Gå til innhold

Det mest skumle du har sett på film/tv som hjemsøker deg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lå og halvsov sent en kveld å så på Pretty Little Liars. Plutselig kommer DENNE scenen.. :hakeslepp: (Hanna sin mor havner muligens i fengsel, og Hanna har en drøm hvor hun vekker moren sin på verandaen.)

Jeg ble LIVREDD. Og jeg går gjerne der det er mørkt selv etter og ha sett en typisk skrekkfilm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å hadde sett Friday The 13th som 12 åring tilfeldig på TVen, så ble jeg skikkelig redd og traumatisert! Jeg turte ikke å sove med lyset av og hadde mareritt i flere uker etterpå! Jeg turte heller ikke å gå ned på do midt på natta. 

Som flere har sagt, så er the Ring og Grunge skikkelig fæle. :grine: 

Som barn var jeg pisseredd Hufsa og heksa i Snøhvit. Altså ikke dronningen, men heksa hun ble til. 

En annen film jeg synes er ganske creepy er den dukken med det røde håret. Husker ikke navnet i farten.

Anonymkode: 0c0e6...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billy the puppet fra Saw gir meg frysninger! 

Også er hun sosialarbeideren fra "The orphanage" vanvittig ekkel. Filmen er jo ikke noe skummel i det hele tatt, men scenene med hun dama...grøss :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et litt anstrengt forhold til dukker etter at min mor lot meg få se påskekrimmen "Malstrøm". Jeg var absolutt ikke gammel nok til å se den, så jeg skjønner ikke helt at min ellers så strenge mor lot meg få lov.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Callisto83 skrev:

Jeg lå og halvsov sent en kveld å så på Pretty Little Liars. Plutselig kommer DENNE scenen.. :hakeslepp: (Hanna sin mor havner muligens i fengsel, og Hanna har en drøm hvor hun vekker moren sin på verandaen.)

Jeg ble LIVREDD. Og jeg går gjerne der det er mørkt selv etter og ha sett en typisk skrekkfilm :fnise:

Hva er ekkelt med den?? Bare at hun mistet hår??

Anonymkode: c378e...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ekkelt med den?? Bare at hun mistet hår??

Anonymkode: c378e...212

Samme lurer jeg på. Var jo ikke skummelt i det hele tatt. 

Anonymkode: d81cc...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...