Gå til innhold

Nobel på NRK


Gjest Nikee

Anbefalte innlegg

Jeg følte det motsatt ser jeg :sjenert: Jeg klarte fint å henge med og Umin synes jeg i alle fall var rimelig lett å forstå hvem var. Kanskje jeg ser for mange serier som har samme greie, man får ikke vite alt om alle karakterene - det er bare noen man får vite hvordan det går med, mens andre sier de ikke noe mer om. Samtidig så er jo det en fin måte å plukke opp trådene på i en ny sesong om de vurderer det. 

Alt i alt digget jeg serien :jepp: Ble veldig positivt overrasket over den og kommer garantert til å følge mer med om det kommer flere lignende serier. Tror nok jeg skal se alt på nytt igjen og se om det er noe jeg ikke plukket opp først gangen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Så drev noen i det norske militæret med smugling av narkotika da heller?

 Det ble i alle fall ymtet mot dette, i en eller annen episode... :P

Anonymkode: af8c8...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Så drev noen i det norske militæret med smugling av narkotika da heller?

 Det ble i alle fall ymtet mot dette, i en eller annen episode... :P

Anonymkode: af8c8...95e

Var ikke det at fruit for life så mellom fingrene på hva deres underansatte brukte bilene til da, evt en spekulasjon om at fruit for life kunne drive med smugling?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Axel er særlig god skuespiller.Liker heller han som spiller kompis som blir skadet og mister begge beina,edit * Fant navnet : Anders Danielsen Lie

Han "Odda" fyren er jo helt elendig. Odd Magnus. Mannen har samme utrykk og samme snakkemåte uansett glad eller sur..uansett rolle-karakter.. Gjesp!!!

Dessverre ble det litt lite action egentlig for meg ,de siste episodene.Vet ikke om jeg gidder følge sesong 2..

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ekkoet skrev:

Var ikke det at fruit for life så mellom fingrene på hva deres underansatte brukte bilene til da, evt en spekulasjon om at fruit for life kunne drive med smugling?

De norske soldatene oppdaget ved han Zamani-figuren, sammen med noen biler fra Fruit for Life. De meldte fra om dette videre oppover i systemet, men dette stoppet vel opp ett eller annet sted? :P

Anonymkode: af8c8...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De norske soldatene oppdaget ved han Zamani-figuren, sammen med noen biler fra Fruit for Life. De meldte fra om dette videre oppover i systemet, men dette stoppet vel opp ett eller annet sted? :P

Anonymkode: af8c8...95e

Stemmer det, var liksom noen løse tråder der. Men tenkte på det mer som at de hadde fått beskjed om å holde seg unna mer enn at de hadde en aktiv part.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...