Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man ser bort fra klovneantrekket* autocorrect, beklager.

Anonymkode: 560fa...71b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Jacklost
Skrevet
26 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Du bør nok bli adskillig tøffere for å få et sosialt gjennomslag for den der som mann. Som sagt, visse kjønnsrelaterte holdninger og verdier er tidløse.

Heller det enn å risikere å bli det neste offeret til pennywise...

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette mener du vel ikke?

Anonymkode: 08eab...568

Jo i dag mener jeg det.

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Wow, bare wow - har du det fint der oppe på den høye hesten din?

Ja, det går an å kvitte seg med irrasjonell frykt, men nå har ikke (angripende) klovner vært det som har hemmet meg mest i hverdagen for å i det på den måten, så akkurat den jobben har jeg prioritert littegranne ned på lista mi...

Heier på deg.

Skrevet

Nesten så jeg ønsker jeg skulle møte en av disse klovnene, den klovnen skulle blitt både gul og blå uten hjelp av sminke etterpå

• Liker 1
Skrevet

Anonymkode: 4ba81...d99

Skrevet

Helt sykt åssen det blir her i verden... Og jeg som er såååå redd for klovner i første omgang...

Anonymkode: e2906...da0

Skrevet

Håper de kommer til Norge!

Anonymkode: 10e80...b25

Skrevet

De stakkars sykehusklovnene kan ikke ha det lett i disse dager. De som ikke besvimer av skrekk når de kommer løper etter dem for å slå dem ned. Skal tro om de er permittert nå? :)

Avsporing, ja. Beklager.

Gjest Jacklost
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper de kommer til Norge!

Anonymkode: 10e80...b25

Hvorfor? Hvordan kan du ønske en slik terror over oss?!

Gjest Black Amethyst
Skrevet (endret)

Her er en av de videoene jeg har sett på tidligere, men her stopper de når det skeiser ut og sier i fra om at det er kun en "prank". Disse vil da løpe etter folk men ikke skade dem, men ville aldri ha likt å oppleve sånt sjølv. Synes det er skikkelig ekkelt!

I Nederland så var det to barn(8 og 10 år)som ble angrepet av to killer clowns mens de var på lekeplassen, klovnene hadde en kniv og en sag med rødt maling på det og ungene ble bært opp av dem. Begge barna går ikke tilbake til lekeplassen nå og er redde for å sove. Synes det er skikkelig usmakelig å utsette barn for dette! Klart ikke noe gøy for voksne heller, men barn vil da ta det til seg på en helt annen måte igjen.

Spesiellt i denne tiden der vi også har opplevd mye terror i europa så er ikke killer clown noe som passer seg til å drive med nå framover, og særlig ikke når de starter med å drive med hærverk og å skade andre mennesker i tillegg. Håper at denne trenden vil stoppes snart.

Endret av Black Amethyst
Skrevet

Turgåer slo til klovn i Fredrikstad

Også onsdag kveld blir det meldt om skremmende klovner i Norge. På Østsiden i Fredrikstad skremte en person med klovnemaske en turgåer som gikk med ørepropper. Klovnen fikk seg et berettiget slag fra turgåeren, skriver politiet i Østfold på Twitter.

• Liker 2
Skrevet

Jøss, dette er da i det store og det hele bare uskyldig moro. Mye små-psykotiske tendenser der ute, ser jeg.

Anonymkode: d9156...3ef

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, dette er da i det store og det hele bare uskyldig moro. Mye små-psykotiske tendenser der ute, ser jeg.

Ja kjempe morsomt :roll: 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å løpe etter folk med kniv, skremme små barn og gjøre folk utrygge, siden når ble det bare uskyldig morro?

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Kanskje det, men det er like fullt ikke slike menn vi ser opp til eller beundrer.

Faktisk vil jeg si at denne feminiseringen av norske menn som har pågått i kjølvannet av likestillingen er et stort problem for det norske folk. Det ser vi helt tydelig på gata i møte med fremmede og mer maskuline kulturer.

For eksempel er det meget tvilsomt om innvandrergjenger hadde hatt så stor gatemakt i norske storbyer som de faktisk har, dersom de sto opp i mot arbeiderklassegutta fra tretti, førti og femtitallet. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jeg helt enig med deg i, dette er i grunn en av mine hjertesaker (sammen med alle som har kjæledyr, men ikke aner hvordan man behandler dyr på en ordentlig måte, men det var en digresjon. :)). Men det du skrev her har forøvrig ikke noe å gjøre med innlegget mitt sånn sett, samme hvor maskulin du er, om det kommer en gan person løpende mot deg med en motorsag og du ikke har noe å beskytte deg med, da løper du, du blir ikke mindre mandig av det. Om du derimot løper mens du skriker og gråter som en jente, ikke tør å gå ut døren alene og gråter deg i søvne hver natt etterpå, da blir du veldig mye mindre mandig. 

Anonymkode: 560fa...71b

Og dette er grunnen til at menn ikke søker hjelp når de har det vondt. På grunn av holdninger som dette. De vil heller dø enn å bli møtt med holdningen om at man ikke er mann om man er sårbar. Hadde det vært mer akseptert at menn også har følelser og kan være sårbare (redsel, tristhet, osv) så hadde selvmordsraten hos menn vært mye lavere og jeg tror faktisk mye av mishandling (dyr, barn, andre voksne, voldtekter osv) hadde forsvunnet. I tillegg til at de hadde sluppet å ha det jævlig. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
På ‎12‎.‎10‎.‎2016 den 8.23, Jacklost skrev:

Uff dette virker skikkelig creepy og ubehagelig :unsure: Og nå er det kommet til Norge med, hva feiler det folk som gjør slikt? Det er jo bare ren ondskap...

http://www.tv2.no/v/1074618/

Det er en forskjell på alderen her mener jeg. Er de 13-14 år og gjør det så tror jeg ikke helt at dem skjønner at dette er ondt.

Det er ikke ment godt nei. Men å troppe opp i kostymer i mens man bærer knivvåpen eller noe sånt er jo egentlig forsøk på å drepe noen. Jeg lurer på hvordan foreldrene til klovnene har det og hva de sier til ungene sine om hva de har gjort eller gjør, også lurer man selvsagt på hvordan de som har opplevd det har det.

Endret av fuglekvitter__
la til mer tekst i diskusjonen.
Gjest Baremenneske
Skrevet
På 12.10.2016 den 10.25, Jacklost skrev:

Det er bare å stå og vente neste gang en klovn kommer mot deg med en kniv, men jeg ville ikke anbefalt det..

Tror neppe man hadde vært like "kald og rolig" da.. Klovn er en ting, men å løpe etter med kniv- da går man langt over streken!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...