Gå til innhold

er det flere healere her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

anonymbruker, jeg tror du er en sensetiv og veldig varm hjerta person,som har blitt endel utnytta av nerme folk desverre . vert mye skuffa og følt deg alene du har ikke mange og snakke med med om evenene dine ,  føler duer en sjenert persjon jeg :) men ellers ganske snill og god som ikke vil noennoe vondt og helst ønsket fred i verden , du setter ofte andre foran deg selv:)  

Anonymkode: be476...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hheheh jeg glemte svare dere sorry ...spekulasjoner og hets jeg tror du er en synnsykt sta person jeg :P noe jeg føler med din energi , tror du har hatt en vanskelig fortid med familien din , mye krangler me søsken også tror jeg du er litt for kjepphøy devserre og  bør jekkes litt ned:P du har egentlig ikke hatt så sykt mye motgang i livet men endel konflikter:P

Anonymkode: be476...b07

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

anonymbruker, jeg tror du er en sensetiv og veldig varm hjerta person,som har blitt endel utnytta av nerme folk desverre . vert mye skuffa og følt deg alene du har ikke mange og snakke med med om evenene dine ,  føler duer en sjenert persjon jeg :) men ellers ganske snill og god som ikke vil noennoe vondt og helst ønsket fred i verden , du setter ofte andre foran deg selv:)  

Anonymkode: be476...b07

Å komme med påstander som treffer over 90% av alle mennesker, er IKKE å være synsk.

Anonymkode: d7c5f...edd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blablabla . neivell nei bedreviter;) kansje alt man ser er kun det som eksisterer da? hehe :P... please......... de er ingen gud, de finnes ingen liv etter døden og vi er alene og forlatt på denne jorda uten noen andre liv i galksen enda de finnes flere milliarder planeter .... de er vel de du  mener du også.

Anonymkode: be476...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle litt om noen av healing erfaringene dine ? :) Og si noe om meg hvis du klarer? Trenger ikke holde tilbake om det kommer opp noe veldig personlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg kjenner ei som er såkalt healer. Hun har ikke healet meg for noe, men hun har varme hender, hva nå enn det betyr/medfører. Når hun holder hendene sine over ansiktet mitt, ikke på, så kjenner jeg varmen fra hendene (nei, de er ikke i kontakt med huden min). Jeg aner ikke om det har noe for seg da, jeg kan ikke si at jeg er spesielt åpen for slikt, men varme hender kan jeg 100% slå fast at hun har.

Anonymkode: 53bb4...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, jeg kjenner ei som er såkalt healer. Hun har ikke healet meg for noe, men hun har varme hender, hva nå enn det betyr/medfører. Når hun holder hendene sine over ansiktet mitt, ikke på, så kjenner jeg varmen fra hendene (nei, de er ikke i kontakt med huden min). Jeg aner ikke om det har noe for seg da, jeg kan ikke si at jeg er spesielt åpen for slikt, men varme hender kan jeg 100% slå fast at hun har.

Anonymkode: 53bb4...eca

Om jeg sier ikke tenk på fargen rød, hvilken farge tenker du da på?

Jeg har også varme hender, men de egner seg ikke til healing. De egner seg faktisk ikke til å lyve å bedra mennesker som ikke klarer å være realistiske, men søker man svar, så får man de svarene man søker etter.

Anonymkode: d7c5f...edd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg sier ikke tenk på fargen rød, hvilken farge tenker du da på?

Jeg har også varme hender, men de egner seg ikke til healing. De egner seg faktisk ikke til å lyve å bedra mennesker som ikke klarer å være realistiske, men søker man svar, så får man de svarene man søker etter.

Anonymkode: d7c5f...edd

Nei altså jeg TROR ikke på healing og alt det der, men varme hender VET jeg at hun har. Hva slags funksjon de har, annet enn at de er varme, vet jeg ikke.

Anonymkode: 53bb4...eca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2016 den 8.45, AnonymBruker skrev:

heisann jeg er en jente på 22år. 

Jeg er healer og sanndrømmer og kan lese fortiden til folk . 

Se det de har vert igjennom liksom, og koble meg opp på energien dems.. 

Er det flere her inne med evner? føler meg litt alene noen ganger med disse evnene.

Jeg klarer skjelden og omgås folk som er såkalte ''energivampyrer'' blir helt tappa av energi da..

Anonymkode: be476...b07

forståelig at du ønsker å være en AB....

Endret av debatant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2016 den 2.32, Leoria skrev:

Kan du fortelle litt om noen av healing erfaringene dine ? :) Og si noe om meg hvis du klarer? Trenger ikke holde tilbake om det kommer opp noe veldig personlig :)

Ja faktisk , hjelper ofte venner med ryggsmerter og healer dem ,så har alle komt med positive tilbakemeldinger at det hjalp.

Ellers kan jeg se ting de har slitt med , og hjelpe dem gjennom det, ting de kansje ikke har fortalt andre men som jeg ''ser''

Kan noenganger se fortiden til folk og det er litt freaky, noen av dem freaker ut og ber meg slutte og si mer av det jeg ser:P

Anonymkode: be476...b07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2016 den 3.07, Ellevill skrev:

Hva ser du om meg, da?  :-)

som sagt er det ikke altid like lett for meg og se ang folk jeg bare ser over nettet :)

Men jeg føler du har hatt en  fortid med endel festing hehe, at du egentlig er en person som er godt likt med steke meninger.

Du er open for det meste og bruker og bli med på det meste også. Men du ble skuffa av en kjærlighet engang som har gjort at du mista litt troa på kjærligheten. Ellers er du den som tuller mye i vennegjengen og sprer glede:P

Nicknavnet ditt snakker kansje litt for deg da du er litt wild hehe:D 

Btw og falle for en badboy er ikke altid smart, da man kan bli såra:O heh:) 

Som sagt vanskelig og lese noen over nett ^^  er lettere hvis jeg er på stedet med dem jeg skal lese,for da kan jeg føle energien dems. Varme hender er ofte forbundet med healing.

Og ja om dere mener jeg lyver,så be it. Er mange som lyver om slikt for og få status eller og tjene penger.

Som pappa sa til meg en healer skal aldri ta seg betalt for gaven,det er feil grunnlag.

Man skal gjøre det for og hjelpe andre mennesker.

Anonymkode: be476...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja faktisk , hjelper ofte venner med ryggsmerter og healer dem ,så har alle komt med positive tilbakemeldinger at det hjalp.

Ellers kan jeg se ting de har slitt med , og hjelpe dem gjennom det, ting de kansje ikke har fortalt andre men som jeg ''ser''

Kan noenganger se fortiden til folk og det er litt freaky, noen av dem freaker ut og ber meg slutte og si mer av det jeg ser:P

Anonymkode: be476...b07

Det et nok å få folk til og tenke positivt.  Så tror du selv du har healer noen. 

Endret av Jaikkesant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, carmen81 skrev:

Ja da lurer jeg på hva du kan si om meg? :P

Du er veldig glad i katter det var det første jeg fikk opp hehe.

Ellers andre dyr også. En ekte dyre elsker.

Yndlingsfargen din er blå .

Du er veldig engasjert når du først setter i gang en diskusjon.

Men kansje litt sjenert med engang,men når folk først kjenner deg da sier du ting rett frem.

Du hater at folk lyver til deg ,det er noe av det verste du vet .... Du er noenganger litt for snill og har blitt utnytta pga dette.

Ellers er du en ganske posetiv person med mange ideer og mye kreativitet.

Anonymkode: be476...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det stemmer det, men det kan nok stemme for mange. Får ikke inn noe av det som evt har skjedd feks det siste året? 

Uansett så fasinerer slike ting da det har stemt når noen har lest meg tidligere. Da har de kommet med konkrete opplevelser osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, carmen81 skrev:

Hehe ja det stemmer det, men det kan nok stemme for mange. Får ikke inn noe av det som evt har skjedd feks det siste året? 

Uansett så fasinerer slike ting da det har stemt når noen har lest meg tidligere. Da har de kommet med konkrete opplevelser osv. 

2016 ja , det ble et ganske bra år for deg, du fikk et par nye venner , du ble kvitt noen dårlige.

Du har endret mening på hva du vil gjøre videre i livet . og bestemt deg for og gå din egen veg selv om kansje ikke alle rundt deg er like enige i valget du har tatt.

Spessielt har de vert diskusjon med familien din om det du tenker om fremtiden /valgene dine.

Men du har valgt  og gå din egen veg fordi det er riktig for deg.

spessielle hendelser ja, har du fått hund eller har planer om det? 

Ellers har du brukt mye tid med beste veninna di og du er genertelt fornøyd med livet nå.

Får også opp noe med mørke skyer/energier/hendelser ,så det kan hende de kommer en utfordring snart,men du vil klare deg fint igjennom den!  

føler du er tilknyttet til vann også , og månen ,så jeg føler du har et stjernetegn med vanntegn ,eller en acedant i vanntegn.

Anonymkode: be476...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble mye feil her dessverre! 2016 var ett realt dritår for min del. Dødsfall av ett svært nært fam medl, og ellers mye tull. 

Kommer ikke til å skaffe meg hund, noen sinne. 

Fam har ikke stilt spm om noe da alt er under kontroll og flott. 

kjipe ting skjer vel de fleste i ny og ne. Tar alt glatt etter alt ifjor, så sånn er det.

Bor nært havet, men er født i april. Dermed ikke ett vanntegn, men derimot ild. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja faktisk , hjelper ofte venner med ryggsmerter og healer dem ,så har alle komt med positive tilbakemeldinger at det hjalp.

Ellers kan jeg se ting de har slitt med , og hjelpe dem gjennom det, ting de kansje ikke har fortalt andre men som jeg ''ser''

Kan noenganger se fortiden til folk og det er litt freaky, noen av dem freaker ut og ber meg slutte og si mer av det jeg ser:P

Anonymkode: be476...b07

Så spennende!  Hahah, jeg hadde ikke bedt deg stoppe, hadde blitt altfor facinert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras

TS: Hvorfor utgi deg for å være noe du ikke er?

Og dokumenter at du har evner, så vi kan få det bekreftet, hvis ikke hold det for deg selv, ikke lur folk.

Endret av Jaikkesant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...