Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke noe fan av folk som skader andre osv. men når vi har livsfarlige klovner i gatene synes jeg verden har blitt et litt snurrigere og på en absurd måte artigere sted :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, herzeleid skrev:

Ikke noe fan av folk som skader andre osv. men når vi har livsfarlige klovner i gatene synes jeg verden har blitt et litt snurrigere og på en absurd måte artigere sted :P

Til og med når de skader folk?

Skrevet
6 minutter siden, Jacklost skrev:

Har disse klovnene faktisk skadet noen da?

Eller har de bare skremt folk?

Anonymkode: 4ba81...d99

Skrevet

Alle mennesker har rett til å uttrykke seg slik de er. Å gå med et klovnekostyme er ikke ulovlig. Jeg er eks redd for store hunder, men ingen tar hensyn til det..og de kan faktisk ta liv av et menneske.

Anonymkode: 43bd2...8e2

Gjest Jacklost
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har disse klovnene faktisk skadet noen da?

Eller har de bare skremt folk?

https://www.nrk.no/urix/mann-knivstukket-av-klovn-i-sverige-1.13178946

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle mennesker har rett til å uttrykke seg slik de er. Å gå med et klovnekostyme er ikke ulovlig. Jeg er eks redd for store hunder, men ingen tar hensyn til det..og de kan faktisk ta liv av et menneske.

Men store hunder bærer ikke våpen...

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Isitfair skrev:

Det gjør ikke alle klovnene heller. Bare for et par dager siden ble en gutt drept av en hund. Hvor mange har blitt drept av klovner med klovnekostyme? Sannsynligvis ingen om en ser vekk fra Gacy og hans drap. http://www.tv2.no/a/8658759/ 

Noen gjør det, det er det eneste vi trenger å vite. Da kan ikke vi vite hvem som er og ikke er

Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Noen gjør det, det er det eneste vi trenger å vite. Da kan ikke vi vite hvem som er og ikke er

Noen hunder skader mennesker også, jeg vet ikke hvilke.

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen hunder skader mennesker også, jeg vet ikke hvilke.

Men de har vi som oftest i bånd, vi har ikke klovnene i bånd

Skrevet
43 minutter siden, Jacklost skrev:

ja

Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, herzeleid skrev:

ja

Jøss.. Du synes det er artig at klovner angriper og skremmer livet av folk?

Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Jøss.. Du synes det er artig at klovner angriper og skremmer livet av folk?

Jeg sier at det er noe absurd og artig over det at vi har "drapsklovner" løpende rundt. Det betyr selvfølgelig ikke at det i sum er noe positivt, men at det er noe komisk, absurd og litt artig over at de som gjør dette er klovner, ja det synes jeg ikke er så veldig rart. 

Skrevet

Tastaturkrigeren i meg vil selvfølgelig ha gitt en slik klovn en rett høyre, men jeg vet ikke helt om det ville ha skjedd i virkeligheten.

Det er meningsløst å skremme folk på denne måten, særlig når de har våpen.

De klovnene som får bank fortjener det, og unnskyldninger som "it's just a prank, bro!" og "det er bare tenåringer som vil ha det gøy!" synes jeg vi ikke kan akseptere. Helt seriøst, tenåringer som med viten og vilje skremmer folk som deretter kan få bank, synes jeg overhode ikke synd på

Skrevet

Skrevet (endret)
På 17.10.2016 den 22.51, Jacklost skrev:

IMG_5795.PNGIMG_5796.PNGIMG_5797.PNG

Dette er jo helt absurd!

Dette står jo oppført for de fleste på nettet, og dette er ganske ille. Det kan jo være farlig. 
Jeg ser at det i hovedsak er på bygdene. Jeg lurer på hvorfor klovneterror er et såpass stort fenomen på bygda? :klo: 

Endret av fuglekvitter__
Gjest Black Amethyst
Skrevet

Har det vært en del nye nyheter på klovnefronten den siste tiden? Eller har det blitt slutt på dette nå? 

Skrevet (endret)
På 12.10.2016 den 10.00, TheGirlWhoWaited skrev:

Dette synes jeg er så utrolig dårlig gjort - mange folk blir seriøst redde av dette... Jeg selv hadde frika helt ut bare ved å ha sett en klovn stå urørlig å kikket på meg. Det verste er at jeg allerede går å venter på at det skal stå en i hagen eller noe.... Huff, at folk ikke kan ta bittelitt hensyn til andre med reelle redsler.

Jeg hadde sluppet ut hundene. Har noen ganske skummelt utseende og STORE hunder og jeg tror ikke klovnene hadde åpnet porten for å komme seg ut. De hadde hoppet over den.

Endret av Honey Dew
Gjest Jacklost
Skrevet
På 26.10.2016 den 21.58, Black Amethyst skrev:

Har det vært en del nye nyheter på klovnefronten den siste tiden? Eller har det blitt slutt på dette nå? 

De kommer nok til Halloween :redd: 

Skrevet

Interessen har nok dabbet av ja...     

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...