Siam Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #641 Del Skrevet 26. mai 2005 Vi har kjøpt Emmaljunga Duo Edge i sort. Og Stokke seng og stellebord... (selv om du ikke lurte på det... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 26. mai 2005 #642 Del Skrevet 26. mai 2005 Vi har kjøpt Emmaljunga Duo Edge i sort. Og Stokke seng og stellebord... (selv om du ikke lurte på det... ) Stokke-møbler er så fine, da! Har du link til det du har kjøpt? Kjenner ikke til noen andre vogner enn disse Urban Jungle og lignende - jo, og Stokke-vognen, den som ser ganske spesiell ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #643 Del Skrevet 26. mai 2005 Emmaljunga Duo Edge i sort Stokke Sleepi Stokke Care Fordelen med Stokke-møblene er at de vokser med barna og kan brukes til andre ting lenge etterpå. Senga blir f.eks to stoler og stellebordet blir til en benk eller skrivebord. Jeg liker Stokke-vogna, jeg også, men den kan vi ikke bruke enda... Vi trenger en dypvogn, så da avventer vi. Vi har tenkt å kjøpe en lettere trille/sportsvogn til sommeren uansett, men vi har ikke tenkt noe på hva det skulle være enda. Det er jo tross alt et år til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 26. mai 2005 #644 Del Skrevet 26. mai 2005 Kjempefine og smarte møbler! Og vogn! Jeg mener jeg har sett en Stokke-vogn hvor du kunne ha både en nyfødt og som kunne brukes som trille :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #645 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg tror Stokke bare har en vogn, Xplory heter den vel? Den kan brukes fra nyfødt, men den er jo ikke så veldig lun da... Jeg synes den passer best til café. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 26. mai 2005 #646 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg tror Stokke bare har en vogn, Xplory heter den vel? Den kan brukes fra nyfødt, men den er jo ikke så veldig lun da... Jeg synes den passer best til café. Xplory har kommet i ny utgave og kan nå brukes med bag i begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #647 Del Skrevet 26. mai 2005 Hm, den må jeg må se!! Ikke det at vi skal ha den, altså. Vi har bestemt oss, og bestilt Emmaljunga. I dag var jeg så sliten etter jobb at jeg holdt på å begynne å grine igjen! Jeg rekker ikke å ta unna tlf, faxer og mailer. Det bare hoper seg opp!! Og jeg er ikke noe flink til å bare drite i det, jeg blir stressa. Merker at jeg ikke har klart å legge det fra meg da jeg dro fra jobb i dag heller. Det ligger og murrer i bakhodet mitt hele tiden. Utrolig slitsomt. Heldigvis er det nå bare 12 arbeidsdager igjen. Selv om jeg synes det er altfor mye, jeg må bare prøve å holde ut. Det er litt stress med den flyttingen i tillegg. Jeg går og tenker mye på det også. I dag pakket vi 3 esker med glass, og i går pakket jeg 1. Men dagene går fort, det er best å komme i gang. I morgen skal vi på hytta, det skal bli deilig å slappe av en helg. Vi skal være der sammen med et vennepar. Også skal vi innom det nye huset vårt. Gleder meg til å se det igjen! Må sjekke hva som må males og fikses ved innflytting. Gleder meg til å begynne med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. mai 2005 #648 Del Skrevet 26. mai 2005 Kjempefine møbler og vogn! Sikkert godt å ha det i hus. Har dere det meste klart til babyen kommer nå eller mangler dere noe? Uff,ikke noe særlig med sånn stress på jobben. Det er så slitsomt når man ikke klarer å legge fra seg jobben når man er hjemme. Blir sliten av å gå å tenke på hva man ikke fikk gjort,om man har glemt noe osv. Heldigvis bare 12 dager igjen,selv om det sikkert virker alt for lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 27. mai 2005 #649 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei vennen.. det var fine møbler ja.. og grattis med vogn også!! Deilig å ha mer og mer på plass... ikke sant? Håper du får en rolig og avslappende helg på hytta sammen med gode venner og mannen, og så må du bare ta deg sammen og legge jobben "på hylla". Det er ikke noe du kan gjøre til eller fra, og snart må de klare seg uten deg uansett.. så det må de bare venne seg til!!! (nå var shy litt streng ja..... he he) Ha en fin helg vennen. Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. mai 2005 #650 Del Skrevet 27. mai 2005 Du, Siam, har dere bestemt dere for navn til den lille, eller? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #651 Del Skrevet 27. mai 2005 Du, Siam, har dere bestemt dere for navn til den lille, eller? *nysgjerrig* Vi har nesten bestemt oss, men vi vil holde det for oss selv til vi har sett han... Kanskje det ikke passer? Men jeg kan ikke tenke meg noe annet navn for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. mai 2005 #652 Del Skrevet 27. mai 2005 Skjønner Håper det passer, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 27. mai 2005 #653 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei Siam De er godt i gang med utstyrshandlinga - er det ikkje moro?!!! Ta godt vare på deg sjølv, og ei retteleg god helg til deg! Klem frå RoadQueen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. mai 2005 #654 Del Skrevet 28. mai 2005 God helg Siam! Håper du har en avslappende helg på hytta. Må du ikke stresse alt for mye med flytting, det er alt kommet 2 julibabyer på SM og vi skal ikke ha flere enda!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 29. mai 2005 #655 Del Skrevet 29. mai 2005 Jøss, dere bare kjøper og kjøper! Håper alt kommer i orden da, til babisen kommer! Skjønner godt at dere vil ha navnet for dere selv. Sånn ville jeg vært og tror jeg. Håper helgen har vært bra og at uken blir ditto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #656 Del Skrevet 29. mai 2005 RoadQueen: Det er jammen moro å handle, ja. Det er fort gjort å svi av masse penger. Pondusa: ja, jeg har sett det!! Gurimalla. Jeg er ikke klar enda i alle fall! Men jeg har tenkt å ta det litt med ro fremover. Skal heldigvis ha fri noen uker før vi flytter så det går nok bra. Takk for omtanken. :klem2: Imax: Ja, her flyr pengene! Men det er jo ikke noe som er morsommere enn å bruke penger... Nesten, dah! Det har vært en kjempedeilig helg på hytta. Været var fint på fredag, så da fikk vi grillet og kost oss ute. Vi skulle egentlig sett på det nye huset, men det ble det ikke noe av. De var ikke hjemme da vi var innom, og de skulle være borte fra lørdag til søndag. Men, men... Vi får nok sett det snart nok. Lørdag var det møkkavær, så jentene dro på shopping. Og det er jo ikke å forakte. Kjøpte meg søte, røde og hvite sommersko, et par mammatopper og litt stæsj på H&M. Og bringebærbladkapsler. Har tenkt å begynne å bruke dem om en måneds tid. De skal visst gi enklere og kortere fødsler og at livmoren trekker seg bedre sammen etter fødselen. Der er verdt et forsøk... På kvelden lagde vi en kjempegod fiskemiddag av torsk som gutta fisket kvelden før. Oppskriften var fra Annen Etage og resultatet ble kjempebra. I dag dro vi ganske tidlig hjem. Var innom Galleri F15 på veien og spiste kake og drakk kaffe/te, og kikket på utstillingen som hadde premiere i dag. Tror faktisk at Galleri F15 kommer til å bli et yndet trillemål fremover. Det er kjempekoselig der, og mega-svære tekopper! Vel hjemme pakket jeg en eske med vinterjakker, så det gikk jo ganske fort... Vi spiste kjempegode kyllingvinger til middag, har sett en film og Lost på opptak. Jeg begynner å bli stor nå. Magen har plutselig vokst masse, og jeg begynner å kjenne det i ryggen nå. Har litt vondt i ryggen når jeg våkner, og jeg må skifte stilling ofte. I tillegg har jeg merket litt stikkinger i det som må være mormunnen. Håper det er kroppen som forbereder seg og klargjør seg til fødsel. Det er ikke plagsomt vondt, jeg bare observerer at det er der. Ellers er det ikke så mye nytt, sånn graviditetsmessig. I morgen har jeg fri fra jobben og skal på 3d ul på Majorstuaklinikken. Det gleder jeg meg til!! :-D 31+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 29. mai 2005 #657 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei vennen... ønsker deg masse lykke til på UL i morgen.. det blir spennende med full rapport!!!! Kiipt at dere ikke fikk sett huset, men det virker som at dere har hatt en suuper duuper helg i allefall!!! Ha en fin søndagskveld! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. mai 2005 #658 Del Skrevet 30. mai 2005 Venter spent på rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #659 Del Skrevet 30. mai 2005 Ultralyd er gøy!!! Legen tok seg god tid og sjekket alle organer og funksjoner, og alt så veldig fint ut. Frøet vårt vil, så langt han kunne se, blir født som en sunn og frisk gutt. Ja, han var gutt fremdeles... Han målte lårbein, hodeomkrets og snitt av bukhulen, og fant at han veide rundt 2 kilo nå. Hvis han hadde en jevn vekstkurve frem til fødselen ville han være rundt 3.8 kilo og være rundt 50 cm lang. Det blir spennende å se hvor nærme han treffer... Men frøet var ikke så veldig samarbeidsvillig i dag. Han lå med en hånd inni munnen og en hånd på nesen, så det var ikke så lett å se ansiktet hans. Legen prøvde å dytte så godt han kunne for å få han til å flytte litt på seg, men det var frøet ikke så klar for! Han hadde stort sett begge hendene foran ansiktet, den lille rampen. Jeg syntes han var så søt. Selv om han så litt skummel ut på 3d, han så litt poltergeist-aktig ut. :o Men søt allikevel, så klart. Jeg kan nesten ikke vente til han kommer ut. Jeg gleder meg masse. Selv om han ikke får lov til å komme noe før pga flyttingen. :fy: Akkurat nå ligger lille søten min i magen og hikker... 31+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. mai 2005 #660 Del Skrevet 30. mai 2005 Så gøy med ul! De stikkingene du merker, er mormunnen som gradvis modnes. Nærmere termin vil du kjenne de nokså kraftig, hvertfall mer enn du gjør nå. Hos meg var det slik at jeg skvatt til hver gang de kom. JM sa det var flott, for da gikk modningen radig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå