Gå til innhold

Menn, se hit!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å my god! nå fikk jeg faktisk svar på hvorfor jeg ikke får den type mann jeg vil ha (ultra mandig) :ohmy: Jeg blir også beskrevet som Carrie...Hvordan i huleste toner man seg ned???

Anonymkode: fac1f...30f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
51 minutter siden, canacas skrev:

Jeg er jo ikke mann da, så jeg får egentlig ikke lov å svare (om jeg forstår tittel på tråden korrekt :dry:). 

Rapportert for å svare i tråden

• Liker 2
Gjest canacas
Skrevet
Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Rapportert for å svare i tråden

Dammit!!! :dry:

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å my god! nå fikk jeg faktisk svar på hvorfor jeg ikke får den type mann jeg vil ha (ultra mandig) :ohmy: Jeg blir også beskrevet som Carrie...Hvordan i huleste toner man seg ned???

Oppfør deg mer feminint. Mindre brautende, trenger ikke alltid være midtpunktet, men ikke helt tilbaketrukken heller. Du trenger ikke alltid diskutere ting eller være best til ting og vite mer enn alle andre. (typiske trekk på kvinner jeg styrer langt unna iaffall.)

Anonymkode: df795...5d2

• Liker 4
Gjest PseudonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, canacas skrev:

Dammit!!! :dry:

Rapportert for upassende språk!

Skrevet

Er du og "hvilken kjendis ligner jeg på" tråden samme person? 

Anonymkode: d5a8f...33e

Skrevet

Hvis du blir sammenligna med Carrie i King of Queens så er du slitsom og masete. Dama er kritisk og aldri fornøyd og har generelt flere negative trekk som overmanner de positive trekka.Jeg ville aldri data Carrie.

• Liker 4
Skrevet (endret)
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sånn for å fremstå feminin:

-

Følg nøye med på kroppspråket hennes. Jeg blir betatt av (nesten)alle jenter som gjør det hun gjør

Svinger hoftene på starten. Jevn gange, ingen brå bevegelser, normalt gangtempo
      Når vi først ser henne så har hun hodet litt bøyd nedover, og ser opp på oss(kamera) med øynene sine. Det er en submissiv og veldig feminin holdning som er meget tiltrekkende.
      Samtidig har hun et litt lurt smil, er det noe mer som foregår? Hva tenker hun på?(hva vi skal gjøre etterpå kanskje) -Gir henne en sexy vibe
       Hun har en myk og søt stemme. Begrenset hvor mye du kan endre stemmen, men du kan tenke litt på volum. Ikke for høyt, ikke for lavt. Ikke unødvendig skjærende høyt toneleie. En ting du kan gjøre for å hjelpe deg med jevne fine overganger i stemmen din er å humme. Begynn å humme på det mørkeste du kan og hum til det lyseste du kan. Hvis det liksom kommer litt spraking/skjelving eller noe annet ujevnt på et punkt må du jobbe med det

Endret av Sykkelkopp
Skrevet
7 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

sånn:

-

Følg nøye med på kroppspråket hennes. Jeg blir betatt av (nesten)alle jenter som gjør det hun gjør

Når vi først ser henne så har hun hodet litt bøyd nedover, og ser opp på oss(kamera) med øynene sine. Det er en submissiv og veldig feminin holdning som er meget tiltrekkende.
      Samtidig har hun et litt lurt smil, er det noe mer som foregår? Hva tenker hun på?(hva vi skal gjøre etterpå kanskje) -Gir henne en sexy vibe
       Hun har en myk og søt stemme. Begrenset hvor mye du kan endre stemmen, men du kan tenke litt på volum. Ikke for høyt, ikke for lavt. Ikke unødvendig skjærende høyt toneleie. En ting du kan gjøre for å hjelpe deg med jevne fine overganger i stemmen din er å humme. Begynn å humme på det mørkeste du kan og hum til det lyseste du kan. Hvis det liksom kommer litt spraking/skjelving eller noe annet ujevnt på et punkt må du jobbe med det

Hvis ts skal gjøre alt du sier her nå kommer hun til å ende opp med å bli robotisk. Greit nok at du nesten høres ut som du er betatt av hun her og det er greit nok men jeg synes ikke at ts skal forandre seg selv til det ugjenkjennelige???? Jeg tror heller ikke at det er så veldig mye galt med ts bare at hun kanskje ikke har funnet rett mann. Jeg tror rett mann er den som er mer den rolige typen. Rolige typer ser ut til å like de som er litt mer støy i. Det har kanskje noe med oppsites attract. Jeg har ihvertfall sett flere slike par og de ser ut til å klaffe. 

Har du prøvd en rolig type ts?

Anonymkode: 08449...3ad

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ts skal gjøre alt du sier her nå kommer hun til å ende opp med å bli robotisk. Greit nok at du nesten høres ut som du er betatt av hun her og det er greit nok men jeg synes ikke at ts skal forandre seg selv til det ugjenkjennelige???? Jeg tror heller ikke at det er så veldig mye galt med ts bare at hun kanskje ikke har funnet rett mann. Jeg tror rett mann er den som er mer den rolige typen. Rolige typer ser ut til å like de som er litt mer støy i. Det har kanskje noe med oppsites attract. Jeg har ihvertfall sett flere slike par og de ser ut til å klaffe. 

Det var ikke til TS det var til en annen AB som ville ha mer mandige menn

Det er ikke noe som helst robotisk ved å vise seg fra sin beste side, og svinge med hoftene, se opp på oss , eller noen av de andre tingene
Burde såklart ikke etterligne henne nøyaktig, man må tilpasse sin egen personlighet, men de trekkene jeg nevtne er vanlig å finne hos jenter med feminin oppførsel. Spesielt det med blikket er tiltrekkende, (det er også et lignende blikk en jente har om hun har blikkkontakt under en blowjob- det blikket er jo halve gleden med BJ)

Skrevet
3 timer siden, Minesveiper skrev:

Jeg mener at maskuline menn ønsker seg feminine damer generelt. Feminine menn derimot liker damer som tar styringen og er "tøff i trynet" so to speak. 

Bra du sier "generelt", for dette tror jeg er en sannhet med modifikasjoner...

Jeg jobber i et mannsdominert yrke, men selv om mange av kvinnene som jobber innen yrket er av den "tøffe, selvstendige typen", har de ingen vanskeligheter med å skaffe seg maskuline menn. Det beror mer på personlighet, jeg tror heller det kan være den litt slitsomme "Carrie"-typen som gjør det negative utslaget for ts. Det jeg har sett av den karakteren er en veldig masete, oppfarende og sutrete personlighet, en dame som skal ha gjennom sin vilje, og som forsøker å dominere andre.

Jeg liker kvinner med "ben i nesa" og som ikke er av den underdanige, ultrafeminine typen. Men jeg liker ikke de type kvinner som må slenge med leppa hele tiden, hun må være avbalansert, rolig og "varm".

Anonymkode: 1c24d...fd7

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

sånn for å fremstå feminin:

-

:sjokkbla:

• Liker 6
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Attraktiv dame på 36 somre. I overkant rappkjefta, sterk personlighet med god selvtillit. Kommer man innunder huden på meg, en omsorgsfull, snill og ydmyk dame.

Flere av disse egenskapene gjør damer u-attraktiv, og sikkert derfor menn forsvinner ut av ditt liv ganske raskt.

Rappkjefta damer er artig å omgås på fest, dog ønsker menn seg ei mer kultivert og dannet dame som partner, ei som bestreber seg for å te seg riktig og ikke bryter med hva som burde vært usagt.

Vet ikke hva du mener med sterk personlighet, jeg tenker da på damer som Siv Jensen f.eks., for ett hannkjønn er det u-attraktivt og det er ikke uten grunn at menn generelt holder seg unna slike damer. Mulig du der sender ut for sterke signaler og således oppleves din personlighet å være mandig, noe som igjen forsterkes av ett uhøvlet språk (rappkjeftheten) og det siste menn vil ha er en mandig dame.

Man skal ikke måtte komme inn under huden på en dame for å oppleve henne ydmyk, snill og omsorgsfull, damer skal utstråle dette fra første stund da det skal ligge i deres natur...

---

Så hva jeg tror, jeg tror du sender menn signaler om en for maskulin personlighet, da blir du uattraktiv for en mann om du så har ett ok utseende.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har det og det fungerer helt ok. Nå lå jeg og tenkte på hvor mange menn jeg har forkastet kontra blitt forkastet i går, og kom frem til at jeg takket endel nei. Og det er alt fra MC-typer til konservative til musikere. Jeg blir sjelden betatt og enda sjeldnere forelsket. Når jeg er sjelden gang blir, er det som regel ikke gjensidig. 

Og når det gjelder Carrie, så er hun en karakter på tv som er overdrevet. Jeg har nok noen likhetstrekk, men ikke i nærheten. 

Ps. Rappkjefta trenger ikke være brautende. Hva med Sofia Vergara? 

Sier takk for meg i denn tråden, blir bare dumt når man blir hengt ut av umodne folk som canvas( eller hva hun het)

Anonymkode: 8925d...6a8

• Liker 1
Skrevet

Mye pisspreik i denne tråden. God selvtillit er maskulint og underdanighet er feminint?

Jada, om alt man er ute etter er å tiltrekke en hvilken som helst mann så funker det sikkert å vrikke på hoftene og se sjenert ned i bakken, kanskje bare snakke når man blir snakket til og ellers sitte med hendene pent foldet i fanget og vente på å bli kommandert til å smøre en sandwich. 

Det går an å ha god selvtillit og være rappkjeftet og alt dette her, og samtidig finne den mannen som du passer med :) Det er ikke alle menn som synes det er lite attraktivt eller blir skremt av sånt, det er bare de mannfolka du har fått svar av i denne tråden. Det er jo ikke de du vil tiltrekke deg, så drit nå i det.

Men nå spør du jo hva du kan endre med deg selv og ber folk lete etter feil, og som du spør får du svar. Folk kan bare gjette ut fra det lille du skriver her, og selv om du er fri til å være uenig i flere av rådene (som jeg også er) så må du ikke ta det så personlig, folk svarer vel så godt de kan ut fra lite informasjon, så får du selv vurdere om det er noe i det.

Jeg synes f.eks. helt ærlig ut fra de få ordene her at du virker litt høy på deg selv. Snakker du mye om deg selv på date? Du er verdens kuleste og morsomste person for noen, men ikke for alle.

• Liker 4
Skrevet

Ryddetpersonangrep, spekulasjoner, og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Skrevet
På 25.10.2016 den 8.24, Cuntzilla skrev:

Jada, om alt man er ute etter er å tiltrekke en hvilken som helst mann så funker det sikkert å vrikke på hoftene og se sjenert ned i bakken, kanskje bare snakke når man blir snakket til og ellers sitte med hendene pent foldet i fanget og vente på å bli kommandert til å smøre en sandwich

Du drar det altfor langt

For å ta et eksempel om maskuline menn i stedet. Det blir som om jeg sier : 'En mann skal være maskulin nok til å ikke gråte under en episode frustrerte fruer' og så sier du at 'jada en mann burde aldri gråte, ikke en gang om hans beste venn dør'. Å dra det til det ekstreme og absurde  er en tåpelig måte å komme med et motargument på

En jente må gjerne ha god selvtillit, det er ikke i veien for å være feminin eller ha en sårbar side

• Liker 2
Skrevet
På 10/24/2016 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Attraktiv dame på 36 somre. I overkant rappkjefta

Anonymkode: 8925d...6a8

Nei.

Anonymkode: c75ca...0fe

• Liker 3
Skrevet

Mange menn som ikke liker damer som tar veldig mye plass/er brautete osv. Sier ikke at det er riktig eller feil, har bare det inntrykket. Det er det dessverre ikke så mye du kan gjøre med, du får bare vente til du finner noen du passer med :) 

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
På 10/24/2016 den 22.25, AnonymBruker skrev:

Han her er generelt godt likt av damene så du kan høre litt på hva han har å si. Se fra 2:10. Det han sier om maskuline menn er ganske spot on. 

Begynn å se denne fra 1:40, og se den typiske Carrie reaksjonen som kommer 3:18, og det som kommer etter.

Endret av Minesveiper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...