Gå til innhold

er det flere healere her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan "se" meg? 😊

Kan noen se om jeg kommer til å få meg jobb, og hva jobben eventuelt baserer seg på?

Jeg er litt sjenert av meg, og er redd for å snakke i store forsamlinger. Det hadde derfor vært til stor hjelp om noen kunne "healet" meg på dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gjerne blitt fjernhealet. Sliter med enorme smerter som leger og spesialister ikke finner ut hva er. Har slitt med smertene i snart 20 år.  På forhånd takk! :)

Anonymkode: 7be6b...c0f

 

Jeg er ikke TS. Kan prøve meg på å heale deg! Starter straks. Skriv tilbakemelding om du merker endring. Kan skje umiddelbart eller litt etter litt.

Anonymkode: 2d380...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, minsinn skrev:

Den energien som gjør hendene mine så varm, selvsagt - hva annet? Vennligst behold spydighetene dine for deg selv.

Hvilke spydigheter?

Anonymkode: d7c5f...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne visst om jeg kan dra til en viss person idag. 

Anonymkode: de867...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Tar helt feil du og. Bryr nada om biler og misliker lastebiler. Aldri bodd i utlandet. Ingen uvanlig familiehistorie heller. Så fullstendig skivebom. Men takk for at du tok deg tid likevel. 

Da vet jeg at jeg ikke er klarsynt, noe jeg også visste fra før, men gøy å prøve seg :fnise: , Håper det var ok at jeg tulla litt, det var ikke alvorlig ment! 

Anonymkode: e7f7c...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado

Jeg har hender som "skrur seg på" når jeg masserer folk. De blir unormalt varme og jeg føler instinktivt hvor smertepunktene er, hva som skal til for å løse opp og når det "kjennes ferdig ut". Det er en spesiell modus jeg kommer i, nesten som meditasjon. 

Endret av Avocado
Endret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, minsinn skrev:

Dine vel, hva annet?

Hva er spydig? Jeg skjønner du ikke kan svare for energier som ikke finnes, men er det spydig å påpeke fakta? Vil du heller ha løgn?

Anonymkode: d7c5f...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er spydig? Jeg skjønner du ikke kan svare for energier som ikke finnes, men er det spydig å påpeke fakta? Vil du heller ha løgn?

Anonymkode: d7c5f...edd

Nå må du være så vennlig å fortelle meg hva du egentlig mener med dette! Energier som ikke finnes?? Selvsagt er det energier som skaper varme hender - det vet vi alle som har bestått barneskolen, at varme = energi. Jeg vet ikke hva du ev tror jeg mener skaper denne energien???

Spydigheten din går ut på den ganske så syrlige kommentaren om at det jeg mener med energi ikke finnes forklart i vitenskapen, for deretter å hevde at jeg bør få Nobel-prisen. Jeg ser gjerne at du framskaffer dokumentasjon på at det IKKE var spydig ment. Og har du ikke noe mer konstruktivt å komme med, så kan du bare se til helv.. å pelle deg vekk fra ryggen min!

Men, på den andre siden - så langt har jeg ikke vært enig i at "AnonymBruker" gjør det lettere å spre møkk i de forskjellige tråder. Du har faktisk fått meg til å endre standpunkt i den saken.

Endret av minsinn
Tillegg: Siste avsnitt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minsinn skrev:

Nå må du være så vennlig å fortelle meg hva du egentlig mener med dette! Energier som ikke finnes?? Selvsagt er det energier som skaper varme hender - det vet vi alle som har bestått barneskolen, at varme = energi. Jeg vet ikke hva du ev tror jeg mener skaper denne energien???

Spydigheten din går ut på den ganske så syrlige kommentaren om at det jeg mener med energi ikke finnes forklart i vitenskapen, for deretter å hevde at jeg bør få Nobel-prisen. Jeg ser gjerne at du framskaffer dokumentasjon på at det IKKE var spydig ment. Og har du ikke noe mer konstruktivt å komme med, så kan du bare se til helv.. å pelle deg vekk fra ryggen min!

Men, på den andre siden - så langt har jeg ikke vært enig i at "AnonymBruker" gjør det lettere å spre møkk i de forskjellige tråder. Du har faktisk fått meg til å endre standpunkt i den saken.

Det kommer jo klart frem i tråden hvem som er spydig og hvem som ikke er det.

Tips. Man ber ikke noen som dra en hvis plass, om man vet hva man snakker om. Det er bare tapere og løgnere som gjør.

Anonymkode: d7c5f...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo klart frem i tråden hvem som er spydig og hvem som ikke er det.

Tips. Man ber ikke noen som dra en hvis plass, om man vet hva man snakker om. Det er bare tapere og løgnere som gjør.

Anonymkode: d7c5f...edd

Ja det kommer klart fram. DU er spydig.

Anonymkode: 832ac...fa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kommer klart fram. DU er spydig.

Anonymkode: 832ac...fa7

Jeg ber deg nå iallefall ikke om å dra en viss plass.

Anonymkode: d7c5f...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ber deg nå iallefall ikke om å dra en viss plass.

Anonymkode: d7c5f...edd

Det har nå faktisk ikke jeg heller, jeg har bare bedt deg om å dra til helv.. vekk fra ryggen min.

Men når jeg leser svarene dine nå, så tenker jeg at du antakelig ikke forstår bedre, at du muligens har problemer med å ta til deg meningen med det man skriver, siden du legger en god del ord til meg som jeg aldri har skrevet. For eksempel dette med en energi som ikke finnes. Det har ikke jeg skrevet noe om, det er det du som mener at du har lest et sted. Så det at jeg har bedt deg om å dra en viss plass. Det har jeg ikke skrevet noe om, bare at du til helv... skal klatre ned fra ryggen min. Om du også mener at jeg er spydig her, så begynner jeg virkelig å undres: Har du litt tungt for det?

For all del, ikke noe vondt ment i så fall, men det er greit for oss som vet hva vi snakker om å vite hvilke evner som ligger i den vi snakker med/til.

Endret av minsinn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.10.2016 den 8.45, AnonymBruker skrev:

heisann jeg er en jente på 22år. 

Jeg er healer og sanndrømmer og kan lese fortiden til folk . 

Se det de har vert igjennom liksom, og koble meg opp på energien dems.. 

Er det flere her inne med evner? føler meg litt alene noen ganger med disse evnene.

Jeg klarer skjelden og omgås folk som er såkalte ''energivampyrer'' blir helt tappa av energi da..

Anonymkode: be476...b07

Jeg aner ikke, men jeg ville kontaktet mental helse eller rustelefonen for å veilede en som mener noe sånt i riktig retning hvis personene ønsker det selv. Jeg ville prøvd slik jeg prøvde en gang i allefall. Jeg har sett mye skrevet om det her inne - jeg kan ingenting om det og er glad for det, jeg savner nok for den personens del en litt mer jordnær fremstilling av det, og for alles del inkludert personen som mener mye om dette at dette tar slutt. Jeg har lest om det her inne i tilsammen 10 år, så ja. Det taler vel for seg selv. Håper det går bra med personene og at de kommer seg ut og opp igjen her i samfunnet. Trolig går nok ikke det, men det finnes natteravner som er ute og undersøker sånn at de holder seg samlet hvis det er for ille. Jeg er ikke spesielt engasjert i ruspolitikken, men håper at noen kan hjelpe disse.

Anonymkode: c8a27...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ikke, men jeg ville kontaktet mental helse eller rustelefonen for å veilede en som mener noe sånt i riktig retning hvis personene ønsker det selv. Jeg ville prøvd slik jeg prøvde en gang i allefall. Jeg har sett mye skrevet om det her inne - jeg kan ingenting om det og er glad for det, jeg savner nok for den personens del en litt mer jordnær fremstilling av det, og for alles del inkludert personen som mener mye om dette at dette tar slutt. Jeg har lest om det her inne i tilsammen 10 år, så ja. Det taler vel for seg selv. Håper det går bra med personene og at de kommer seg ut og opp igjen her i samfunnet. Trolig går nok ikke det, men det finnes natteravner som er ute og undersøker sånn at de holder seg samlet hvis det er for ille. Jeg er ikke spesielt engasjert i ruspolitikken, men håper at noen kan hjelpe disse.

Anonymkode: c8a27...74d

Hvorfor mener du dette har noe med rusmisbruk å gjøre?

Anonymkode: 43bd3...cf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, minsinn skrev:

Det har nå faktisk ikke jeg heller, jeg har bare bedt deg om å dra til helv.. vekk fra ryggen min.

Men når jeg leser svarene dine nå, så tenker jeg at du antakelig ikke forstår bedre, at du muligens har problemer med å ta til deg meningen med det man skriver, siden du legger en god del ord til meg som jeg aldri har skrevet. For eksempel dette med en energi som ikke finnes. Det har ikke jeg skrevet noe om, det er det du som mener at du har lest et sted. Så det at jeg har bedt deg om å dra en viss plass. Det har jeg ikke skrevet noe om, bare at du til helv... skal klatre ned fra ryggen min. Om du også mener at jeg er spydig her, så begynner jeg virkelig å undres: Har du litt tungt for det?

For all del, ikke noe vondt ment i så fall, men det er greit for oss som vet hva vi snakker om å vite hvilke evner som ligger i den vi snakker med/til.

Jeg spurte om hvilke energier det var og hvis de ikke var på den linken jeg la ved, så ville det bety en nobelpris på deg.

Hvem er det som har vanskelig for å ta til seg ting sa du????

Anonymkode: d7c5f...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

rustelefonen? healing har ikke noe me rus og gjøre da.. herregud idiot ass. ts her, jeg orker ikke lese flere folk her inne desverre da fjern lesing eller healing ikke er helt min greie. jeg burde helst vere i samme rom som personen. 

Ellers takk for mange intressange innspill i diskusjonen av folk:)

Anonymkode: be476...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, SøtMelon skrev:

Noen som kan "se" meg? 😊

Kan noen se om jeg kommer til å få meg jobb, og hva jobben eventuelt baserer seg på?

Jeg er litt sjenert av meg, og er redd for å snakke i store forsamlinger. Det hadde derfor vært til stor hjelp om noen kunne "healet" meg på dette problemet.

Dette kan ikke heales, de er noe du må bearbeide selv, du må bli kvitt frykten du har ovenfor andre personer og gå imot angsten. selv jeg som healer føler angst,. og det er vanskelig og trosse angsten for alle mennesker tror jeg da. untatt de som ikkehar angst og er blottet for empati/energivampyrer. du kommer til og få jobb om du søker jobb. du kunne passet jobbe med dyr da du er sjenert for mennesker:)

Anonymkode: be476...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2016 den 14.19, AnonymBruker skrev:

Jeg har også hatt sanne drømmer som forteller om personligheten til folk jeg knapt har møtt. Fortalte en av disse drømmene en gang til han det gjaldt, og han ble litt skremt:P  

Kan også "lese" personer, ser med èn gang hensiktene deres, ser om par passer sammen etc. (men sier ikke noe om det da). Men kan ikke lese fortiden deres så nøyaktig som du beskriver.

Har også brukt healing, men bare på dyr.

Jeg unngår også energivampyrer.

Hvis det er en nøyaktig beskrivelse at du "kobler deg opp på energien deres" vil jeg anbefale deg å sjekke ut dette systemet, gjetter at du er Prosjektor: https://www.humandesignamerica.com/chart?view=freechart

Anonymkode: 832ac...fa7

Nok av energi vampyrer her inne i denne tråden, alle de negative her som bare skal spre masse drit :P 

kult du har samme evnene hehe hilsen ts.

Anonymkode: be476...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2016 den 23.12, AnonymBruker skrev:

Oi jeg har gått glipp av mye i tråden! Det er så irriterende med folk som skal forpeste tråder...

Det stemmer faktisk ganske så godt! :ohmy: Om du ikke har forlatt tråden helt, klarer du å si noe mer om evnene mine? Spesifikt hva er det jeg kan? Hvorfor har jeg dem? Skal jeg bruke dem til noe?

Vet ikke om du klarer slike spørsmål over internett, og i tillegg til en anonymbruker da :sprettoy: Skulle gjerne ha gått til en klarsynt/healer, men synes det er litt dyrt.

Anonymkode: 18a7a...fd0

evnene er det bare du selv som kan opne og finne ut hva du har, jeg kan ikke se evnene før du ser dem selv altid, hvorfor du har dem det er for og hjelpe andre/ eller deg selv, og lære det du skal lære i dette livet :) 

Når du vet hvilken evner du har, vet du også hva du skal bruke dem til. men dette er de bare du som kan finne ut ingen andre.  

Ikke alle klarynte/healere offentlig er ordentlige,mange av dem er falske og gjør dette for penger, det er feil!!

-ts

Anonymkode: be476...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...