvis det er det du sier)? Det er så uopplyst bullshit å komme med den der at maskulin og feminin må sammen, hvis vi skal snakke i tåpelige stereotypier så synes jeg tvert imot at brautende damer ofte har enda mer brautende menn. Du kan ikke lage leveregler ut av så forenklede teorier.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Cuntzilla skrev:

Du klager på at metaforene mine er negative, og så drar du inn å endre fra rusmisbruker, overvektig og mangle armer og bein osv til noe bedre. Kan være like kverulant som deg da, si at å være rappkjeftet ikke er det samme som å mangle kroppsdeler, og at endring ikke alltid trenger å være til det positive, hun kan gå fra å være kul til å være en døll dame som bare bryr seg om hva andre tenker hele dagen og ikke har egne meninger.

Ja, man endrer seg hele livet (dog mye mindre etter man har blitt voksen enn hva folk liker å innbille seg), men for å finne ut hvem man selv er og hva som gjør en selv lykkelig så skal man ikke være så sinnsykt opptatt av å føye seg etter andres eller samfunnets (eller iallefall bygdesamfunnets) regler for feminin/maskulin. 

Og hvem er du til å si at en rappkjeftet dame ikke kan få en maskulin mann (hvis det er det du sier)? Det er så uopplyst bullshit å komme med den der at maskulin og feminin må sammen, hvis vi skal snakke i tåpelige stereotypier så synes jeg tvert imot at brautende damer ofte har enda mer brautende menn. Du kan ikke lage leveregler ut av så forenklede teorier.

Det er ikke umulig, men jenta klagde jo over å stadig ende opp med feil type menn. Jeg har heller ikke sagt at maskuline menn ikke kan ende opp med maskuline damer. Det er bare sjeldnere og mer unaturlig

Skrevet
På 26.10.2016 den 21.58, Minesveiper skrev:

Han her er generelt godt likt av damene så du kan høre litt på hva han har å si. Se fra 2:10. Det han sier om maskuline menn er ganske spot on. 

Begynn å se denne fra 1:40, og se den typiske Carrie reaksjonen som kommer 3:18, og det som kommer etter.

Matthew er The Man. Boss.

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Liker godt de jentene som bruker ørene i forholdet til munnen (2:1).

De som er motsatt, kommer før eller senere til å motsi seg selv og med min klisterhukommelse, så kommer jeg til å huske det, minne de på det og for all fremtid kommer hun til å være pissed på meg fordi jeg husket det.

Skrevet
11 timer siden, Cuntzilla skrev:

Tror ikke det handler så mye om femininitet og maskulinitet som at det virker som om TS ikke kan oppføre seg. Har mannlige venner som også er rappkjefta og har sterk personlighet og de også er for spesielt interesserte.  Ingen som ser på dem som noe mer maskuline enn andre menn, de er bare mer kranglete, kjeftete, høylytte og  rappkjefta.  Og klart de føler seg sikkert som verdens morsomste når de snakker "rett fra leveren", mens vi andre bare blir pinlig berørt og må unnskylde. 

Anonymkode: ff96b...722

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
På 10/28/2016 den 11.03, jabx skrev:

Matthew er The Man. Boss.

Han har god innsikt i sosiale dynamikker noe damen i video 2 åpenbart ikke hadde.

Jeg synes jo det blir for lettvint å si at at man bare skal være seg selv fordi det betyr i praksis at man aldri tar ansvar for egen suksee. Når gode ting skjer en er det bare tilfeldig i så fall. Dersom man er smart og lærer seg hvordan ting generelt virker kan man gjøre små endringer som vil gi en store utslag i resultatene man opplever. Jeg kan forstå at de som dikterer spillereglene ikke gidder å tilpasse seg, men når man ikke er i posisjon til å diktere spillereglene er det bare lite smart å ikke gjøre de små endringene som vil gi store utslag. Man kan i alle fall ikke komme å klage over at man bare blir oppsøkt av feminine menn når man har en god ide om hva problemet er. 

Nå er ikke jeg den mest maskuline mannen, men jeg trekker meg uansett unna maskuline kvinner. Det er ikke fordi jeg er svak og ikke kan sette foten ned, men jeg er overhovde ikke interessert i å krige med partneren min om hva vi skal gjøre osv fordi at hun er svært dominant. Jeg er langt mer for en relasjon der man kommer fram til hva man skal gjøre sammen. Carrie-kvinner som hun i videoen trekker jeg meg også unna fordi det finnes kvinner med gode nok sosiale antenner på plass til at de klarer flørte på en forførende måte. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det handler så mye om femininitet og maskulinitet som at det virker som om TS ikke kan oppføre seg. Har mannlige venner som også er rappkjefta og har sterk personlighet og de også er for spesielt interesserte.  Ingen som ser på dem som noe mer maskuline enn andre menn, de er bare mer kranglete, kjeftete, høylytte og  rappkjefta.  Og klart de føler seg sikkert som verdens morsomste når de snakker "rett fra leveren", mens vi andre bare blir pinlig berørt og må unnskylde. 

Anonymkode: ff96b...722

Haha ja, kjenner typen :ler:

Enig i at det ikke er spesielt sjarmerende ja, og at det er uavhengig av kjønn. 

• Liker 1
Skrevet

22 timer siden, Minesveiper skrev:

Nå er ikke jeg den mest maskuline mannen, men jeg trekker meg uansett unna maskuline kvinner. Det er ikke fordi jeg er svak og ikke kan sette foten ned, men jeg er overhovde ikke interessert i å krige med partneren min om hva vi skal gjøre osv fordi at hun er svært dominant. 

Det stemmer ikke at alle maskuline kvinner er dominante og kriger. Jeg er i hvert fall ikke slik, og jeg blir nok tolket som ganske maskulin utad. Jeg er nok mer en underdanig man ikke kødder med. 

Anonymkode: c4393...8fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...