Gå til innhold

Frikjent sesong 2 (NB: inneholder spoilers)


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Lady T skrev:

Kan det være Eva? At William så det, men Eva trodde ingen så det? Og at William tok på deg skylden først, men innrømmet ovenfor Eva at han hadde sett det var henne..? 

Jeg tror Eva er manipulerende og styrer både William, Lars og sikkert flere. Jeg tror hun elsker oppmerksomhet og det å være et offer. Jeg tror hun spiller et sykt spill. 

Eller? 😅

 

Meget mulig. Men det virket jo som om Eva var helt knust og overbevist om at William hadde gjort det da han skjøt seg. Mulig det bare var spill... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror også at Lars er for opplagt, men kanskje lurer de oss på den måten?

Alle tror det er Lars, men så blir det for opplagt og ingen tror det likevel, og når ingen tror det lenger, da avsløres Lars som morderen likevel. Så har de lurt oss trill rundt. Haha!

:nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Har noen sett episode 7? Så den nå, spoiler nedenfor for de som ikke har sumo og har sett neste episode

Spoiler

Kan ikke fatte at de drepte Helene :( Hele episoden var vond og se på og så slutten når Erik blir pågrepet og Mora kommer løpende ut og skriker og roper i fortvilelse over at de tar fra henne gutten hennes. For en hjerteskjærende scene :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Jacklost skrev:

Har noen sett episode 7? Så den nå, spoiler nedenfor for de som ikke har sumo og har sett neste episode

  Vis skjult innhold

Kan ikke fatte at de drepte Helene :( Hele episoden var vond og se på og så slutten når Erik blir pågrepet og Mora kommer løpende ut og skriker og roper i fortvilelse over at de tar fra henne gutten hennes. For en hjerteskjærende scene :(

 

Dessverre så har andre i tråden allerede spoilet til gangs 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
18 minutter siden, loffen skrev:

Dessverre så har andre i tråden allerede spoilet til gangs 😔

Seriøst? Så dårlig gjort mot de som ikke har sett... Kanskje dere burde holde dere unna tråden til siste episode er vist? For sikkerhets skyld? Ville vært grusomt irritendes å få spoila siste episode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg tror det er Politimannen som drepte Karine, det har jeg trodd siden sesongstart

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Thyra skrev:

Meget mulig. Men det virket jo som om Eva var helt knust og overbevist om at William hadde gjort det da han skjøt seg. Mulig det bare var spill... 

Ja, jeg tror det. Jeg tror hun vet, men fortrenger, manipulerer, skylder på andre osv. Hun hadde jo sex med politimannen bare for å bruke det mot han i retten. Virker veldig kynisk og følelseskald, samtidig som hun later som hun sørger, osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jacklost skrev:

Seriøst? Så dårlig gjort mot de som ikke har sett... Kanskje dere burde holde dere unna tråden til siste episode er vist? For sikkerhets skyld? Ville vært grusomt irritendes å få spoila siste episode..

Jojo, men det er jo litt gøy å diskutere hva som skjer da. Det burde vel vært to tråden, en med spoilere og en uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jacklost skrev:

Jeg tror det er Politimannen som drepte Karine, det har jeg trodd siden sesongstart

Ja, hvorfor ikke? 

Hva er grunnen til at han drepte henne, tror du? Han må vel ha et motiv, eller er han lystmorder? Det hadde vært noe, ei lita bygd og en politimann er lystmorder! (tulla bare)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
3 minutter siden, Frida skrev:

Jojo, men det er jo litt gøy å diskutere hva som skjer da. Det burde vel vært to tråden, en med spoilere og en uten. 

Men man kan bruke spoilertags

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jacklost skrev:

Men man kan bruke spoilertags

Ja, nemlig, men det er visst enkelte som ikke vet hvordan de gjør det. Og da kan de kanskje ha en egen tråd hvor de slipper spoilertags. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, loffen skrev:

Les reglene for dette forumet da! :glare:

 

 

51 minutter siden, Frida skrev:

Ja, nemlig, men det er visst enkelte som ikke vet hvordan de gjør det. Og da kan de kanskje ha en egen tråd hvor de slipper spoilertags. 

Eller så burde de lese reglene for dette forumet, hvor det står beskrevet hvordan man skal bruke spoiliertags.


 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, loffen skrev:

 

Eller så burde de lese reglene for dette forumet, hvor det står beskrevet hvordan man skal bruke spoiliertags.


 

tråden er fortsatt oppe? det er maaange spoilers her, de er ikke sletta enda. Hvis du vil unngå det så er det vel bare å holde seg unna og ikke søke etter svar. 

 

 

 

12

 

Anonymkode: 7705f...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 7705f...310

Jeg har slettes ikke 'søkt etter svar' som du stadig påstår!!

Så du mener at fordi enkelte ikke følger reglene her inne så må vi andre holde oss borte?? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at trådens tittel har blitt endret, og at det nå plutselig er en spoilertråd. Kjekt å bestemme seg.. :forvirret:

Takk for meg!

:vinke:

 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var ikke Lars en del yngre en søsteren (Karine)? Synes Lars er super creepy, men rart om det skulle være han om han var mye yngre.. 

Anonymkode: f472b...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er moren til Helene og hvorfor var hun ikke i begravelsen?

Tror det er Lars som har googlet selvmord, enten for at det skal se ut som om Helene har gjort det eller fordi han har søkt ift seg selv. Uansett: Han kunne pc-passordet og det er NOE ved ham som er creepy.

 

Tror heller ikke det er Helene som har ringt Aksel, det har morderen gjort etter å ha drept henne. Dette for å koble Aksel til mordet.

-Dette vil de nok finne ut av når de finner tidspunktet for når Helene døde og ser at oppringningene til Aksel har skjedd etter hennes død. 

....eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Lars er sønnen til William og Mai Britt, og ble adoptert av Eva og William. Så hadde Lars og Eva et forhold og Karine oppdaget det, og ringte til politiet og sa at det var incest. Så løp Lars etter Karine for å stoppe henne fra å fortelle til noen og ved et uhell så dreper han henne. William ser det og derfor skylder han på Aksel nå, for å forsvare Lars. Så Lars og Eva hadde sex eller noe nå, og Helene oppdager dem, og får vite sannheten. Og så tar hun selvmord...

Anonymkode: 81002...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne serien er virkelig spennende, men jeg klarer ikke helt se forbi det med dialektene. Hvorfor er Lars rogalending når moren er svensk og faren prater østlandsk, liksom? Og Helene snakket østlandsk selv om både faren og stemoren pratetr vestlandsk. Dessuten er det ingen svensker som snakker svensk etter så lang tid i Norge. Akkurat det kan jeg riktignok tilgi henne, da jeg hater å høre på svorsk :P 

Anonymkode: 63106...dd4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...