Gå til innhold

Det mest skumle du har sett på film/tv som hjemsøker deg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Dytter.

I spit on your grave ga meg en kvalme og et sinne som satt I dagesvis...

Anonymkode: 6137a...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var rundt 14 da jeg så "The Ring" Hun jenta med det svarte håret skremte livet av meg! :haar: Jeg så filmen med venner og turte ikke å si noe. Jeg turte så vidt å skru på tvn og hadde mareritt om hun. Måten hun klatret ut av tvn på og opp av brønnen var helt forferdelig! :grine: 

Som barn var jeg LIVREDD for slanger. For eldste broren min lot meg se en film hvor mennesker ble drept av kveleslanger og sånn. Jeg var vel 7-8 år. Jeg turte ikke å bade på stranda siden det var slanger som svømte rundt i vannet på filmen. Mamma prøvde å forklare det ikke var ekte og det et bsre tull, men jeg var helt skadet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og søsteren min så en gang for mange år siden en film hvor de som var med i filmen kunne se på seg selv i speilet og speilbildet ble værende igjen etter at de hadde gått for så å leve sitt eget liv ved å skade seg selv (noe som automatisk også skadet den ekte personen). Spesielt på slutten hvor kvinnen hadde lagt seg i badekaret og speilbildet tar livet av henne satt litt i oss begge ganske lenge etterpå. Nesten så vi ikke turte å se oss i speilet:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Audition. Japansk. Var rysta langt inn til margen i lange tider etterpå. Klarte ikke se hele slutten og når vi så intervjuet med regissøren etterpå så fortalte han at når de viste filmen på Egyptian Theater i LA så gikk mange av publikum ut. De fleste var kvinner. Fysj a meg for en opplevelse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2016 den 21.15, Gjest insta72 skrev:

Ghost ship. Senen der en vaier kutter alle voksene på dekket i to og den lille jenta står å holder i halve kapteinen. Blir kvalm av tanken  ennå. Hadde  mareritt  i mange uker etter på. Og forsatt redd for å bli kuttet i to.

Den scenen syntes jeg også var helt forferdelig. Husker jeg ikke fikk sove en natt og satte på TVn, så på en tilfeldig film, visste ikke at det var en skummel film, trodde det var noe slags romantisk drama aller noe. Så kom den scenen :( 

På 27.9.2016 den 21.28, skruf skrev:

Den tror jeg faktisk datteren min så på barneskolen i en skoletime. Hun var livredd. Tror den mørke skikkelisen ble kalt Pesta? Var det hun sa selv iallefall da hun våknet opp flere netter på rad.. 

Den så jeg også på skolen. Lærerne gjorde aldri noe poeng ut av å forklare at denne skikkelsen ikke var ekte, jeg husker jeg var livredd for svartedauen og trodde at denne skikkelsen var den som gjorde folk syke og slikt. Helt tåpelig av skolen å ikke snakke om den filmen etter vi så den, men de regnet vel med at barna forsto selv at det ikke var ekte.

Ellers er the Ring noe av det skumleste jeg har sett, er livredd for the Ring fremdeles, klarer ikke se parodier uten å bli skremt en gang... 

Anonymkode: 40bce...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer fremdeles, etter alle disse år, på at jeg så "Seven"(eller Se7en, som det ble skrevet). Han uten ansikt....brrr. Fikk ikke sove på flere netter, holdt å bli sprø. Hender ennå at scener fra den filmen hjemsøker meg.

Anonymkode: 31198...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hufsa og vinterdama. Fader hva vi fikk se på som barn! Ungene idag aner heldigvis ikke hva de går glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen conjuring.. skikkelig skummel film. Den klappeleken klarer jeg ikke! Ble så redd når jeg såg den filmen. Mannen synes også at det gøy å skremme meg med å klappe bak ryggen min lenge etter at jeg såg filmen.. uff!

Anonymkode: 11513...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke redd for noe spesifikt nå, men skikkelser generelt setter meg helt ut. Og plutselig kan fantasien min spille meg et puss, og vise fram en dritskummel skapning som er mix av mange (the ring dama, freddy, excoristen jenta osv) får seriøst halvveis hjerteinfarkt.

Når jeg var lita derimot, var lyden og skrikinga når mummiene "så deg" i Zelda på Nintento64 helt forjævlig. Etterfulgt av at mummiene hoppet på deg og du kom ingen vei. Gav meg samme følelse som når man selv drømmer at kroppen blir låst og ikke klarer å bevege seg.

Endret av FrøkenC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloween 20 years later.. Grøss!!! Blir redd bare ved tanken på den filmen🙈

Anonymkode: 11513...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den scenen syntes jeg også var helt forferdelig. Husker jeg ikke fikk sove en natt og satte på TVn, så på en tilfeldig film, visste ikke at det var en skummel film, trodde det var noe slags romantisk drama aller noe. Så kom den scenen :( 

 

Anonymkode: 40bce...539

Ja, den hadde jeg glemt! Husker jeg bare måtte skru av når den scenen kom. Fikk helt vondt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, September 27, 2016 den 19.24, Whoops skrev:

Starten av Lord of the Flies (filmen altså) der det blir filmet delvis over og delvis under vann.

 

jeg friker helt ut av den filmen. Synes den er skikkelig creepy :haar: Jeg så den på ungdomsskolen og hadde faktisk mareritt etterpå. Begynte de ikke å spise hverandre på slutten? Men vi så den filmen som var i svart hvitt tror jeg 

Anonymkode: 0eeb6...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg førstegang så tyrefekting på tv. Var liten og innslaget ble vist uten noen advarsel. Alle spydene som sto ut av ryggen på det stakkars dyret... Takler ikke dyremishandling i det hele tatt. 

Anonymkode: dbfb9...a01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, FrøkenC skrev:

Er ikke redd for noe spesifikt nå, men skikkelser generelt setter meg helt ut. Og plutselig kan fantasien min spille meg et puss, og vise fram en dritskummel skapning som er mix av mange (the ring dama, freddy, excoristen jenta osv) får seriøst halvveis hjerteinfarkt.

Uff sånn gjør jeg og. Fantasien skremmer meg slik at Jeg tror en dag jeg blir gal. Kan stå i dusjen og såpe in ansiktet med øya igjen og så plutselig ser jeg for meg en skikkelse  stå å se på meg fra utside av dusjen.  Eller om natta så føler jeg alltid at noen står ved klesskapet og ser på meg, ser for meg de mest grusomme skikkelser... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karius og Baktus, jeg HATER KARIUS OG BAKTUS. Det er noe av det skrekkeligste som finnes.

Ellers gikk Blair Witch Project ganske inn på meg da jeg så den som liten. 

Og The Cube (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...