Gå til innhold

julegavehjelp til mannen


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

h' date=' han er litt fysisk? Hva med å kjøpe Twister-spill. Sånn matte som man legger på gulvet, og så får man beskjed om Høyre fot på gul, venstre hånd på rød etc.[/quote']

Er Twister morsomt for oss "store barn" også? Jeg har aldri prøvd det før.

Samboeren min er nemlig også veldig glad i å lekesloss (les: kile meg til døde...). :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga aktbilder av meg til samboeren til jul i fjor. Stor suksess! Bildene var så nøytrale at de kunne pakkes opp på julaften sammen med svigerforeldre.

Dersom man ikke vil posere naken kan et gavekort på fotografering av dere to være noe.

Hva med noe veldedighet? Et fadderbarn feks.

Verktøy er vel også noe mange menn liker? En skikkelig slagbormaskin, overfres eller noe annet stort leketøy. Ta han med på en ønskerunde på Clas Olson og få ideer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Twister morsomt for oss "store barn" også? Jeg har aldri prøvd det før.

Samboeren min er nemlig også veldig glad i å lekesloss (les: kile meg til døde...). :ler:

Har heller ikke prøvd det før, men det er jo en fysisk lekegreie. For ekstra piff kan man jo gjøre det nakne, når man er alene og har trukket for gardinenen. ;) Da må det jo bli moro for store barn. :D

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei!

Jeg "drar opp" denne igjen jeg, den er vel like aktuell i år som i fjor ;) .

Og bare for å ha sagt det:

Jeg har like store problemer med å finne noe til han i år som i fjor, eller kanskje enda större, for nå er jo fjorårets julegave uaktuell også :ler:

I fjor endte jeg opp med en genser og en skjorte faktisk (tredje året i rad han fikk skjorte :roll: ). Det var vel helt okey vellykket ettersom begge deler var veldig hans stil. Men i år må jeg altså finne på noe annet enn klär.

Og han er fortsatt sportsidiot, klokke, kamera og smykker har han, og fotballreise er fortsatt hans störste önske (selv om han fikk en av sine foreldre i fjor :roll: )

Noen lyse ideer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...