Gå til innhold

julegavehjelp til mannen


liv

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg kjøpe i julegave til mannen min? Han er 25 år og musikk/dataintressert.. Han er ikke særlig friluftsmenneske. (desverre).. Tidligere år har han fått gitarstativ og lingnende men det er ikke noe sånt han ønsker seg nå.

Han har bursdag like før jul så jeg kan strekke meg til 1000-1500 om jeg kjøper felles gave..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm, han har akkuratt brukt et par tusen på å oppdatere pc'n så det er ikke noe han trenger derfra nå..

Men jeg har vært med ei venninne på Publikumsmessa i dag og der endte jeg opp med å kjøpe en gave til han.. Så da er problemet løst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, han har akkuratt brukt et par tusen på å oppdatere pc'n så det er ikke noe han trenger derfra nå..

Tro meg, det finnes ALLTID noe datainteresserte gutter kan bruke enda mer penger på i en databutikk.

Men bra du fant noe på messa!

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Låner" tråden din litt jeg, håper det er ok??! :wink:

Jeg aner nemlig ikke heller hva jeg skal kjøpe til mannen... Han har tidligere fått klokke, DVD spiller, kamera+++ Føler at alt er "oppbrukt" nå! Han liker ikke smykker, ringer o.l. og er heller ikke noe friluftsmenneske. Klær er han glad i, men kjøper stort sett det han vil ha/trenger selv. Men han er veldig glad i å trene.

Tips meg, så blir jeg kjempeglad! :) Har tenkt å bruke maks kr. 2000.-!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

@Dina: kjøp treningstøy, det er alltid populært. Jeg kjøpte en gang treningsbukse, t-skjorte (begge fra Nike), dusjsåpe og deo, sportsbar og vitamintabletter og la i en ryggsekk jeg hadde kjøpt som treningssekk. Det ble tatt godt i mot! :)

I år skal min kjære få noen fine jeans han prøvde, men aldri kjøpte, og en flaske Sambuca. Kanskje også den siste U2-CDen, hvis han ikke har kjøpt den selv til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny mobiltelefon, spillkonsoll evt spill til den hvis han allerede har en konsoll, evt spill til PC, en lekker dyr aftershave eller hudpleieprodukter for menn, bøker, for 2000 kroner kan jo dere ta et lite minicruise til København (ikke fullt så harry som Fredrikshavn/Hirtshalstur), noe til datamaskinen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips begge to! :) Har tenkt litt på treningstøy, men "problemet" er at han kjøper liksom det han har lyst på selv... (god økonomi) :wink: Mobil får han gjennom jobben, også pc utstyr o.l. Han spiller ikke spill..

Minicruise hadde vært deilig, men vi bor ikke i Oslo... Men; jeg kan jo inkludere flybilletter eventuelt?? :klø: Men da blir det kanskje så dyrt at jeg kan kjøpe en flyweekend ett eller annet sted??! Hvor på nettet kan man evt. bestille et sånn cruise? Hvem er det som "har dem"? Beklager dumt spørsmål, men som sagt, jeg bor ikke i Oslo og aaaner ingenting om sånne cruise... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på nettet kan man evt. bestille et sånn cruise? Hvem er det som "har dem"? Beklager dumt spørsmål' date= men som sagt, jeg bor ikke i Oslo og aaaner ingenting om sånne cruise... :ler:

http://www.dfds.no

Her kan du bestille tur til København. Med to overnattinger og hele 8 timer i København (mer enn nok tid til tur i Tivoli eller shopping og god middag, det er enkelt og raskt å komme seg fra havnen og til sentrum) gjør at det føles litt mer som en ferie. Det merkes på båten da. Det er færre ungdommer enn på danskebåten (fordi det er dyrere) og også ikke den samme fyllefesten, selv om det er underholdning og liv ombord da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det jeg ikke tenkte på er at om jeg kjøper cruise til han, må jeg også kjøpe til meg selv, dobbelt så dyrt! :o :ler: Får tenke litt mer på det...

Andre forslag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sukk, jeg vet at dette temaet har värt oppe utallige ganger tidligere, og at det finnes mange gode råd og tips her inne, men ingenting av det passer på min samboer...

Dette er kanskje ikke verdens störste problem, men hvert år på denne tiden sliter jeg så jeg får vondt i magen med å finne noe å gi han..

Et godt eksempel, for en måned siden fikk han endelig julegaven fra i fjor, etter mye styr med bytte av en for liten skjorte og en butikk hvor jeg ikke fant noe annet som han kunne tenke seg....

Og nå er det på'n igjen...

Jeg er virkelig supertakknemlig hvis noen kan hjelpe meg her...

Gutten er 25 år og har bursdag på julaften så jeg har tenkt til å bruke 2000-2500 kr på gave, det kan godt väre flere mindre gaver om noen har bra ideer....

Han er sportsidiot og idrettsutöver på proffnivå så alt av treningsutstyr, massage, behandliger osv får han gjennom jobben :roll: .

Han er ikke spesiellt interessert i hverken data, musikk eller film...

Han har nettopp kjöpt både ny bil og ny mobil (med handsfree ja..) så det er ikke aktuellt.

Tenkte på GPS system til bilen, men det er for dyrt...

Han er ganske moteinteressert, og sko er absolutt favoritten, men jeg har veldig vanskelig får å kjöpe noe som han liker/som passer til han...

Han bruker ikke mye smykker, og jeg har allerede gitt han et halskjede som fikk godkjent... :-?

Jeg vet at det han önsker seg mest er en fotballsreise til et europeisk storlag, men ettersom vi ikke akkurat bor sentralt til (les: i en liten by ganske langt nord) blir dette veldig dyrt, og dessuten helt umulig å planlegge nå under hans sesong.

Av samme anledning forstår dere at et minicruise ikke er aktuellt..

Jeg blir virkelig helt gal av dette, ikke meningen å sutre over et sånt luksusproblem altså, men jeg er virkelig urolig for dette hvert eneste år.

Jeg vil helst gi han noe som er litt gjennomtenkt og personlig også, ikke bare noe som hvem som helst kan kjöpe og gi liksom...

Uff, jeg mistenker at jeg gjör alt for stort problem med dette, har liksom stillt veldig höye krav på meg selv torr jeg... :-?

Uansett, jeg er super-takknemlig for gode råd og tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, han er faktisk ikke spesiellt leken av seg, i motsetning til de fleste andre menn...

Eller...han kan godt leke, men ikke sånne "konsentrasjons/pille"-leker, da er det mer "rulle-rundt-på-gulvet-og-sloss"-leker :roll:

Sukk, jeg visste vel at han var håplös... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, han er faktisk ikke spesiellt leken av seg, i motsetning til de fleste andre menn...

Eller...han kan godt leke, men ikke sånne "konsentrasjons/pille"-leker, da er det mer "rulle-rundt-på-gulvet-og-sloss"-leker :roll:

Sukk, jeg visste vel at han var håplös... :-?

Ah, han er litt fysisk? Hva med å kjøpe Twister-spill. Sånn matte som man legger på gulvet, og så får man beskjed om Høyre fot på gul, venstre hånd på rød etc.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...