Gjest Jacklost Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Uff dette virker skikkelig creepy og ubehagelig Og nå er det kommet til Norge med, hva feiler det folk som gjør slikt? Det er jo bare ren ondskap... http://www.tv2.no/v/1074618/
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Flott, da kan jeg ikke gå ut av huset lenger. 😅 Anonymkode: 560fa...71b 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Dette synes jeg er så utrolig dårlig gjort - mange folk blir seriøst redde av dette... Jeg selv hadde frika helt ut bare ved å ha sett en klovn stå urørlig å kikket på meg. Det verste er at jeg allerede går å venter på at det skal stå en i hagen eller noe.... Huff, at folk ikke kan ta bittelitt hensyn til andre med reelle redsler. 5
Gjest Jacklost Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 2 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Dette synes jeg er så utrolig dårlig gjort - mange folk blir seriøst redde av dette... Jeg selv hadde frika helt ut bare ved å ha sett en klovn stå urørlig å kikket på meg. Det verste er at jeg allerede går å venter på at det skal stå en i hagen eller noe.... Huff, at folk ikke kan ta bittelitt hensyn til andre med reelle redsler. Har du sett det hvor de to turgåerne ser en klovn og så snur han seg og har en kniv og de begynner å løpe og han løper etter dem? Skikkelig ekkelt..
TheGirlWhoWaited Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, Jacklost skrev: Har du sett det hvor de to turgåerne ser en klovn og så snur han seg og har en kniv og de begynner å løpe og han løper etter dem? Skikkelig ekkelt.. Ja, jeg så den i går - dette fenomenet provoserer meg!
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. oktober 2016 #7 Skrevet 12. oktober 2016 Syke mennesker. Hva vil de oppnå med dette ?
Gjest Jacklost Skrevet 12. oktober 2016 #8 Skrevet 12. oktober 2016 2 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Ja, jeg så den i går - dette fenomenet provoserer meg! Jeg hadde blitt så redd som jeg aldri noensinne har vært hvis jeg havnet i dem sin situasjon
Gjest Jacklost Skrevet 12. oktober 2016 #9 Skrevet 12. oktober 2016 2 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Syke mennesker. Hva vil de oppnå med dette ? Virkelighetens troll
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #10 Skrevet 12. oktober 2016 Skjønner ikke poenget heller, i tillegg eskalerer de jo også med hva de gjør... Ekkelt... Jeg har vært livredd klovner helt siden sirkus da jeg var liten. Var originalt ikke redd for klovner, men vi satt alltid på første rad, og klovnene skulle velge noen fra publikum, jeg var utrolig sjenert og etter det har jrg hatet klovner. Vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort om jeg var på vei hjem på kvelden og det sto en klovn foran meg plutselig med kniv, tror jeg hadde havnet i en psykose, får nesten angst bare av å skrive dette liksom, selv om jeg sitter trygt inne i leiligheten... Duste mennesker! Anonymkode: 560fa...71b
Gjest Jacklost Skrevet 12. oktober 2016 #11 Skrevet 12. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke poenget heller, i tillegg eskalerer de jo også med hva de gjør... Ekkelt... Jeg har vært livredd klovner helt siden sirkus da jeg var liten. Var originalt ikke redd for klovner, men vi satt alltid på første rad, og klovnene skulle velge noen fra publikum, jeg var utrolig sjenert og etter det har jrg hatet klovner. Vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort om jeg var på vei hjem på kvelden og det sto en klovn foran meg plutselig med kniv, tror jeg hadde havnet i en psykose, får nesten angst bare av å skrive dette liksom, selv om jeg sitter trygt inne i leiligheten... Duste mennesker! Anonymkode: 560fa...71b Pennywise filmen gjorde det vel ikke noe enklere for de med frykt heller 😬 Husker jeg var på sirkus når jeg var 5 år og så begynte jeg å gråte når jeg så en klovn
Nøste~ Skrevet 12. oktober 2016 #12 Skrevet 12. oktober 2016 Har aldri helt skjønt den redselen for klovner. Finnes andre ting som er verre. 2
Gjest Jacklost Skrevet 12. oktober 2016 #13 Skrevet 12. oktober 2016 2 minutter siden, Nøste~ skrev: Har aldri helt skjønt den redselen for klovner. Finnes andre ting som er verre. Men når de går rundt med våpen
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. oktober 2016 #14 Skrevet 12. oktober 2016 8 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg hadde blitt så redd som jeg aldri noensinne har vært hvis jeg havnet i dem sin situasjon Samme her. Det er ren ondskap.
Nøste~ Skrevet 12. oktober 2016 #15 Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, Jacklost skrev: Men når de går rundt med våpen For å skremme ja.
Gjest Jacklost Skrevet 12. oktober 2016 #16 Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, Nøste~ skrev: For å skremme ja. Det vet ikke vi, for hva de vet har de tenkt å knivstikke oss
TheGirlWhoWaited Skrevet 12. oktober 2016 #17 Skrevet 12. oktober 2016 4 minutter siden, Nøste~ skrev: Har aldri helt skjønt den redselen for klovner. Finnes andre ting som er verre. Selvfølgelig finnes det ting som er verre, men redsel er ikke alltid rasjonelt. Og selv om du ikke forstår hva det er å være redd for, er det likevel mange som ER redde. 5
Nøste~ Skrevet 12. oktober 2016 #18 Skrevet 12. oktober 2016 3 minutter siden, Jacklost skrev: Det vet ikke vi, for hva de vet har de tenkt å knivstikke oss Haha skulle jeg likt å se.
Nøste~ Skrevet 12. oktober 2016 #19 Skrevet 12. oktober 2016 3 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Selvfølgelig finnes det ting som er verre, men redsel er ikke alltid rasjonelt. Og selv om du ikke forstår hva det er å være redd for, er det likevel mange som ER redde. Det går alltids an å prøve å kvitte seg med irrasjonell frykt. Men da må du også ha viljen til å ville gjøre noe med det. 1
Gjest Jacklost Skrevet 12. oktober 2016 #20 Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Haha skulle jeg likt å se. Det er bare å stå og vente neste gang en klovn kommer mot deg med en kniv, men jeg ville ikke anbefalt det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå