Jill Skrevet 25. september 2017 Forfatter #581 Del Skrevet 25. september 2017 23 timer siden, Ruccula skrev: Du kan invitere til gang.....b Nei huff, glem det! Du får kombinere flere kjerringråd da! Sex først, så løper du i trappa før du inntar et sterkt måltid. Alt på under en time Hahaha! Skal sette inn annonse i lokalavisa med en gang. Rømmegrøt og kanel skal visst være et kjerringråd. Tilfeldigvis inviterer muttern på det senere i uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 26. september 2017 #582 Del Skrevet 26. september 2017 Puh, da har jeg lest igjennom hele dagboken din! Lykke til med innspurten, det blir spennende å følge 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 27. september 2017 Forfatter #583 Del Skrevet 27. september 2017 10 timer siden, Sommernatt skrev: Puh, da har jeg lest igjennom hele dagboken din! Lykke til med innspurten, det blir spennende å følge 😄 Oi, at du gadd! Takk for det og lykke til med prøvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 27. september 2017 Forfatter #584 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg har hatt to elendige netter. Mandag hadde jeg en skikkelig sterk følelse av at noe kom til å skje om natten. Stikkene kom tilbake i underlivet, hadde litt vondt i korsryggen, bekkenet og nedover baken og babyen var mer aktiv. Men det eneste som skjedde var at jeg sov dårlig. Det samme skjedde egentlig i natt også. I tillegg til mye rare drømmer, som at mamma skulle bli med meg på føden, mens mannen ble igjen hjemme for å sove. Herregud så frustrerende det var! Ikke var fødselen i gang da heller. Var hos legen på kontroll i går og alt var fint. Hodet var festet. Akkurat når hun skulle lytte på ham med dopler var han litt hissig og sparket rundt, så han hadde pittelitt høyere puls enn vanlig. Vel vel, i dag har jeg siste avtalen på blokka, så etter den kan han komme uten at jeg må avlyse noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 28. september 2017 Forfatter #585 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) Da er vi faktisk kommet til første tippedag: _marielle_: 28.09. Jill: 29.09. Ultralydtermin: 02.10. Snotra: 03.10. Menstermin, Ruccula: 04.10. Pjusk: 05.10 Malicious: 06.10. QBee: 07.10. Mirabella76: 08.10. LilleMy1989: 12.10 Noen timer igjen, men ingenting som tyder på at noe er på gang, dessverre. Sov mye bedre i natt, så er litt blidere i dag. Føttene er fulle av vann og det er litt irriterende og ikke minst, mindre pent. Har nå fått vasket fryseskapet i allefall. Endret 29. september 2017 av Jill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 28. september 2017 #586 Del Skrevet 28. september 2017 33 minutter siden, Jill skrev: Da er vi faktisk kommet til første tippedag: _marielle_: 28.09. Jill: 29.09. Ultralydtermin: 02.10. Snotra: 03.10. Menstermin, Ruccula: 04.10. Pjusk: 05.10 Malicious: 06.10. QBee: 07.10. Mirabella76: 08.10. LilleMy1989: 12.10 Noen timer igjen, men ingenting som tyder på at noe er på gang, dessverre. Sov mye bedre i natt, så er litt blidere i dag. Føttene er fulle av vann og det er litt irriterende og ikke minst, mindre pent. Har nå fått vasket fryseskapet i allefall. Bare vent!! 04.10! Hva får jeg hvis jeg vinner? Kan jeg få sånn egen liten signatur her på dagboka di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 29. september 2017 Forfatter #587 Del Skrevet 29. september 2017 14 timer siden, Ruccula skrev: Bare vent!! 04.10! Hva får jeg hvis jeg vinner? Kan jeg få sånn egen liten signatur her på dagboka di? Det er ikke logisk siden jeg opprinnelig hadde termin før deg. Må holde deg i fødekøen. Har ikke sett noe gevinst etter at jeg tippet rett kjønn hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 29. september 2017 #588 Del Skrevet 29. september 2017 3 timer siden, Jill skrev: Det er ikke logisk siden jeg opprinnelig hadde termin før deg. Må holde deg i fødekøen. Har ikke sett noe gevinst etter at jeg tippet rett kjønn hos deg. Hahaha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 29. september 2017 Forfatter #589 Del Skrevet 29. september 2017 Da var min egen tippedato overstått og ingenting skjer. Drømte i natt at vannet hadde gått sånn litt, men det var så lite så skulle bare sove videre til riene startet. Skuffende å våkne og oppdage at det bare var en drøm. Før midnatt var det ny uke, 40+0, og tre dager til termin. Ikke gjort stort i dag. Bare gått en tur egentlig og kjøpt en ammebh. Mulig jeg er føcked når melka kommer da. Ingen store planer for helga. Mannen skal visst jobbe litt. Så har vi fått to invitasjoner på søndag, en for middag og en for kaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 1. oktober 2017 #590 Del Skrevet 1. oktober 2017 Middag og kaker er vel velkomment for en høygravid?😁 Hei forresten! Vet ikke om jeg har lagt igjen spor her før, men har fulgt med i kulissene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter #591 Del Skrevet 1. oktober 2017 11 timer siden, LoveTrain skrev: Middag og kaker er vel velkomment for en høygravid?😁 Hei forresten! Vet ikke om jeg har lagt igjen spor her før, men har fulgt med i kulissene Hei hei! Gratulerer med graviditeten! Ja da, det ble kaker først, så middag og deretter mer kaker. Jeg er fortsatt ganske mett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter #592 Del Skrevet 1. oktober 2017 1. pokkers oktober i dag! Starta vi ikke nettopp på 2017?! Burde vel strengt talt begynt på julegavene.. Fikk vasket og ryddet en del i går, men ryggen ble ganske kjørt. Så i dag har jeg bare hvilt og spist. Ellers skjer det ikke noe. Ingen slimpropp, vannavgang eller rier. Hadde jo vært greit med et tegn på at vi nærmer oss. Tror alle sen-tipperne har jinxet meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. oktober 2017 #593 Del Skrevet 1. oktober 2017 Når du minst venter det! På fredag skjer det :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter #594 Del Skrevet 1. oktober 2017 52 minutter siden, malicious skrev: Når du minst venter det! På fredag skjer det :-D Hva skal jeg finne på de neste fem dagene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. oktober 2017 #595 Del Skrevet 2. oktober 2017 10 timer siden, Jill skrev: Hva skal jeg finne på de neste fem dagene da? Sove, spise og slappe av! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #596 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) 12 timer siden, malicious skrev: Sove, spise og slappe av! <3 Det er jo så kjedelig! I dag har jeg i tillegg vært uten nett/TV store deler av dagen og jeg holdt på å gå på veggene! Heldigvis fikk jeg være med på siste badetimen i dag. Rota mye i natt. Plutselig fått mye plagsom halsbrann og så var det "storm" ute som irriterte meg. Håper på en bedre natt i natt! Endret 2. oktober 2017 av Jill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 3. oktober 2017 #597 Del Skrevet 3. oktober 2017 Nå nærmer det seg!! Du har så mye å glede deg til Lov å hold oss oppdatert da, når fødselen begynner og hvert minutt frem til ungen er ute... La oss kalle det "jills fødsel minutt for minutt" det er noe nytt, det kalles "slow forum". Kanskje du kan få med en fremmed til å sitte i et hjørne og oppdatere kg... "åhh hun presser, hun presser" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #598 Del Skrevet 3. oktober 2017 1 time siden, Ruccula skrev: Nå nærmer det seg!! Du har så mye å glede deg til Lov å hold oss oppdatert da, når fødselen begynner og hvert minutt frem til ungen er ute... La oss kalle det "jills fødsel minutt for minutt" det er noe nytt, det kalles "slow forum". Kanskje du kan få med en fremmed til å sitte i et hjørne og oppdatere kg... "åhh hun presser, hun presser" Ja, nå må jeg jo bare håpe at du har rett tippedato. Har planlagt direktesending på facebook, så den kan sikkert kobles opp mot kg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #599 Del Skrevet 3. oktober 2017 Siste jordmortime i dag og alt var som vanlig fint. Fin lyd og puls, han ligger godt ned i bekkenet og hodet er festet så skulle ikke være noe problem om vannet går. Om jeg ikke har født innen torsdag må jeg ringe jordmor som da bestiller overtidskontroll på sykehuset til meg til mandag. Jeg strikker for harde livet nå i håp om å bli ferdig med pleddet til lillegutt, men da må han nok holde seg inne en stund til og det vil jeg jo egentlig ikke at han skal. Har vært vel mye avslapping siste dagene, så i morgen må jeg prøve å få gjort noe mer fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 4. oktober 2017 #600 Del Skrevet 4. oktober 2017 Meldeplikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå