Gjest Jacklost Skrevet 13. oktober 2016 #61 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) På 13.10.2016 den 10.39, fuglekvitter__ skrev: Det er en forskjell på alderen her mener jeg. Er de 13-14 år og gjør det så tror jeg ikke helt at dem skjønner at dette er ondt. Det er ikke ment godt nei. Men å troppe opp i kostymer i mens man bærer knivvåpen eller noe sånt er jo egentlig forsøk på å drepe noen. Jeg lurer på hvordan foreldrene til klovnene har det og hva de sier til ungene sine om hva de har gjort eller gjør, også lurer man selvsagt på hvordan de som har opplevd det har det. Vel hadde en klovn kommet løpende etter meg eller skremt meg slik som de driver å gjør så hadde jeg banka shiten ut av klovnen enten han var 13,15 20 osv... Endret 14. oktober 2016 av Jacklost
fuglekvitter__ Skrevet 13. oktober 2016 #62 Skrevet 13. oktober 2016 På 12.10.2016 den 10.14, Jacklost skrev: Pennywise filmen gjorde det vel ikke noe enklere for de med frykt heller 😬 Husker jeg var på sirkus når jeg var 5 år og så begynte jeg å gråte når jeg så en klovn Heldigvis så assosierer jeg klovner med morsomme figurer. Jeg ser jo på masken at disse ikke er ment som snille eller morsomme klovner og jeg har sett IT og Pennywise - så hvis når de går rundt som Pennywise-klovner med våpen så skjønner jeg at folk blir redde. Det er vel noen som er litt eldre enn de som har opplevd det som gjør dette i mot dem antar jeg.
fuglekvitter__ Skrevet 13. oktober 2016 #63 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Vel hadde en klovn kommet løpende etter meg eller skremt meg slik som de driver å gjør så hadde jeg banka shiten ut av klovnen enten han var 8, 14, 20 osv... Jeg tror at mange ville reagert med å forsøke å dytte eller slå vekk klovnen, men det er jo bare den reaksjonen klovnene vil ha. Det er bedre å løpe i fra det å si i fra til noen om det. Og når de har med våpen så er det vel ikke sikkert at folk klarer å banke klovnen? Da er det jo best å ringe politiet så man ikke blir skadet. Jeg så noen hadde med seg kniv, balltre og gudene vet hva. For noen slemme folk. Å skremme noen er aldri hyggelig eller greit.
Minlillesky Skrevet 13. oktober 2016 #64 Skrevet 13. oktober 2016 Synes disse klovne"strekene" som er blitt så populære er unødvendige. Er redd klovner fra før, så dette hjelper ikke. Dette er overhode ikke morsomt, og jeg synes alle foreldre burde ta en prat med barna sine om dette. Det kan også forhindre flere barn i å gjennomføre det de kaller "morsomt". Bare spørsmål om tid før et klovnebarn eller voksen blir drept av en de har skremt. Jeg håper at jeg slipper å oppleve dette. Har et barn som elsker klovner, hun synes de er morsomme. Men om vi ser en dust kledd ut som klovn, så kommer vi til å snu på flekken. Jeg vil ikke måtte flykte fra en "skremmeklovn" med et barn i armene og gjøre henne livredd. Så unødvendig. Om vi for eksempel hadde møtt på et barn/ungdom uten våpen, så hadde jeg stoppet opp, revet av maska og gitt han en skjennepreken ut av helvete, før jeg hadde bedt han ta meg med til foreldrene sine. Så får de ta seg av han med "påfunnet" sitt/eventuelt tatt han med til politistasjonen. Vi bor på et relativt liten plass, "alle kjenner alle" omtrent.. Vær så snill, slutt med klovnetullet. Det er ikke morsomt. Det er ikke tøft å skremme folk. For alt du vet så kan du ha skremt en person med dårlig hjerte, ung som gammel. De kan få en kraftig og uheldig reaksjon, i verste fall dø. Det er ikke tøft og morsomt å jage folk med våpen. Får dere et slag i tryne, eller blir tatt med til politiet/foreldre, ja, så fortjener dere det. Finn dere en sunn hobby. 2
Gjest Black Amethyst Skrevet 13. oktober 2016 #65 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) 9 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Heldigvis så assosierer jeg klovner med morsomme figurer. Jeg ser jo på masken at disse ikke er ment som snille eller morsomme klovner og jeg har sett IT og Pennywise - så hvis når de går rundt som Pennywise-klovner med våpen så skjønner jeg at folk blir redde. Det er vel noen som er litt eldre enn de som har opplevd det som gjør dette i mot dem antar jeg. Jeg tenkte mye på det samme sjølv da jeg var barn, utenom da jeg så på Disney's Dumbo; Jeg ble skikkelig redd av de elefant klovnene, de så ut som spøkelses skikkelser for meg da jeg var lita. Jeg har da ikke sett på filmen IT og heller ikke Pennywise serien, og å lese boken vil da nok sikkert gjøre det mye verre. Men alle de skumle klovnemaskene er klart ikke fine å se på, ville ikke ha åpnet opp døren for de som brukte sånne masker i løpet av Halloween heller. Men ja, hvis de bare hadde gått rundt å kikket på folk uten å gjøre noen som helst skade, kanskje da ville jeg heller ikke brydd meg så mye om dem etter en kort stund. Men jeg ville ikke tatt sjansen for å se om de skader meg eller ikke når de går rundt med kniv, hammer, sag, balltre, m.m... Vil heller være mer på vakt da, og ville da også kommet meg fortest mulig bort derifra og til et trygt sted enn å bli offer for voldelige klovnestreker. . Endret 13. oktober 2016 av Black Amethyst
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #66 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg syntes klovner er skikkerlig creepy fra før av, hater klovner. Helt sykt at disse psykopatene går rundt og skremmer folk, og nå er de over hele norge også. At barn er redde for å gå til skolen, gå hjem fra skolen, og være ute. Det er helt sykt, mange voksne er utrygge og. Anonymkode: e2906...da0
Gjest Black Amethyst Skrevet 13. oktober 2016 #67 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) @fuglekvitter__ Vil da også nevne at hvis en kjenner til den amerikanske morderen John Wayne Gacy så var jo han også kjent for å være en klovn som underholdte barn, og så det å finne ut seinere at han var en seriemorder kan ikke ha vært like fint for mange av de barna og foreldrene deres. Dette var også noe jeg tenkte på tidligere som kunne ha vært en del av grunnen til denne skremme klovn trenden, en kan også finne samme klovnkostyme og maske/sminke for å ligne på Pogo The Clown som seinere fikk rykte navnet The Killer Clown. Endret 14. oktober 2016 av Black Amethyst
fuglekvitter__ Skrevet 13. oktober 2016 #68 Skrevet 13. oktober 2016 28 minutter siden, Black Amethyst skrev: @fuglekvitter__ Vil da også nevne at hvis en kjenner til den amerikanske morderen John Wayne Gacy så var jo han også kjent for å være en sjarmerendes klovn som underholdte barn, og så det å finne ut seinere at han var en seriemorder kan ikke ha vært like fint for mange av de barna og foreldrene deres. Dette var også noe jeg tenkte på tidligere som kunne ha vært en del av grunnen til denne skremme klovn trenden, en kan også finne samme klovnkostyme og maske/sminke for å ligne på Pogo The Clown som seinere fikk rykte navnet The Killer Clown.
Gjest Black Amethyst Skrevet 13. oktober 2016 #69 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) 22 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Følger ikke helt med nå, eller mener du med den smiley'en at du ikke kjenner til den John Wayne Gacy saken? Endret 14. oktober 2016 av Black Amethyst
Gjest Jacklost Skrevet 14. oktober 2016 #70 Skrevet 14. oktober 2016 På 12.10.2016 den 10.47, Nøste~ skrev: For å være ærlig så hadde jeg bare stått der og ventet for å se hva de kom til å gjøre når de nådde meg. Jeg er på det punktet nå i livet at dør jeg så er det greit, lever jeg så er det også greit. Kunne godt vært testperson for dette. Har en mistanke om at de som driver med dette gjør det bare for å se frykten, men at det skulle mye mer til for at de faktisk hadde knivstukket folk. Uansett er dette spennende å følge med på. https://www.nrk.no/urix/mann-knivstukket-av-klovn-i-sverige-1.13178946 Og du sa? Nå vet du at de faktisk kan komme til å angripe og hadde du bare stått og ventet hadde du vært død...
Nøste~ Skrevet 14. oktober 2016 #71 Skrevet 14. oktober 2016 4 minutter siden, Jacklost skrev: https://www.nrk.no/urix/mann-knivstukket-av-klovn-i-sverige-1.13178946 Og du sa? Nå vet du at de faktisk kan komme til å angripe og hadde du bare stått og ventet hadde du vært død... Javel.
Gjest Black Amethyst Skrevet 14. oktober 2016 #72 Skrevet 14. oktober 2016 8 timer siden, Jacklost skrev: https://www.nrk.no/urix/mann-knivstukket-av-klovn-i-sverige-1.13178946 Og du sa? Nå vet du at de faktisk kan komme til å angripe og hadde du bare stått og ventet hadde du vært død... De fleste som spiller på reglene til hvordan de er ment til å oppføre seg som killer clown vil da ikke skade andre mennesker, kun å skremme de. Men joda, sånn det ser ut til nå med denne trenden som har kommet til europa så virker det som om flere driver med hærverk og kan godt også skade andre mennesker i tillegg. Tror det har lett for å skeise ut. Og klart så vil en jo også ha en par ekstreme killer clowns som vil legge til mer til dette opplegget.
Gjest Jacklost Skrevet 14. oktober 2016 #73 Skrevet 14. oktober 2016 8 minutter siden, Black Amethyst skrev: De fleste som spiller på reglene til hvordan de er ment til å oppføre seg som killer clown vil da ikke skade andre mennesker, kun å skremme de. Men joda, sånn det ser ut til nå med denne trenden som har kommet til europa så virker det som om flere driver med hærverk og kan godt også skade andre mennesker i tillegg. Tror det har lett for å skeise ut. Og klart så vil en jo også ha en par ekstreme killer clowns som vil legge til mer til dette opplegget. Jo men poenget er at man kan ikke vite, kommer det en klovn med en kniv løpende etter deg så er det en mulighet for at han vil skade deg
Gjest Black Amethyst Skrevet 14. oktober 2016 #74 Skrevet 14. oktober 2016 6 minutter siden, Jacklost skrev: Jo men poenget er at man kan ikke vite, kommer det en klovn med en kniv løpende etter deg så er det en mulighet for at han vil skade deg En burde da alltid være på vakt, ja.
Norbertine Skrevet 14. oktober 2016 #75 Skrevet 14. oktober 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. Alice i Eventyrland, mod
Gjest Jacklost Skrevet 14. oktober 2016 #76 Skrevet 14. oktober 2016 Nå har det skjedd flere ganger de siste dagene, hva i helvette er det som feiler folk?!
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #77 Skrevet 14. oktober 2016 2 minutter siden, Jacklost skrev: Nå har det skjedd flere ganger de siste dagene, hva i helvette er det som feiler folk?! hvorfor bryr du deg? er du politi ? folk må nå få gjøre som de vil. Anonymkode: 901bc...349
Gjest Jacklost Skrevet 14. oktober 2016 #78 Skrevet 14. oktober 2016 (endret) . Endret 15. oktober 2016 av Jacklost
Gjest Jacklost Skrevet 15. oktober 2016 #79 Skrevet 15. oktober 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: hvorfor bryr du deg? er du politi ? folk må nå få gjøre som de vil. Anonymkode: 901bc...349 Hvorfor jeg bryr meg? Fordi jeg vil ikke bli skremt av klovner som går rundt meg kniv eller klovner som på kvelden står og stirrer på deg creepy. Folk får ikke gjøre det de vil når det går utover andre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå