Gå til innhold

Folk som berre snakkar om borna sine - og korleis ein skal bli kvitt dei


Gjest Navios

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Herandjetzt skrev:

Ja, det er mange mogelegheiter. Norskfødde Belle Gunness er jo såleis eit godt førebilete.

DdDUCx6.jpg

Auda, ikkje sånne vitsar elles blir ein vel berre sammenlikna med Mannegruppa Ottar igjen.... :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Navios skrev:

Auda, ikkje sånne vitsar elles blir ein vel berre sammenlikna med Mannegruppa Ottar igjen.... :D 

Haha. Eg vitsar med det meste og bryr meg ikkje om kva ei lita gruppe fanatiske KG-brukarar synest om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsto ikke helt språket eller hva poenget er?

Anonymkode: c5817...58b

Målføre. Ikke språk. Nynorsk kategoriseres som målføre, noe bokmål også gjør, og begge kategorier er en del av språket norsk.

Anonymkode: ef523...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsto ikke helt språket eller hva poenget er?

Anonymkode: c5817...58b

Enig, jeg forstod heller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Herandjetzt skrev:

Haha. Eg vitsar med det meste og bryr meg ikkje om kva ei lita gruppe fanatiske KG-brukarar synest om det.

Det var 1 vits. Humor er vanskeleg på internett :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Navios skrev:

Det var 1 vits. Humor er vanskeleg på internett :( 

Ja, eg skjønte det altså. Du har tydelegvis rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppbloggar Belle Gunness hadde forresten sikkert fått ein eigen ispinne med strykninsmak. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sirah skrev:

Jeg syntes det er fryktelig morsomt at småbarnsfamilier har enerett på å være slitne og trøtte. Å få barn er fullstendig frivillig og alle vet at man blir fullstendig utmattet av det. Det kan neppe komme som noe sjokk. De uten barn må fremdeles få lov til å være både slitne og trøtte uten å bli hakket på.

Enig.

Jeg har jobb (dog 80%), flere frivillige verv med ansvar og faste dager jeg må møte opp samt arrangementer som skal planlegges osv,studerer på nett og i tillegg ansvar mtp venner,familie etc.  Jeg tror hvis jeg hadde fått barn,måtte jeg ha sagt fra meg flere verv osv.

Folk med barn oppfører seg noen ganger som om de er supermennesker....Altså, å få barn er noe "alle"gjør,det er ikke unikt. Det er mer beundringsverdig med mødre i fattigere land som oppdrar flere barn og kanskje må gå 12km for vann enn en småbarnsmor i Norge som er sliten fordi ungen har feber...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Enig.

Jeg har jobb (dog 80%), flere frivillige verv med ansvar og faste dager jeg må møte opp samt arrangementer som skal planlegges osv,studerer på nett og i tillegg ansvar mtp venner,familie etc.  Jeg tror hvis jeg hadde fått barn,måtte jeg ha sagt fra meg flere verv osv.

Folk med barn oppfører seg noen ganger som om de er supermennesker....Altså, å få barn er noe "alle"gjør,det er ikke unikt. Det er mer beundringsverdig med mødre i fattigere land som oppdrar flere barn og kanskje må gå 12km for vann enn en småbarnsmor i Norge som er sliten fordi ungen har feber...

Absolutt. For all del, jeg sier IKKE at det ikke er slitsomt å ha små barn! Foreldre har ALL RETT til å være slitne! Jeg syntes dog ikke de har enerett på ordene sliten og trøtt. Det er flere av oss som også er slitne og trøtte selv UTEN barn. Vi må få lov til det vi også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...