Gå til innhold

Siams Svangerskapsdagbok

Siam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare en kort tur innom for å se om det har kommet en Oliver (flott navn!)! Lykke til med fødselen det skal bli staselig å høre om han er pen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere har vært innom og sjekket ståa Soul, monja, April, Orkidéen, Soul igjen, og Imax.

Ingen Oliver i sikte enda, han koser seg nok så mye i magen at han har planer om å bli litt til. Bare han ikke drøyer så lenge at jeg ikke får født på ABC! Jeg har enda mange dager igjen til det, heldigvis. Men en ting er helt sikkert nå, det blir en august-gutt på oss. Han rekker ikke å komme ut på 4 timer... :ler:

I dag har vi hatt en skikkelig slubbert-dag. Vi sto sent opp, lå lenge og leste aviser og murmla (det kan bli mange år til vi har mulighet til å ligge å murmle så lenge vi vil), hadde en treg frokost og har rett og slett gjort veldig lite fornuftig i dag. Mannen har spilt PS2, jeg har vært på nettet.

Vi har småryddet bittelitt innimellom, men har ikke akkurat slitt oss ut.

40+4 2 dager etter termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke si at det ikke blir en juli gutt. Jeg brukte bare 90 minutter fra mamma'n min begynte å kjenne at noe var på gang til jeg var ute. Maaaaasse av tid igjen enda.

Men det er ikke så verst med august gutt heller da. Jeg er nemlig august jente og det er fin mnd det :tommel:

Tenker på deg!

Har vi hørt fra Marthe de siste dagene da? :klø:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke si at det ikke blir en juli gutt. Jeg brukte bare 90 minutter fra mamma'n min begynte å kjenne at noe var på gang til jeg var ute. Maaaaasse av tid igjen enda.

Men det er ikke så verst med august gutt heller da. Jeg er nemlig august jente og det er fin mnd det :tommel:

Tenker på deg!

Har vi hørt fra Marthe de siste dagene da? :klø:

:klem:

90 minutter!!! :overrasket: Da rekker vi ikke å komme oss på sykehuset en gang, da! Jeg regner med å få en ganske rask fødsel siden mamma har hatt to raske, men jeg håper nesten ikke det går sååå fort. Da blir nok mannen stresset! :ler:

Jeg har ikke hørt noe fra martepia. Har hun dagbok? Må sjekke...

Ellers synes jeg kanskje, hvis jeg kjenner veldig godt etter, at det er bittelittegrann murring på gang...

:klø: Kanskje...

Nei, vet ikke. Det er sikkert ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers synes jeg kanskje, hvis jeg kjenner veldig godt etter, at det er bittelittegrann murring på gang...

:klø:  Kanskje...

Nei, vet ikke. Det er sikkert ikke noe.

:ler: Vet hvordan det er..

Nå kommer jeg hvertfall til å sjekke telefonen ofte! :sjenert: Vil bare ønske deg masse lykke til, vennen om noe skulle skje i natt!

((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))) Sender noen vibber jeg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, The Bride!!

I natt har jeg sovet skikkelig dårlig! :frustrert: Var nok ikke trøtt nok da jeg gikk og la meg, så det tok laaaang tid før jeg sovnet. I tillegg har jeg ligget og kjent etter murringer eller andre tegn på at fødselen har vært i gang. Men så langt, ingenting! Litt vondt i korsryggen, men det kan like gjerne være de litt begrensede liggestillingene jeg har å velge mellom.

Våknet litt før 6 i dag, og var lys våken. Prøvde å sove litt til, men det var umulig. Så jeg sto like gjerne opp. Nå har jeg vasket klær, spist frokost, tatt ut av oppvaskmaskinen, skrevet "to-do-liste" for i dag og snakket med mannen i telefonen.

Jeg får heller ta en høneblund midt på dagen, hvis det skulle være nødvendig.

40+5 3 dager over termin :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg enda mer spent nå!

Kan tenke meg at man kan bli halvtussete av å gå sånn og bare vente...og vente! :roll: Kommer til å kjenne etter slike tegn selv, innbille meg både det ene og det andre...*s* Men uff, nå skulle man vel mest bare ønske at det kom i gang!!

Håper det blir noe action i løpet av dagen da, 1. august er jo en fiiin dato! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen... guri nå er det spennende..... Nå må det vel skje noe snart.. jeg er like utålmodig på dine vegne som du er selv tror jeg!! Planen har jo hele tiden vært at du skal føde før meg, så jo før du føder nå, jo bedre, for da er jeg neste ut... :ler:

Jeg forstår at du er utålmodig, jeg går selv og kjenner etter tegn...... huff, slitsomt egentlig..... er jo kun kort tid til uansett nå!!!

Ønsker deg en strålende mandag og uke!!!

stor :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :klem:

Orkidéen: ja, bare vent til du er der! Å vente på IKM blir bare blåbær i forhold... :ler:

Shy: som jeg skrev i dagboka di; Hold køen...!! Skal ikke ha noe sniking i rekkene her. :ler::ler:

Det er litt slitsomt, men det kan jo ikke vare så lenge.

Jeg har fått gjort alt som sto på lista mi, mangler bare å legge på rent sengetøy. Det gamle er tatt av, så det blir i alle fall gjort før vi legger oss.

Siden jeg har svigermor sin bil, har jeg benyttet sjansen til å farte litt rundt og handle tunge ting. Bilen skal leveres i kveld.

Ellers var det tilløp til panikk blant de kommende bestemødrene da ingen av dem fikk tak i meg på hverken hjemme- eller mobiltelefonen tidligere i dag... :roll:

Jeg satt og snakket med en venninne på hustelefonen og prøvde å overse at det stadig kom nye innkommende samtaler på begge telefonene. De ringte mannen på jobben også, men da de ikke fikk tak i han heller ble de stressa. :ler:

Koselig at de bryr seg, altså.

Jeg hadde et skikkelig tak i magen i stad, men det ble med den ene gangen. Jeg føler meg bittelitt øm nederst i magen. Men ellers ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så uvirkelig også synes jeg, at nå kommer det snart en liten baby til deg.. Husker det var så rart etter jeg hadde født, var jo min egen lille baby!!

Jeg er utålmodig med deg ;) Tenker på deg hver gang det piper i telefonen min!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Tenk, nå er det ikke lenge til det skjer noe! Måtte inn og sniktitte litt for å se om babyen var kommet eller hva.. :sjenert: Liker seg godt inni magen, skjønner jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam

Vil berre ønska deg all verdas lykke til med fødselen! Håpar Oliver kjem snart - eg vart so utålmodig hugsar eg då terminen var passert med ei veka, håpar du slepp å venta so lenge. Fint namn de har valt til frøet!

Klem frå RoadQueen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe nytt???

Nope!! Intet nytt å melde. Bortsett fra at de små, kanskje innbildte symptomene jeg har hatt nå har forduftet.

I dag kjenner jeg meg ikke gravid engang. Eller nesten da...

Jeg er faktisk ikke så utålmodig i dag, han kommer ikke i dag, det er jeg helt sikker på. Tror jeg... ;)

Har sovet godt i natt og sto ikke opp før halv ti, da mannen ringte og vekket meg.

Tusen takk for hilsen April, RoadQueen og Hulderjenta!

I morgen har Oliver navnedag. Kanskje han kommer på navnedagen sin? Det hadde jo vært litt morsomt.

I dag har jeg store planer om å vaske badet og støvsuge andre etg. Jeg har allerede ordnet litt på kjøkkenet.

Jammen blir det ikke møkkete i dette huset også. Tror vi får skaffe oss vaskehjelp snart, det er nemlig ikke min store lidenskap. :roll:

40+6 4 dager over termin

Oj, der ringte svigermoren min, hun er her om en halvtimes tid. Vi skal ut og gå på galleri og hente et glass-smykke jeg fikk av dem forrige uke.

Får hive meg i dusjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam! Er tilbake fra hytta så nå følger jeg med deg og Oliver igjen! Skal krysse det som er for at han melder sin ankomst snart! Lykke til med fødselen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med svigermor i dag!

Artig hvis Oliver kommer i morgen, på navnedagen sin...kanskje det er akkurat det han venter på!?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...