Gå til innhold

Menn: utnytte en sårbar kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ingen som lurer andre mer enn de lurer seg selv. Følelser eller ikke, hun er selv ansvarlig for sine handlinger, det er en del av det å være voksen. 

Anonymkode: 93277...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan vel kalles enn vinn vinn situasjon.. hvem utnytter hvem?? Og hvorfor er det snakk om utnytting? Om jeg hadde trengt en skulder og gråte på, hadde jeg da tatt en skulder jeg ville ha.. og en mann som var bra nok til og gi meg det jeg trengte der og da! Om mannen ønsket og være den personen, supert- score for begge... Om han ville mer senere, når tårene mine var tørket, og jeg klar for nye jaktmarker- kjipt for ham- men da gikk han inn i det i viten om at han var den skulderen, og da var det risikoen... Om jeg hadde ønsket mer, og ikke han- kjipt for meg, men da hadde jeg ihvertfall fått den skulderen jeg trengte etter bruddet, også fikk jeg vel finne meg en annen skulder da vel... that`s life!  scenario 3 er vel at begge fikk seg noe, og fikk en felles benefit av situasjonen, og gikk videre hvert til sitt- etter noen gode runder i høyet... :) 

Anonymkode: 6cc02...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
4 minutter siden, Deron skrev:

tja, hvor mye følelser legger du med i en jente du akkurat har møtt på byen? Kåthet er vel mer en drift enn en følelse? Tror ikke vi blir enige her, en jeg ser din side av saken også.

Det ligger mye følelser knyttet til kåthet:fnise:

Det går fint :)  Ser din side og selv om jeg er uenig .Takk for diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan vel kalles enn vinn vinn situasjon.. hvem utnytter hvem?? Og hvorfor er det snakk om utnytting? Om jeg hadde trengt en skulder og gråte på, hadde jeg da tatt en skulder jeg ville ha.. og en mann som var bra nok til og gi meg det jeg trengte der og da! Om mannen ønsket og være den personen, supert- score for begge... Om han ville mer senere, når tårene mine var tørket, og jeg klar for nye jaktmarker- kjipt for ham- men da gikk han inn i det i viten om at han var den skulderen, og da var det risikoen... Om jeg hadde ønsket mer, og ikke han- kjipt for meg, men da hadde jeg ihvertfall fått den skulderen jeg trengte etter bruddet, også fikk jeg vel finne meg en annen skulder da vel... that`s life!  scenario 3 er vel at begge fikk seg noe, og fikk en felles benefit av situasjonen, og gikk videre hvert til sitt- etter noen gode runder i høyet... :) 

Anonymkode: 6cc02...f71

Dersom du tror kvinner gjerne ligger med mennene de får en skulder å gråte på av, så tar du nok feil, det er i hvert fall ikke mitt generelle inntrykk. 

Og ja, det er sleipt å bare bruke noen når man behøver en skulder å gråte på. 

Anonymkode: 5cd04...f8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psychonaut
På 9/24/2016 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Når dere har en venninne, eks eller bekjent som har det tøft eller nettopp er i et brudd og ønsker en skulder å gråte på. Er det da mange menn som ser sin sjanse til å utnytte situasjonen?

Anonymkode: 9dfa1...f20

Hvorfor er det i så fall han som utnytter henne, og ikke motsatt? En kvinne som oppsøker sine ex'er og mannlige venner når hun "trenger en skulder å gråte på" er jo fra starten av en kvinne som har som modus operandi å utnytte sine mannlige bekjentskaper. Så om det da glir over til sex, hvem kan da si at det ikke er hun som utnytter ham fordi hun også trenger litt pikk for å føle seg bedre?

Selv har jeg alltid som utgangspunkt i min omgang med kvinner at de er voksne individer som kan ta ansvar for seg selv, sine ønsker og sine valg. Jeg tar dem på ordet, og de trenger ikke meg til å "tolke" hva de egentlig vil, eller passe på deres følelser som om de var hjelpeløse små barn. Det er mitt utgangspunkt. Jeg er heller ikke interessert i å pleie bekjentskaper med folk man ikke kan gå ut ifra er selvstendige og ansvarlige individer, så den kvinnen du beskriver ville neppe vært en del av min omgangskrets.

Endret av Psychonaut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...