Gå til innhold

Hva slags straff bør Johaug få?


Kjetil E

Straff for Johaug  

285 stemmer

  1. 1. Hva slags straff bør Johaug få?

    • Advarsel
      62
    • Intill 3 mnd utestengelse
      31
    • Under 1 år
      24
    • 1 til 1,5 år
      52
    • 2 år
      55
    • Mer enn 2 år
      61


Anbefalte innlegg

Det blir liksom for dumt... Hun burde fått slippe, snakk om storm i vannglass....

Anonymkode: 040af...b3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy f..en. Om noe, så håper jeg dette fører til en endring i hele "rettssystemet" innenfor idretten. Dette er jo bare helt FEIL. Urettferdig, rett og slett.

Anonymkode: be6be...9a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese Johaug har da altså fått yrkesforbud på 18 mnd pga en leppekrem. Skiforbundet bør dekke tapt lønn og hodene bør rulle i forbundet. Det er ikke legen sin feil, det er systemet som er latterlig dårlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vel strengt, og kun for å sette et eksempel siden det er en nordmann.

Helt for at hu skulle få straff, men dette ble for dumt. 

Anonymkode: 01f87...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Litt vel strengt, og kun for å sette et eksempel siden det er en nordmann.

Helt for at hu skulle få straff, men dette ble for dumt. 

Anonymkode: 01f87...81f

Man straffer ikke de uskyldige

Anonymkode: a553f...ffb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dett fortjente hun ikke. Straffen er altfor lang. Der forsvant min tillit til CAS! 

Anonymkode: 128b4...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt innafor med den dommen der. Johaug burde rette seg opp i ryggen og ta ansvar. Har mista mye respekt for hun etter den offerrollen hun har inntatt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, neon_sun skrev:

Helt innafor med den dommen der. Johaug burde rette seg opp i ryggen og ta ansvar. Har mista mye respekt for hun etter den offerrollen hun har inntatt. 

Hun gjorde ingebting gale?

Anonymkode: a553f...ffb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en kort pressekonferanse. Johaug var ikke interessert i å svare på flere spm etter mange måneder med stillhet. Hadde hun ikke tjent på å stå i det og svar på alle spørsmål en gang for alle? Hva tenker dere.

Anonymkode: 89773...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På VGTV sier han at han saver at Johaug tar ansvar for at hun ikke gjorde egne undersøkelser, er dere enig i det?

Anonymkode: 39454...e4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man straffer ikke de uskyldige

Anonymkode: a553f...ffb

Joda,det har skjedd rett som det er. Mange uskyldige har blitt staffet både i vanlig rettsak og innen idrett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På VGTV sier han at han saver at Johaug tar ansvar for at hun ikke gjorde egne undersøkelser, er dere enig i det?

Anonymkode: 39454...e4f

Tror det har litt med stolthet å gjøre. Hadde hun plutselig lagt seg langflat nå så føler man kanskje heller for å slå blikket ned istedenfor å gå med rak rygg og se fremover. For å komme seg igjennom dette og klare å stille til start igjen så føler hun at hun ikke kan være så ydmyk der hun er nå.

Hun burde vært ydmyk fra starten av tenker jeg. Litt sent nå.

Anonymkode: cec45...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Johaug har aldri tatt noen selvkritikk, men flyttet alt over på legen. Så om hun mister OL synes jeg det er greit. Hadde hun tatt litegrann selvkritikk ville det stilt seg annerledes. Anonymkode: 89773...b70

Hun burde tatt selvkritikk ja, men hva skal en med en lege som ikke gjør jobben sin? Hun spurte og han ga henne feil svar. Man skal kunne stole på en lege. 

Anonymkode: 7826b...cb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun gjorde ingebting gale?

Anonymkode: a553f...ffb

Jeg personlig kjøper ikke historien om hvordan historien er. Jeg tror legen er blitt kastet under bussen her. Men uansett hvordan dette har gått til, hun har selv et ansvar å vite hva hun putter i seg. Hun burde rettet seg i ryggen og innrømmet at hun har tabbet seg ut. I stedet har hun valgt å sette seg totalt i offerrollen og skrubbet bort all ansvar. 

Jeg sjekker all medisin legen min gir til meg før jeg tar det, burde ikke en som lever av kroppen sin gjøre det samme? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere her burde komme seg ut av sin lille boble. Det er mange andre idrettsutøvere som ble tatt med like lave verdier, og da er det alltid enighet at straffen er fortjent.

Det samme gjelder også for Johaug. Hun ble tatt i doping og straffes. Enkelt og greit. Slutt med syting, takk.

Anonymkode: 5b3de...8b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, neon_sun skrev:

Jeg personlig kjøper ikke historien om hvordan historien er. Jeg tror legen er blitt kastet under bussen her. Men uansett hvordan dette har gått til, hun har selv et ansvar å vite hva hun putter i seg. Hun burde rettet seg i ryggen og innrømmet at hun har tabbet seg ut. I stedet har hun valgt å sette seg totalt i offerrollen og skrubbet bort all ansvar. 

Jeg sjekker all medisin legen min gir til meg før jeg tar det, burde ikke en som lever av kroppen sin gjøre det samme? 

Mem nå kan karrieren hennes være over. Hun fyller 30 snart og da har hun ikle mange år igjen /:

Anonymkode: a553f...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun burde tatt selvkritikk ja, men hva skal en med en lege som ikke gjør jobben sin? Hun spurte og han ga henne feil svar. Man skal kunne stole på en lege. 

Anonymkode: 7826b...cb6

Det viser jo bare hvordan holdningen er blandt de norske utøverne; naiv. 

De MÅ røske opp i prosedyrene sine. "Alle" stoler jo på legen sin men ikke helt blindt og iallefall ikke hvor det står karriere og millioner på spill. Og ikke minst omdømme.

Anonymkode: cec45...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig reklame for langrennsporten, dessverre. Denne dommen over det som har skjedd her blir bare rett og slett idiotisk og skremmer nok andre til i heletatt å drive med langrenn som idrett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...