Gå til innhold

Menn: utnytte en sårbar kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, MrGreen skrev:

Ikke hvis jeg dater noen eller er i et forhold. Hvis jeg er singel og hun vil ligge med meg sier jeg ikke nei takk, men ikke jeg som begynner å vise at jeg vil ha sex.

Fy faen. Utrolig ukult gjort. Håpe du får en kjønnssykdom. Slår det deg aldri at hvis en dame har blitt avvist av noen er det siste hun trenger en eller annen ufølsom kuk som bruker henne for sex og kjører henne lengre ned med det?

Anonymkode: 2c865...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen. Utrolig ukult gjort. Håpe du får en kjønnssykdom. Slår det deg aldri at hvis en dame har blitt avvist av noen er det siste hun trenger en eller annen ufølsom kuk som bruker henne for sex og kjører henne lengre ned med det?

Anonymkode: 2c865...10a

Leser du ikke hva jeg skriver? Jeg er ikke ute etter sex med ei venninne. Jeg sier ikke nei og nekter sex hvis hun begynner. Med mindre jeg er i et forhold. Hun blir like såret og lei seg da. 

Jeg har aldri hatt en kjønnsykdom selv om jeg har mye sex. Ons=kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massevis av damer som utnytter menn. Leder an så mannen kjøper ting til seg, men putter han i vennesonen. Kan være så mye. Drinker på byen, inngang, "dater" hvor mannen betaler. Så hvorfor skal ikke menn utnytte slike sjangser når damer ikke har noe problem med å utnytte å villede menn? 

Anonymkode: 9acb3...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Massevis av damer som utnytter menn. Leder an så mannen kjøper ting til seg, men putter han i vennesonen. Kan være så mye. Drinker på byen, inngang, "dater" hvor mannen betaler. Så hvorfor skal ikke menn utnytte slike sjangser når damer ikke har noe problem med å utnytte å villede menn? 

Anonymkode: 9acb3...e4e

Er disse tingene du nevner noe du har opplevd selv?

Anonymkode: 726f5...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.9.2016 at 23.10, AnonymBruker skrev:

Når dere har en venninne, eks eller bekjent som har det tøft eller nettopp er i et brudd og ønsker en skulder å gråte på. Er det da mange menn som ser sin sjanse til å utnytte situasjonen?

Anonymkode: 9dfa1...f20

Hva mener du med å "utnytte situasjonen." Hun er da ikke helt evneveik og inkapabel til å ta en beslutning selv om hun gråter. Ville nok spurt om hun var sikker på om hun ville dette, men noe mer enn det er jo liksom litt nedlatende på en måte? "Stakkars lille søte du som er så uttafor, du greier ikke å ta beslutninger på engenhånd når du gråter, så jeg skal gjøre det for deg" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Massevis av damer som utnytter menn. Leder an så mannen kjøper ting til seg, men putter han i vennesonen. Kan være så mye. Drinker på byen, inngang, "dater" hvor mannen betaler. Så hvorfor skal ikke menn utnytte slike sjangser når damer ikke har noe problem med å utnytte å villede menn? 

Anonymkode: 9acb3...e4e

Hvordan blir disse mennene "utnyttet"? De kan jo tenke selv? Hvordan blir de villedet? Det er jo i så tilfelle mennene som går ut i fra at de skal få noe tilbake når de spanderer, er ikke det litt creepy da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deron: Det er jo det mange damer lurer med, later som om de blir sjarmert og liker "snille" gutter og menn, kan gi intrykk av at de er interessert vedkommende, kun for å bli påspandert ting. Og med engang personen har spandert så er det "hum, liker deg ikke på den måten likevel, men takk for.........." Det er å utnytte andre. 

Anonymkode: 9acb3...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deron: Det er jo det mange damer lurer med, later som om de blir sjarmert og liker "snille" gutter og menn, kan gi intrykk av at de er interessert vedkommende, kun for å bli påspandert ting. Og med engang personen har spandert så er det "hum, liker deg ikke på den måten likevel, men takk for.........." Det er å utnytte andre. 

Anonymkode: 9acb3...e4e

Du blir jo bare lurt/utnyttet om du forventer noe tilbake. Jeg spanderer bare hvis jeg har lyst, og så håper jeg at jeg personen jeg bruker tid og penger på har lyst til å bli bedre kjent med meg også, hvis ikke er jo det også greit. Skjønner ikke hva du mener med "lurt" forventer du sex i bytte mot drinker da eller? Det finnes vel et ord for den type handel.....

Endret av Deron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
9 minutter siden, Deron skrev:

Du blir jo bare lurt/utnyttet om du forventer noe tilbake. Jeg spanderer bare hvis jeg har lyst, og så håper jeg at jeg personen jeg bruker tid og penger på har lyst til å bli bedre kjent med meg også, hvis ikke er jo det også greit. Skjønner ikke hva du mener med "lurt" forventer du sex i bytte mot drinker da eller? Det finnes vel et ord for den type handel.....

Hæ?

Om en kvinne later som hun er intressert for å få drinker så er denne personen uærlig og urnytter den andre personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Spiderman skrev:

Hæ?

Om en kvinne later som hun er intressert for å få drinker så er denne personen uærlig og urnytter den andre personen?

Du tror altså du har rett på  sex i bytte for drinker? Du kan håpe, men du kan ikke forvente. Hva er hun uærlig om? Har hun sagt "hvis du kjøper en drink til meg, så blir jeg med deg hjem?" I så tilfelle kan vi kanskje snakke om uærlig, hvis ikke så er det jo bare et spill dere begge spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Spiderman skrev:

Hæ?

Om en kvinne later som hun er intressert for å få drinker så er denne personen uærlig og urnytter den andre personen?

Vedkommende ville bare vært uærlig om hu lover sex i bytte mot en drink.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
4 minutter siden, Deron skrev:

Du tror altså du har rett på  sex i bytte for drinker? Du kan håpe, men du kan ikke forvente. Hva er hun uærlig om? Har hun sagt "hvis du kjøper en drink til meg, så blir jeg med deg hjem?" I så tilfelle kan vi kanskje snakke om uærlig, hvis ikke så er det jo bare et spill dere begge spiller.

Nei, det gjør jeg ikke.

For meg handler det dette mer om å vise falsk interesse for å utnytte en person som er villig til å kjøpe deg drinker. Noe som ikke er veldigt ærligt. Jeg sier ikke at man er pålagt å ha sex med en person som spanderer en drink på en:fnise:  

Det er en litt drøy konklusjon å ta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Spiderman skrev:

Nei, det gjør jeg ikke.

For meg handler det dette mer om å vise falsk interesse for å utnytte en person som er villig til å kjøpe deg drinker. Noe som ikke er veldigt ærligt. Jeg sier ikke at man er pålagt å ha sex med en person som spanderer en drink på en:fnise:  

Det er en litt drøy konklusjon å ta...

Fint at du ikke mener det, men da syntes jeg ikke hun er uærlig. Ikke kjøp drinker til damer hvis du ikke har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎09‎.‎2016 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Det er nok av kvinner som utnytter menn. Men det er jo ikke så farlig er det ?

Anonymkode: 1dd45...b92

Men vi liker det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
13 minutter siden, Deron skrev:

Fint at du ikke mener det, men da syntes jeg ikke hun er uærlig. Ikke kjøp drinker til damer hvis du ikke har lyst.

Gutter som kjøper drinker til tilfeldige damer fortjener å bli utnyttet.. Mener likevel at man er mer åpen om intensjonene sine om man viser interesse på denne måten enn om man faker interesse  tilbake for å få flere drinker.

Så for å gjøre dette mer relevant til tråden. Hvis du hadde vært deppa og jeg ga utrykk for at jeg ville trøste deg når intensjon min kun er å få deg til å spre bena.

Er jeg ærlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Spiderman skrev:

Gutter som kjøper drinker til tilfeldige damer fortjener å bli utnyttet.. Mener likevel at man er mer åpen om intensjonene sine om man viser interesse på denne måten enn om man faker interesse  tilbake for å få flere drinker.

Så for å gjøre dette mer relevant til tråden. Hvis du hadde vært deppa og jeg ga utrykk for at jeg ville trøste deg når intensjon min kun er å få deg til å spre bena.

Er jeg ærlig?

Det er noe helt annet å fucke med følelsene til en sårbar person, og det å kjøpe en drink og "håpe på det beste."

Jenter som "faker" interesse for å få drinker lukter man som oftest fort da, og det kan jo også være et tegn på at du er litt for spandabel. Hvis det begynner å flokke seg jenter rundt deg som forventer drinker, så kan det være et tegn på at du har kjøpt for mange drinker til folk. Det er vel knapt noe tristere enn han ene fyren på utestedet som kjøper flaske på flaske for å imponere damene. Han som tror han er kongen på byen fordi han er "populær" blant damene, når du ser at de bare sitter hos han for alkoholen. (Sier ikke at det gjelder deg altså, snakker generelt). 

Endret av Deron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
4 minutter siden, Deron skrev:

Det er noe helt annet å fucke med følelsene til en sårbar person, og det å kjøpe en drink og "håpe på det beste."

Jenter som facker interesse for å få drinker lukter man som oftest fort da.

Det er selvfølgelig to ulike situasjoner hvor den ene er verre enn den andre.

.Når alt kommer til alt så handler de begge om å utnytte en person følelsesmessig for å få det man vil ha. Det at man utnytter kåtheten til en mann eller det faktum at han liker deg er ikke noe mer uærligt enn å utnytte en sårbar person for sex. Selv om i den siste situasjonen gjør deg mer ufordragelig som menneske.

Det var poenget mitt og derfor syntes jeg en jente som viser falsk interesse for drinker er uærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Spiderman skrev:

Det er selvfølgelig to ulike situasjoner hvor den ene er verre enn den andre.

.Når alt kommer til alt så handler de begge om å utnytte en person følelsesmessig for å få det man vil ha. Det at man utnytter kåtheten til en mann eller det faktum at han liker deg er ikke noe mer uærligt enn å utnytte en sårbar person for sex. Selv om i den siste situasjonen gjør deg mer ufordragelig som menneske.

Det var poenget mitt og derfor syntes jeg en jente som viser falsk interesse for drinker er uærlig.

tja, hvor mye følelser legger du med i en jente du akkurat har møtt på byen? Kåthet er vel mer en drift enn en følelse? Tror ikke vi blir enige her, en jeg ser din side av saken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...