Gå til innhold

Menn, se hit!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Attraktiv dame på 36 somre. I overkant rappkjefta, sterk personlighet med god selvtillit. Kommer man innunder huden på meg, en omsorgsfull, snill og ydmyk dame. Av en eller annen grunn faller jeg ofte for feil menn. Møtes, dater, de blir ganske så betatt fort. Men så går ukene, og de blir kjølige. Når det er sagt har jeg gitt endel på båten jeg og. Men kan ikke fatte at det aldri kan klaffe begge veier. Fått høre at jeg mest sannsynlig må ha en sterk mann ved min side. 

Derfor spør jeg nå dere menn her inne. Hvordan skal en dame være? Er det en mal liksom? Må ærlig innrømme at de mest dølle venninnene mine er de som oftest hooker inn drømmemannen. 

Noen tanker fra dere mannfolk her inne? 

Mvh

Frøken Fjong

Anonymkode: 8925d...6a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I overkant rappkjefta, sterk personlighet med god selvtillit. 

Blir alltid drama med denne typen damer. Krangler, kjefter, høylytte og rappkjefta. Jeg forstår godt at menn ikke holder ut.

• Liker 23
Skrevet

Bare damer her inne, eller?😱

Skrevet
2 minutter siden, herremann skrev:

Blir alltid drama med denne typen damer. Krangler, kjefter, høylytte og rappkjefta. Jeg forstår godt at menn ikke holder ut.

😂😂😂👍🏻

Rappkjefta som i morsom og rapp i replikken. Jeg er ingen dramaqueen du. 

Gjerne konstruktive tilbakrmeldinger. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Attraktiv dame på 36 somre. I overkant rappkjefta, sterk personlighet med god selvtillit. Kommer man innunder huden på meg, en omsorgsfull, snill og ydmyk dame. Av en eller annen grunn faller jeg ofte for feil menn. Møtes, dater, de blir ganske så betatt fort. Men så går ukene, og de blir kjølige. Når det er sagt har jeg gitt endel på båten jeg og. Men kan ikke fatte at det aldri kan klaffe begge veier. Fått høre at jeg mest sannsynlig må ha en sterk mann ved min side. 

Derfor spør jeg nå dere menn her inne. Hvordan skal en dame være? Er det en mal liksom? Må ærlig innrømme at de mest dølle venninnene mine er de som oftest hooker inn drømmemannen. 

Mvh

Frøken Fjong

.....om du har "sterk personlighet og god selvtillit"; hvorfor spør du fremmede menn om fasiten på hvordan en kvinne skal være...? - vær degselv.. 

Gjest Sjørøveren
Skrevet (endret)

Så lenge du ikke er sånn som prater og kjefter i ett. Det kan fort bli slitsomt. Ellers skjønner ikke jeg hvorfor mannfolka er sånn. 

For meg er humor viktig. Kjekt når dama kan være morsom og tøysete. Ikke minst leken. Gjerne dominant i senga. Dele litt på det ;) Ellers er det veldig viktig at hun er snill, omsorgsfull og alt det der. Ikke for lat, men like å være aktiv sammen med meg.

Å så klart viktigst av alt. At hun er ærlig!

Endret av Sjørøveren
Skrevet
6 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Så lenge du ikke er sånn som prater og kjefter i ett. Det kan fort bli slitsomt. Ellers skjønner ikke jeg hvorfor mannfolka er sånn. 

For meg er humor viktig. Kjekt når dama kan være morsom og tøysete. Ikke minst leken. Gjerne dominant i senga. Dele litt på det ;) Ellers er det veldig viktig at hun er snill, omsorgsfull og alt det der. Ikke for lat, men like å være aktiv sammen med meg.

Å så klart viktigst av alt. At hun er ærlig!

Heeeey, oppskriften på meg det der jo! Da vet du at jeg finnes her inne hvis det skulle knipe. 

Ps. Ikke kjeftete! 

• Liker 1
Skrevet

Kjemi, rett og slett. Venninnene dine har passet bra til de som de har møtt uten at du skal ha noen skyld selv. Altså, kjemi.

Selvsagt så vil det jo være en del andre instanser også, eksempelvis om at vedkommende liker noe fysisk med personen. :)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Den mystiske skrev:

Kjemi, rett og slett. Venninnene dine har passet bra til de som de har møtt uten at du skal ha noen skyld selv. Altså, kjemi.

Selvsagt så vil det jo være en del andre instanser også, eksempelvis om at vedkommende liker noe fysisk med personen. :)

Kjemi har så absolutt vært tilstede på alle mulige måter, men det virker bare som om de "søte og rolige" vinner alltid. Og har du litt personlighet utenom det vanlige, stikker de relativt fort. 

Gjest Sjørøveren
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heeeey, oppskriften på meg det der jo! Da vet du at jeg finnes her inne hvis det skulle knipe. 

Ps. Ikke kjeftete! 

Så bra :) Jeg forstår meg ikke alltid på mitt eget kjønn jeg. 

Jeg er forresten 10 år yngre enn deg. 26. Så hvilken aldersgruppe er det du mest har møtt som har gått lei og blitt kjølige?

Skrevet
1 minutt siden, Sjørøveren skrev:

Så bra :) Jeg forstår meg ikke alltid på mitt eget kjønn jeg. 

Jeg er forresten 10 år yngre enn deg. 26. Så hvilken aldersgruppe er det du mest har møtt som har gått lei og blitt kjølige?

De er mellom 30-40. Og det er gjerne alfa-hannene som stikker. De som har bra jobb, økonomi, livet på plass. De guttene som faller for meg er gjerne litt utenfor A-4 kategorien. 

Gjest Minesveiper
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mvh

Frøken Fjong

Tenker at du blir for maskulin i væremåten.

Dette er faktisk noe man ser enkelte damer sliter med. Når de er for maskuline i væremåten trekker de maskuline mennene seg vekk, mens de mer feminine mennene blir tiltrukket. 

Skrevet
1 minutt siden, Minesveiper skrev:

Dette er faktisk noe man ser enkelte damer sliter med. Når de er for maskuline i væremåten trekker de maskuline mennene seg vekk, mens de mer feminine mennene blir tiltrukket. 

Skulle ønske du kunne sett bilde av meg. Jeg er så langt ifra maskulin som jeg får blitt. De fleste gutta syns jeg er en god kombo av sexy og søt. Jeg tror ikke det er så mye slingringsmonn på maskulinitet inni der😱

Og han siste jeg datet var så feminin i væremåte noen ganger, så jeg lurte på om han var homo. Han syns forøvrig jeg var fantastisk på alle mulige måter, men ble ikke forelsket. 

Gjest Minesveiper
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske du kunne sett bilde av meg. Jeg er så langt ifra maskulin som jeg får blitt. De fleste gutta syns jeg er en god kombo av sexy og søt. Jeg tror ikke det er så mye slingringsmonn på maskulinitet inni der😱

Og han siste jeg datet var så feminin i væremåte noen ganger, så jeg lurte på om han var homo. Han syns forøvrig jeg var fantastisk på alle mulige måter, men ble ikke forelsket. 

Jeg mener ikke at du ser maskulin ut, jeg tror du har en for maskulin væremåte. Altså at du oppfører deg for maskulint. 

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den enorme mengden perfekte alfa-hanner med bra jobb, økonomi og livet på plass (drømmemenn) som vanligvis henger her inne ser jammen meg ut til å ha tatt kollektiv KG-ferie gitt... :P

Endret av PseudonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Minesveiper skrev:

Og det går forøvrig an å være både rappkjefta, ha sterk personlighet og selvtillit uten å være maskulin. Hvis du drar referanser til Carrie i Kongen av Queens, så er jeg visstnok lik henne 😉

Skrevet

Du høres ut som en guttejente, det er ikke min kopp te.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg mener ikke at du ser maskulin ut, jeg tror du har en for maskulin væremåte. Altså at du oppfører deg for maskulint. 

Kom med eksempler er du snill......

Skrevet
2 minutter siden, PseudonymBruker skrev:

Den enorme mengden perfekte alfa-hanner med bra jobb, økonomi og livet på plass (drømmemenn) som vanligvis henger her inne ser jammen meg ut til å ha tatt kollektiv KG-ferie gitt... :P

Hadde jeg gjort hadde jeg vært mann og! Ingen ekte mannfolk som orker henge her inne😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...