Gå til innhold

Menn, se hit!

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Charmander skrev:

Du høres ut som en guttejente, det er ikke min kopp te.

Det stemmer nok. Men utseendemessig ikke. Hva er din kopp te da? 🙊

Anonymkode: 8925d...6a8

Videoannonse
Annonse
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det går forøvrig an å være både rappkjefta, ha sterk personlighet og selvtillit uten å være maskulin. Hvis du drar referanser til Carrie i Kongen av Queens, så er jeg visstnok lik henne 😉

Yes, og hun er ganske maskulin i væremåten :P selv om hun ser ganske feminin ut rent utseendemessig. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

feminin, utadvendt, feminin, søt både personlighet og utseende, feminin , leken og en liten dæsj submissiv. (mer i senga)

• Liker 3
Gjest canacas
Skrevet
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

feminin, utadvendt, feminin, søt både personlighet og utseende, feminin , leken og en liten dæsj submissiv. (mer i senga)

Du er så maskulin du, at du må ha trippel dose feminin? :fnise:

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare damer her inne, eller?😱

Du fikk kun ETT svar og det var fra en mann og sa: Bare damer her inne eller?

Du virker å være svært utålmodig, og trekke egne konklusjoner uten at de har noe som helst med virkeligheten å gjøre. Jeg ville til å begynne med jobbe litt med disse tingene først og se hvordan det går.

Du tok dessutten fra mannen hans maskulinitet ved å kalle ham dame.

Endret av teblad
  • Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, Minesveiper skrev:

Yes, og hun er ganske maskulin i væremåten :P selv om hun ser ganske feminin ut rent utseendemessig. 

2 minutter siden, Minesveiper skrev:

Hun er tøff i trynet og en firecracker☺️ Mener du at de fleste menn ønsker seg en myk, feminin dame som aldri bråker? How boring.....

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Sa du feminin? 

• Liker 2
Gjest canacas
Skrevet

Jeg er jo ikke mann da, så jeg får egentlig ikke lov å svare (om jeg forstår tittel på tråden korrekt :dry:). Men for meg virker det litt som du har et, potensielt stort, behov for bekreftelse. Med tanke på at du må tilbakevise hvert svar du får fra hankjønn i tråden. Det er intet galt i å trenge bekreftelse, men det motsier jo det at du kaller deg sterk osv. En kvinne (eller mann) som har sterkt behov for bekreftelse fremstår ofte som relativt usikker og det er sjeldent tiltrekkende. Det kan virke litt slitsomt.

Skrevet
3 minutter siden, teblad skrev:

Du fikk kun ETT svar og det var fra en mann og sa: Bare damer her inne eller?

Du virker å være svært utålmodig, og trekke egne konklusjoner uten at de har noe som helst med virkeligheten å gjøre. Jeg ville til å begynne med jobbe litt med disse tingene først og se hvordan det går.

Og du analyserte alt det kun utifra "Bare damer her inne, eller?" Tok samtalen av etter at jeg la inn en kommentar? Ja... Trenger jeg å jobbe med meg selv? Det har jeg gjort og gjør kontinuerlig. Men jeg er jeg. Det hadde vært fint om noen kunne elske det.

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg gjort hadde jeg vært mann og! Ingen ekte mannfolk som orker henge her inne😂😂😂

72642731.jpg

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er tøff i trynet og en firecracker☺️ Mener du at de fleste menn ønsker seg en myk, feminin dame som aldri bråker? How boring.....

Jeg mener at maskuline menn ønsker seg feminine damer generelt. Feminine menn derimot liker damer som tar styringen og er "tøff i trynet" so to speak. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
5 minutter siden, canacas skrev:

Jeg er jo ikke mann da, så jeg får egentlig ikke lov å svare (om jeg forstår tittel på tråden korrekt :dry:). Men for meg virker det litt som du har et, potensielt stort, behov for bekreftelse. Med tanke på at du må tilbakevise hvert svar du får fra hankjønn i tråden. Det er intet galt i å trenge bekreftelse, men det motsier jo det at du kaller deg sterk osv. En kvinne (eller mann) som har sterkt behov for bekreftelse fremstår ofte som relativt usikker og det er sjeldent tiltrekkende. Det kan virke litt slitsomt.

Jeg svarer kun fordi jeg vil svare de som bruker tid på å legge igjen en kommentar. Og hvis jeg ikke er enig, så må jeg jo få lov til det. Og angående bekreftelse så er det noe jeg så absolutt ikke trenger. Har kun face av sosiale medier, og knapt det. Bytter profilbilde en gang i året. Og jeg syns TV er kjedelig, og tar derfor heller en diskusjon her inne. 🤗

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du analyserte alt det kun utifra "Bare damer her inne, eller?" Tok samtalen av etter at jeg la inn en kommentar? Ja... Trenger jeg å jobbe med meg selv? Det har jeg gjort og gjør kontinuerlig. Men jeg er jeg. Det hadde vært fint om noen kunne elske det.

Det er jo nettopp det som skjer. De føler seg som damen i " relasjonen " etterhvert når din utålmodighet, og maskulinitet kicker inn, og det er få menn som vil det, og da trekker de seg sakte ut. 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg mener at maskuline menn ønsker seg feminine damer generelt. Feminine menn derimot liker damer som tar styringen og er "tøff i trynet" so to speak. 

Er nok enig i det der. Opposites attract ☺️

• Liker 1
Skrevet

Dama fra king of queens er definitivt for maskulin for meg. Du syns kanskje myke damer er kjedelige, men jeg syns det er vakkert.

Du har nok mer hell i å finne mer underdanige nyke menn, for de maskuline ønsker seg som regel en motpol av seg selv. Maskulint får jeg heller fra venner enn kjæreste.

Anonymkode: 73665...439

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, teblad skrev:

Det er jo nettopp det som skjer. De føler seg som damen i " relasjonen " etterhvert når din utålmodighet, og maskulinitet kicker inn, og det er få menn som vil det, og da trekker de seg sakte ut. 

Ser den, og anerkjenner den. Men han siste jeg datet fikk vente endel timer på svar. Og jeg var ikke akkurat hverken på eller utålmodig. Men du har sikkert ett poeng. Også er det mulig jeg har hatt mye uflaks. 

Skrevet
28 minutter siden, canacas skrev:

Du er så maskulin du, at du må ha trippel dose feminin? :fnise:

Trenger mer Yin til min Yang så det blir balanse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa du feminin? 

Nei det glemte jeg nesten, må være feminin og ja

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer nok. Men utseendemessig ikke. Hva er din kopp te da? 🙊

Jeg liker litt mer tilbaketrukne jenter som er litt sjenerte og ikke tar veldig stor plass, men heller ikke en som gjemmer seg i hjørnet. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Trenger mer Yin til min Yang så det blir balanse

Nei det glemte jeg nesten, må være feminin og ja

🙊

Skrevet

Gir du blowjobs, er du på god vei :)

Anonymkode: c37c4...5bd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...