Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Det er bare å stå og vente neste gang en klovn kommer mot deg med en kniv, men jeg ville ikke anbefalt det..

Mhm. Har enda til gode å se noen klovner med kniv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Nøste~ skrev:

Mhm. Har enda til gode å se noen klovner med kniv.

Det har såvidt startet i Norge, er vi uheldige blir det like utbredt som i USA :(

Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Det har såvidt startet i Norge, er vi uheldige blir det like utbredt som i USA :(

Gleder meg! Håper det kommer noen hit hvor jeg bor!!

Skrevet

Skjønner ikke at folk tør gjøre slikt i USA; kan da ikke ta lang tid før den første "klovnen" blir skutt nå...

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
5 minutter siden, -jk- skrev:

Skjønner ikke at folk tør gjøre slikt i USA; kan da ikke ta lang tid før den første "klovnen" blir skutt nå...

Hadde jeg hatt en pistol hadde jeg skutt klovnen som kom løpendes etter meg med kniv..

Skrevet

Men er det lov til å løpe etter folk med kniv da?

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, Nøste~ skrev:

Gleder meg! Håper det kommer noen hit hvor jeg bor!!

Tror ikke du hadde vært så høy i hatten om de kom etter deg med kniv

Anonymkode: c0e8b...e88

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du hadde vært så høy i hatten om de kom etter deg med kniv

Anonymkode: c0e8b...e88

For å være ærlig så hadde jeg bare stått der og ventet for å se hva de kom til å gjøre når de nådde meg. Jeg er på det punktet nå i livet at dør jeg så er det greit, lever jeg så er det også greit. Kunne godt vært testperson for dette. Har en mistanke om at de som driver med dette gjør det bare for å se frykten, men at det skulle mye mer til for at de faktisk hadde knivstukket folk. Uansett er dette spennende å følge med på. 

Gjest Supersol
Skrevet

Fy faaaaan jeg hadde spydd av skrekk hvis jeg så en sånn....

Skrevet
56 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Visse kjønnsrelaterte holdninger og verdier er tidløse.

Hvilke kjønnsrelaterte holdninger og verdier er tidløse?

48 minutter siden, Jens skrev:

Nei, det er ikke lov. I verste fall kan man bli siktet for drapsforsøk.

• Liker 4
Skrevet

Dette finnes ikke morsomt og er ondskapsfult. De kan påføre andre, spesielt barn, ptsd.

Anonymkode: 08eab...568

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Brimi skrev:

Hvilke kjønnsrelaterte holdninger og verdier er tidløse?

Så du kan dille det bort med liberalistisk skit? Nei takk. Du vet som alle andre utmerket godt hva jeg sikter til i dette tilfellet. En mann som i frykt løper fra klovnen er ikke en vi ser opp til eller beundrer.

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, Nøste~ skrev:

For å være ærlig så hadde jeg bare stått der og ventet for å se hva de kom til å gjøre når de nådde meg. Jeg er på det punktet nå i livet at dør jeg så er det greit, lever jeg så er det også greit. Kunne godt vært testperson for dette. Har en mistanke om at de som driver med dette gjør det bare for å se frykten, men at det skulle mye mer til for at de faktisk hadde knivstukket folk. Uansett er dette spennende å følge med på. 

Dette mener du vel ikke?

Anonymkode: 08eab...568

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Nøste~ skrev:

Det går alltids an å prøve å kvitte seg med irrasjonell frykt. Men da må du også ha viljen til å ville gjøre noe med det.

Wow, bare wow - har du det fint der oppe på den høye hesten din?

Ja, det går an å kvitte seg med irrasjonell frykt, men nå har ikke (angripende) klovner vært det som har hemmet meg mest i hverdagen for å i det på den måten, så akkurat den jobben har jeg prioritert littegranne ned på lista mi...

• Liker 7
Skrevet

De kan gjerne komme git altså, har en hund som ble skremt på halloween en gang så han bjeffer som en gærning på alle med masker :lur:

Skrevet

Er ikke poenget for at politiet rykker ut, at de er maskerte og truer med våpen? 

Hva slags maske de harpå spiller vel mindre rolle, når noen truer deg med kniv eller slagvåpen. 

Selvsagt en killer klovn slår godt an i avisen og spesielt siden den skumleste boka jeg har lest blir filmatisert i disse dager.

Anonymkode: ccde3...abc

Skrevet

Anonymkode: 4ba81...d99

Gjest Jacklost
Skrevet
1 time siden, Jens skrev:

Nei! De jævlene burde fengsles!

1 time siden, Nøste~ skrev:

Seriøst?! Du er 22 år, du er på langt nær det punktet i livet ditt. Du er fortsatt en ungdom

54 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Så du kan dille det bort med liberalistisk skit? Nei takk. Du vet som alle andre utmerket godt hva jeg sikter til i dette tilfellet. En mann som i frykt løper fra klovnen er ikke en vi ser opp til eller beundrer.

:rolleyes: 

Skrevet
2 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Du bør nok bli adskillig tøffere for å få et sosialt gjennomslag for den der som mann. Som sagt, visse kjønnsrelaterte holdninger og verdier er tidløse.

Nå er jeg til dels enig med deg, men om mange bort fra klovneantrekket og det kommer en fyr mot deg med motorsag, så er du ikke særlig smart om du ikke løper vekk, mann eller ikke. 

Anonymkode: 560fa...71b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...