bizzy Skrevet 6. januar 2005 #141 Del Skrevet 6. januar 2005 Tror tankene dine er veldig normale jeg! De er i allefall veldig normale for meg Det er ikke til å komme fra at gjentatte skuffelser tynger mer enn man skulle ønske! Jeg merker at jeg, selv om vi ikke forteller de rundt oss (vel har fortalt noen utvalgte) kjenner på skuffelsen det meste av tiden. Men håpet er der, og det er fler her inne som har hatt veldig god effekt av pergo! Bare se på lillen - full klaff og tvillinger på pergokur nr.2 Håper du tross alt får en fin dag i dag, og er med å starter den blå nyttårsbølgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. januar 2005 #142 Del Skrevet 6. januar 2005 Skjønner utmerket godt hva du mener...det tar virkelig på å være prøver...og særlig når det ikke klaffer i det hele tatt! Vi kan ikke annet enn å krysse fingre og tær for at det snart blir deres tur! Jeg hadde god effekt av Pergo, 1 oppholdsperiode, da fikk vi full klaff..enda vi trodde vi ikke hadde truffet på EL i det hele tatt! Så det går an..å ha griseflaks selv etter tre år som prøvere!! Håper du får ei fin helg Tine!! Stooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. januar 2005 #143 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er nok ikke uvanlig å tenke sånn som du gjør,tine. Klart man blir påvirket av å oppleve så mange nedturer og skuffelser. Dere må bare fortsette å prøve og håpe på at dere skal få det til selv..og gjør dere ikke det så vet du jo at det er hjelp å få Prøverør er vel ikke det man hadde tenkt seg når man startet å prøve,men har man ikke andre muligheter så tror jeg man synes det er helt ok. Lykke til tine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #144 Del Skrevet 7. januar 2005 Så gode dere er Det hjelper å få slike tilbakemeldinger, og oppmuntringer Hei wit Koselig at du kom innom med en liten hilsen Jeg har lest litt i dagboka di, så jeg vet litt hva du har gått igjennom... Håper det klaffer for dere nå på nyåret Lykke til iallefall Det er godt å høre at det er flere som tenker som meg, Bizzy Vi har enda noen pergokurer igjen, så vi håper på samme resultatet som lillen Tar gjerne imot to i slengen jeg Håper jeg blir med på den blå nyttårsbølgen etterhvert.. Tusen takk for at du krysser, Madden Vi går jo inn i en oppholdsperiode nå - skal vi håpe på litt griseflaks ???? God helg til deg også Tusen takk for lykkeønskninger, Mrs.Potter Dere er alle uvurdelige! Utrolig godt å ha dere å dele tanker og følelser med - TUSEN TAKK !!! Og god helg til dere alle STOR fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 7. januar 2005 #145 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei vennen... Det er lov å ha sånne tanker som du har nå... det er helt natrulig, og jeg tror de fleste prøvere som har prøvd i en viss periode har følt det sånn som du nettopp gjorde. Helt natrulige tankerekker det der. Jeg ville også bare minne deg om at den mnd vi fikk klaff, var den mnd vi trodde vi hadde bommet, og i tillegg ikke hadde vært så aktive som vi pleide i PP. Ikke hadde jeg noen spesielle symptomer heller, så jeg var nesten HELT SIKKER på at det ikke var klaff... Kan jo hende at det var spesiellt for meg, men sånn var det i allfall... Ha en fin helg vennen!!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #146 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei shy-vennen Jeg skal huske på det der, men optimismen rår ikke her i gården om dagen...desverre Riktig god helg til deg også fra tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. januar 2005 #147 Del Skrevet 7. januar 2005 Ønsker deg ei riktig god helg,tine! :D fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #148 Del Skrevet 7. januar 2005 Ønsker deg ei riktig god helg,tine! :D fra Mrs.Potter God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 8. januar 2005 #149 Del Skrevet 8. januar 2005 Håper optimismen kan komme tilbake og at det endelig klaffer for dere!!! Det passer bra med en blå bølge nå i vintermørket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #150 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja, det håper jeg også bizzy Vil veldig gjerne være med på deg blå bølgen... Regner med at vi begynner med ny frisk den neste pp Det er mørkt og trist ute nå :-x Blåser noe vanvittig, så det er bare å krølle seg inn i pleddet inne i godstolen :rosasmil: Ikke så dumt det da, men jeg ser virkelig fram til at det skal bli lysere tider 8) Sommer og sol 8) I love it I dag har vi vær på en liten shoppingrunde. Hadde egentlig tenkt å handle meg masse klær på salg, men hadde visst ikke dagen i dag :evil: Det er så typisk! Fant nesten ingenting jeg :o Får vel ta med meg pengene på shopping i London da Gjør ikke noe å ha litt ekstra da! Turen nærmer seg med stormskritt, og jeg gleder meg masse Det er lenge siden sist jeg var det, så det blir gøy å komme tilbake Og så er det jo januarsalg når vi er der Da MÅ jeg bare finne litt 1 uke til ikm.. tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #151 Del Skrevet 10. januar 2005 Fikk plutselig så lyst til å prøve meg på litt scrapping jeg! Har sett folk har prata om det her inne, men aldri helt skjønt hva det er :-? Nå har jeg pløyd meg igjennom x antall nettsider med tips og butikker...utrolig mye å velge mellom :o Vet ikke helt hvor jeg skal begynne jeg ... Har prøvd å finne en form for "startpakke" som inneholder de basic tingene man trenger for å komme i gang, med det har jeg ikke sett noen steder... Må kanskje starte med å kjøpe meg ei bok om scrapping. Ser iallefall kjempegøy ut! Orker ikke å lage scrappealbum til alle bildene jeg tar, men til spesielle anledninger, ferier, ol.. Blir jo et kjempefint minne da! Vi skal jo til London om ei lita uke, og da skal jeg samle på biletter til tog, fly. severdigheter ol.. Skal prøve å lage et feriealbum jeg! Spennende! tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. januar 2005 #152 Del Skrevet 10. januar 2005 Har også så lyst til å prøve meg på scrapping..men har liksom ikke helt fått tid til det enda!! Hvor bestilte du den startpakken? Det hørtes veldig smart ut synes nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #153 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei Madden Jeg leter fortsatt etter den startpakken, men jeg skal si i fra hvis jeg finner den Blir liksom litt uoverkommelig hvis jeg skal lete meg fram til hva jeg trenger selv... Har inmari lyst til å prøve da :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. januar 2005 #154 Del Skrevet 10. januar 2005 Fikk lyst til å prøve meg på scrapping jeg også etter å ha lest om det her på KG. Kjøpte meg ei fin bok+noe stæsj,men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal starte på det hele Så det ligger her urørt ennå. Hadde vært artig å fått til et skikkelig fint album Fortsatt fin mandagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. januar 2005 #155 Del Skrevet 11. januar 2005 Ang. scrapping: De viktigste tingene er lim, skjærebrett, papir og bilder. Andre ting får du heller skaffe deg etterhver som du trenger det. Begynn med bazzil-ark (tykt papir/papp med fint "mønster" på den ene siden) i forskjellige farger, helst noen som matcher hverandre i farger og nyanser. Pass på at papiret du bruker er syrefritt, i alle fall det som kommer i nærheten av bilder. Ellers kan det ødelegge bildene over tid. Se på bildene først å finn farger i dem som du har lyst til å fremheve ved å bruke papir i omtrent samme farge, og så er det bare å sette i gang med å klippe og lime. Du finner masse inspirasjon på www.scrapping.no Registrer deg og gå inn på forumet, der er det lagt inn mange LO'er (ferdige ark). Det er veldig greit å finne en LO du liker og så bare rett og slett kopiere den, bare for å komme i gang. Lykke til, scrapping er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #156 Del Skrevet 11. januar 2005 Fikk lyst til å prøve meg på scrapping jeg også etter å ha lest om det her på KG. Kjøpte meg ei fin bok+noe stæsj,men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal starte på det hele Så det ligger her urørt ennå. Hadde vært artig å fått til et skikkelig fint album Fortsatt fin mandagskveld!! Hei Mrs.Potter Sånn er det ofte med meg også! Blir kjempeivrig først, men hvis jeg ikke kommer riktig igang blir det bare liggende :-? Tror allikevel dette er noe for meg, for jeg er en liten hobbyfotograf, så jeg elsker å ta bilder og sette i album. Må nok kjøpe meg litt scrappe-utstyr ja Ta det fram du og da vel tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #157 Del Skrevet 11. januar 2005 Ang. scrapping: De viktigste tingene er lim, skjærebrett, papir og bilder. Andre ting får du heller skaffe deg etterhver som du trenger det. Begynn med bazzil-ark (tykt papir/papp med fint "mønster" på den ene siden) i forskjellige farger, helst noen som matcher hverandre i farger og nyanser. Pass på at papiret du bruker er syrefritt, i alle fall det som kommer i nærheten av bilder. Ellers kan det ødelegge bildene over tid. Se på bildene først å finn farger i dem som du har lyst til å fremheve ved å bruke papir i omtrent samme farge, og så er det bare å sette i gang med å klippe og lime. Du finner masse inspirasjon på www.scrapping.no Registrer deg og gå inn på forumet, der er det lagt inn mange LO'er (ferdige ark). Det er veldig greit å finne en LO du liker og så bare rett og slett kopiere den, bare for å komme i gang. Lykke til, scrapping er gøy! Tusen takk for masse gode tips, siam :bukke: Kanskje jeg skal registrere meg i dette forumet? Sikkert lurt å se hvordan andre har gjort det ja.. Hvor kjøper du scrappe-tingene dine da? Vil du anbefale en spes. nettbutikk? Jeg gleder meg til å komme igang Ble skikkerlig ivrig jeg nå tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. januar 2005 #158 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei hopp, Tine! Har svart deg på noe du lurte på i denne tråden! Ser du har fått litt svar her også, men jeg skulle bare si at du fikk svar i scrapetråden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. januar 2005 #159 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er vel en liten hobby-fotograf i meg også. Så jeg har masse bilder som jeg kan bruke til scrapping. Tenkte å finne frem bilder fra en ferietur jeg var på for en stund siden,og lage et fint album ut av det Får søke litt på nettet for å finne ut av hva jeg trenger av utstyr,så er det bare å sette igang! :D fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #160 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei hopp, Tine! Har svart deg på noe du lurte på i denne tråden! Ser du har fått litt svar her også, men jeg skulle bare si at du fikk svar i scrapetråden også Tusen takk, Hulderjenta! Det var en gammel tråd jeg fant, arti at du husket det! Men, det spørs vel om de har slike pakker i dag...Var sikkert et spesielt tilbud.. Jeg bruker også Foto Knudsen, men kan ikke si at jeg har lagt merke til noe slikt i det siste.. Går inn på hjemmesiden deres og ser jeg Gleder meg til å komme igang! Takk igjen! tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå