Gå til innhold

Jeg er for bra for menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, jeg har det på samme måte. Vil ikke downgrade fra eksen, men finner ingen som er på hans nivå heller .. 🙄

Anonymkode: 07c75...f3e

Tror jeg ikke noe  på. Er bare du som fortsatt ikke har kommet over eksen. På tide å komme seg videre. Mangler ikke på sosiale,  oppegående, bra ,vakre , trygge norske menn.    "Downgrade "...er sånt man sier når stuck i fortiden .

Anonymkode: 6a5bb...39e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke bedre enn meg i hvert fall dame

Anonymkode: a4d8f...f7e

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke bedre enn meg i hvert fall dame

Godt mulig :P 

ts

Anonymkode: 65c5c...3a6

Skrevet
13 timer siden, Summers skrev:

Du har i hvert fall hatt en eks du mente var perfekt på alle måter, da tenker jeg du finner en ny en og at du ikke har lagt lista for høyt til å få kjæreste. Må da finnes flere menn som har de samme kvalitetene som eksen din. Tror jeg aldri har møtt en som er helt unik.

Ja, jeg har jo 'troen' på at det finnes noen for meg der ute :) 

ts

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir for dumt. Problemet er at du IKKE tiltrekker fantastiske menn.  Det er helt normalt å være attraktiv, ingen big deal i det.    Tror du sikrer deg mot å bli dumpet av en bra mann, ergo lurer du deg selv til å tro du er for god.   Om du virkelig er så fantastisk så hadde du vært i  et forhold for lenge siden..

Nå har jeg ikke vært singel SÅ lenge da, så det er jo begrenset hvor lenge siden jeg skulle vært i et forhold. Jeg tror ikke jeg er redd for å bli dumpet. Jeg er jo singel i dag og jeg er fornøyd med livet mitt, å bli dumpet og bli singel igjen er ingen krise sånn set, det er status quo. 

Ts

• Liker 2
Skrevet

"Passer meg".....eh......ufyselig misforstått selvpining.  Gratulerer TS, du sikrer deg å forbli i den trygge singelbåsen for alltid.

Jo takk det er fint her, jeg trives med livet og klager ikke :) 

ts

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er det mulig å ikke klare få kjemi med noen? Null flørt, humør.  Hadde følt meg som en kald fisk om jeg aldri hadde opplevd kjemi med en mann. Kun en gang i skuddåret og knapt nok det..?

Tror TS legger alt for stor vekt på at hun føler seg pen, utdannet etc. Det er MANGE  Norge som er det. Og selvfølgelig er d fleste attraktive på sitt vis uansett for den rette! Har med personlighet, glimt i løyet, om man utstråler det å være varm og god.  

Ja jeg blir sjeldent betatt av folk, sånn er jeg vel bare laget. Jeg har forøvrig flere ganger i denne tråden sagt at jeg ikke er noe 'utenom det vanlige' pen. Jeg er pen nok, men jeg tror ikke jeg hanker inn SÅ mange interessenter på grunn av utseendet alene.

ts

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 9/24/2016 den 9.00, Cuntzilla skrev:

så det kan ironisk nok bli vanskeligere å finne kjæreste jo "bedre" man er. Celina Midelfart har sikkert minst dating pool (aktuelle menn å velge i) i hele landet.

Hvor bra man er bestemmes av om man har mye penger og omgås fiffen?

Anonymkode: e5857...d38

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bra man er bestemmes av om man har mye penger og omgås fiffen?

Anonymkode: e5857...d38

Nå var det bare et lite "språklig bilde" om du vil for å illustrere et poeng, som når man sier at "han var ingen Brad Pitt" selv om man egentlig synes Pitt begynner å ligne på en gammel sko uansett. Men ingen KG uten kverulanter :)

Var det en del av poenget mitt du ikke forsto eller ikke var enig i, eller mener du bare at spesifikt Celina Midelfart er langt nede på skalaen og ville passet like bra med en tannløs NAVer som med Røkke? Det siste er jo subjektivt, det er fritt frem å mene at hun er en 5-er og at sosial status, karriere og penger ikke betyr noe (det gjør det). 

Men poenget mitt var altså bare: gitt at det er slik at folk vil ha noen like bra eller bedre enn seg selv, så vil en kvinne som er slående vakker og kanskje også suksessfull innen sitt felt eller på andre måter scorer høyt på intelligens, personlighet, personlige prestasjoner etc. (sånn generelt, ikke heng deg opp i Midelfart) ha færre å velge i enn Kari Nordmann. 

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri brydd meg om utseende på den måten de fleste gjør. Jeg ble lei til slutt av at folk sa til meg at jeg holdt meg bra. Gjort litt ting for å dra ned utseendet, være som alle andre. Slitsomt med fokus på utseende. I bunn og grunn er det lite stimulerende, men jeg har fått bevis på en ting. Et godt utseende fungerer på lik linje med opium. Det er så jævla skuffende. Lite substans...angrer nå på at jeg gjorde det, mennesker er mye enklere enn jeg trodde. Har lavt utviklede behov. Har ikke lyst til å leve, mennesker er jo helt blottet for innhold. Kun et ytterst få klarer å ha oversikt i samfunnet, og så har du alle de andre med illusjoner.. hvis illusjonene deres skulle sprekke er livene deres over. Alle de kvalme folkene som tror de er noe, men de kan ingenting og har ingenting å gi, utover det som er grunnleggende. Hvem tror de egentlig at de lurer.. go away. Hvis jeg ikke gir deg oppmerksomhet betyr det det det betyr, jeg ønsker ikke kontakt med deg eller "oppmerksomhetsstrømmen" din. Det er ganske frekt å dytte seg på andre og tro at det er "helt greit". 

Bra du har selvtillit, TS, det er noe av det folk er mest desperat etter... bruk evnen godt. 

Anonymkode: fb80c...fa3

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri brydd meg om utseende på den måten de fleste gjør. Jeg ble lei til slutt av at folk sa til meg at jeg holdt meg bra. Gjort litt ting for å dra ned utseendet, være som alle andre. Slitsomt med fokus på utseende. I bunn og grunn er det lite stimulerende, men jeg har fått bevis på en ting. Et godt utseende fungerer på lik linje med opium. Det er så jævla skuffende. Lite substans...angrer nå på at jeg gjorde det, mennesker er mye enklere enn jeg trodde. Har lavt utviklede behov. Har ikke lyst til å leve, mennesker er jo helt blottet for innhold. Kun et ytterst få klarer å ha oversikt i samfunnet, og så har du alle de andre med illusjoner.. hvis illusjonene deres skulle sprekke er livene deres over. Alle de kvalme folkene som tror de er noe, men de kan ingenting og har ingenting å gi, utover det som er grunnleggende. Hvem tror de egentlig at de lurer.. go away. Hvis jeg ikke gir deg oppmerksomhet betyr det det det betyr, jeg ønsker ikke kontakt med deg eller "oppmerksomhetsstrømmen" din. Det er ganske frekt å dytte seg på andre og tro at det er "helt greit". 

Bra du har selvtillit, TS, det er noe av det folk er mest desperat etter... bruk evnen godt. 

TAKK! Da er jeg ikke alene om både det tragiske inntrykket og den oppfatningen av mennesker og verden.

Jeg skulle også ønske det ikke var slik. For meg er skjønnhet, klisje jeg vet, noe som kommer innenfra. For meg er det personlighet som gjør at det ytre blir vakkert (eller råttent).

Men for de aller fleste er det bare ytre, overfladiske verdier, som teller.

Anonymkode: 354e0...b30

Skrevet

Livet er kjipt i dag om du ikke er en rotte. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livet er kjipt i dag om du ikke er en rotte. 

Vel, skal jeg forklare hvorfor det er blitt slik må vi inn på politikk. For den politikk som føres i samfunnet i dag er at, "du skal kun tenke på deg selv, du skal kun bruke andre til det du kan tjene på". Folk prater ikke en gang om at de har venner, det heter i dag at, "jeg har et nettverk". Alt i samfunnet handler om ego og egoisme.

I et slikt samfunn er det bare de mest egoistiske som kaver til seg. Den som ikke er egoistisk blir utnyttet. Så det er enten å lære seg å være egoistisk, for å utnytte andre, eller bli lurt av andre, eller et tredje alternativ, å isolere seg.

Det finnes unntak. Men i og med at mange skjermer seg ved å isolere seg er det vanskelig å komme i kontakt med unntakene.

Slik at de mest egoistiske er de mest synlige i dag.

Skrevet

Ikke bedre enn meg

Skrevet

Det er da helt greit å være kresen. Og greit å være bevisst på hva man er ute etter. TS tiltrekkes av menn med ambisjoner og som brenner for noe. Og jeg er helt enig, det er utrolig sexy! Men vet du hva? Jeg møter masse av disse mennene. Og noen av dem er faktisk single. Mange er kjekke. Og mange av de viser seg å være idioter når man snakker med dem, for de mener de er for gode for de fleste. Merkelig nok er disse gjerne evig single... Mens andre er helt supre. De er ydmyke og har lært seg å se individene slik de er, ikke basert på det ytre skallet.

Jeg har lært av erfaring at inntrykket av folk og kjemi/tiltrekning kan forandre seg etter hvert som man lærer folk å kjenne. Jeg har møtt flere menn opp gjennom som jeg føler kunne vært en "perfekt partner". Nå har jeg stort sett vært opptatt i et forhold da, så observasjonene er jo kun på det at man føler at man har kjemi med personen, og oppriktig liker vedkommende (og merker interesse fra han også). Noen ganger oppstår det umiddelbart, men de fleste ganger kommer det når man har blitt bedre kjent. Å la forventninger til hvordan man mener drømmepartneren skal være styre, kan føre til at man ikke ser "drømmepartneren" om man møter han. Fordi man er så opptatt av at han skal passe innenfor en bestemt ramme.

Men utover det er det ikke noe galt i å være kresen. Det er bedre å vente til man finner noen man virkelig har kjemi med enn å bli sammen med noen "fordi det var den beste de fant". Men det er jo en kjennsgjerning i dag at antallet single mennesker øker, og en del undersøkelser viser til at det kan ha med tilgjengligheten via sjekkeapper i kombinasjon med forventningen om at man alltid kan finne noen som er enda bedre. Det kan virke som mange søker det uoppnåelige. Og at en del mister selvinnsikten. Man må faktisk kunne tilby det samme som man ønsker selv. Og en del mennesker bommer grovt der. Jeg sier ikke at TS gjør det, kun observasjoner.

Jeg ser også at noen kommenterte "Pene kvinner som har nøyd seg med middelmådige menn". Er du virkelig sikker på at ikke disse mennene har kvaliteter dere ikke vet om? Dettte kan da være mann med ambisjoner og engasement, omsorgsfulle og flotte mennesker. Heldigvis er det en god del både menne og kvinner som klarer å se bak utseendet til folk, i tillegg til at vi heldigvis har forskjellig syn på hva som er "pent" og hva som er middelmådig.

Anonymkode: f9348...224

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår Ts veldig godt, ja hun er kresen akkurat som meg,  jeg er sikker på at hun vil finne noen etterhvert , en som hun får god kjemi med. Det er ihvertfall den jeg syns er vanskeligst å finne.

• Liker 1
Skrevet
På 23.9.2016 den 21.02, Frøkensina skrev:

Ja ja sann :rolleyes: Kjedelig fredag?

:fnise: 

• Liker 1
Gjest Psychonaut
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

TAKK! Da er jeg ikke alene om både det tragiske inntrykket og den oppfatningen av mennesker og verden.

Jeg skulle også ønske det ikke var slik. For meg er skjønnhet, klisje jeg vet, noe som kommer innenfra. For meg er det personlighet som gjør at det ytre blir vakkert (eller råttent).

Men for de aller fleste er det bare ytre, overfladiske verdier, som teller.

Skjønnhet er litt som med penger: Lett å si at det ikke er viktig når man har mye av det, men veldig viktig når man ikke har noe.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da helt greit å være kresen. Og greit å være bevisst på hva man er ute etter. TS tiltrekkes av menn med ambisjoner og som brenner for noe. Og jeg er helt enig, det er utrolig sexy! Men vet du hva? Jeg møter masse av disse mennene. Og noen av dem er faktisk single. Mange er kjekke. Og mange av de viser seg å være idioter når man snakker med dem, for de mener de er for gode for de fleste. Merkelig nok er disse gjerne evig single... Mens andre er helt supre. De er ydmyke og har lært seg å se individene slik de er, ikke basert på det ytre skallet.

Jeg har lært av erfaring at inntrykket av folk og kjemi/tiltrekning kan forandre seg etter hvert som man lærer folk å kjenne. Jeg har møtt flere menn opp gjennom som jeg føler kunne vært en "perfekt partner". Nå har jeg stort sett vært opptatt i et forhold da, så observasjonene er jo kun på det at man føler at man har kjemi med personen, og oppriktig liker vedkommende (og merker interesse fra han også). Noen ganger oppstår det umiddelbart, men de fleste ganger kommer det når man har blitt bedre kjent. Å la forventninger til hvordan man mener drømmepartneren skal være styre, kan føre til at man ikke ser "drømmepartneren" om man møter han. Fordi man er så opptatt av at han skal passe innenfor en bestemt ramme.

Men utover det er det ikke noe galt i å være kresen. Det er bedre å vente til man finner noen man virkelig har kjemi med enn å bli sammen med noen "fordi det var den beste de fant". Men det er jo en kjennsgjerning i dag at antallet single mennesker øker, og en del undersøkelser viser til at det kan ha med tilgjengligheten via sjekkeapper i kombinasjon med forventningen om at man alltid kan finne noen som er enda bedre. Det kan virke som mange søker det uoppnåelige. Og at en del mister selvinnsikten. Man må faktisk kunne tilby det samme som man ønsker selv. Og en del mennesker bommer grovt der. Jeg sier ikke at TS gjør det, kun observasjoner.

Jeg ser også at noen kommenterte "Pene kvinner som har nøyd seg med middelmådige menn". Er du virkelig sikker på at ikke disse mennene har kvaliteter dere ikke vet om? Dettte kan da være mann med ambisjoner og engasement, omsorgsfulle og flotte mennesker. Heldigvis er det en god del både menne og kvinner som klarer å se bak utseendet til folk, i tillegg til at vi heldigvis har forskjellig syn på hva som er "pent" og hva som er middelmådig.

Anonymkode: f9348...224

Syntes dette var et godt og reflektert innlegg. 

Anonymkode: 5925c...722

Skrevet
På 25.9.2016 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Æsj, jeg har det på samme måte. Vil ikke downgrade fra eksen, men finner ingen som er på hans nivå heller .. 🙄

Anonymkode: 07c75...f3e

Jepp, hverken du eller TS er egentlig over eksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...