Gå til innhold

Jeg er for bra for menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker bedre å tenke andre veien jeg da, de er ikke bra nok for å date meg, ikke at jeg er for bra for dem. Jeg går jo ikke rundt i hverdagen og tenker at "jeg er bedre enn alle andre." Enig i at det kanskje er litt umodent da, kanskje jeg vokser det av meg :erter:

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Hei. Fikk en sånn aha følelse av at damer i din situasjon fort kan ende opp med en sjarmerende alfahann med prestisjejobb som tar deg med storm. Men som ofte kan vise seg å ha andre sider som på sikt ender med utallige psykologtimer for feg. Og slutten på visa er at du ender opp med en fyr som du før ikke ville tenkt var bra nok men som du nå ser på med helt andre øyne. 

Bare en tanke! Trenger selvsagt ikke ende slik.

Uansett er det vel ikke uvanlig for attraktive menn og kvinner og jakte lenge før man lander. 

Lykke til med alt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat slik som deg TS, så kjenner meg godt igjen. 

Jeg føler også at jeg aldri kommer til å møte noen fordi ingen mann hittil har gjort meg forelsket. Kan velge og vrake men er ikke interessert, da er jeg heller alene :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bjørg47 skrev:

Dumt for deg, blir evig alene du da.

 

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil heller si du er for kresen. Hvis du hadde vært så fantastisk, så hadde nok til og med Brad hørt om deg. Hvis du er kvinne med et middels+ utseende i dag, så er det helt normalt å få mye oppmerksomhet, det har sosiale medier sett til. En mann som sender 100 av samme melding til 100 forskjellige kvinner får napp et sted, du er kun en av disse, så antagelsen din er feilplassert og langt fra normalisert.

Anonymkode: 72dcf...182

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke for bra for menn - for uansett hvilket krav du har så gjør ikke det deg bedre enn dem. Hadde du vært intelligent nok, hadde du visst at kravene dine handler om deg, ikke dem.

Anonymkode: c191b...3cc

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beste for deg er å ende opp alene. Holdningen din er for dårlig for alle menn, og ingen er jo gode nok for deg, så kun et alternativ. Stopp genrekken din her.

Anonymkode: 7978b...26e

 

2 timer siden, Frøkensina skrev:

Ja ja sann :rolleyes: Kjedelig fredag?

 

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

:kvalm:   :fnise:

 

2 timer siden, Bjørg47 skrev:

Nei, det var dumt,for deg.

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen bør la seg provosere av denne damen. Alle vet at hun ikke kommer langt med denne oppførselen uansett, let her fall.

Anonymkode: 3441c...bb8

 

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Men selvforherligelse er frastøtende for de fleste.

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror derimot ingen her syns du er bedre enn andre, så hvis du vil problemet til livs, kan jeg anbefale en realitycheck. Du er ute av sync :) Gå til psykolog :tommelopp:

Anonymkode: a0f9f...a7d

 

1 time siden, O.G. skrev:

Kanske du ikke er en sånn kvalitetsdame som du tror du er siden det er feil type menn som liker deg?????

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei det kan du si, siden du er perfekt. 

Anonymkode: 13859...1c8

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en vesentlig forskjell på å ha "litt selvtillit" kontra å være av den oppfatning at man er for bra for menn. Hilsen oppegående person...

Anonymkode: 5050d...8c7


Wow! Her har man jo selve definisjonen på janteloven. Er dette typisk Kvinneguiden? Hva om man faktisk er drop dead gorgeous og man blir fortalt dette flere ganger, og "alle" menn prøver seg? Er det fortsatt ikke lov å si "Jeg er faktisk pen, og har mye å by"? Må man være underdanig og ikke ha høye tanker om seg selv for at kvinner skal godta deg? Hva er grunnen for at folk blir så utrolig provosert av det?

Anonymkode: 648b0...a42

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Wow! Her har man jo selve definisjonen på janteloven. Er dette typisk Kvinneguiden? Hva om man faktisk er drop dead gorgeous og man blir fortalt dette flere ganger, og "alle" menn prøver seg? Er det fortsatt ikke lov å si "Jeg er faktisk pen, og har mye å by"? Må man være underdanig og ikke ha høye tanker om seg selv for at kvinner skal godta deg? Hva er grunnen for at folk blir så utrolig provosert av det?

Anonymkode: 648b0...a42

Bare tull og vås dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

På hvilken måte når de ikke opp ts? Eller for å spørre på en annen måte. Hvorfor er du bedre enn mennene?

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Her har man jo selve definisjonen på janteloven. Er dette typisk Kvinneguiden? Hva om man faktisk er drop dead gorgeous og man blir fortalt dette flere ganger, og "alle" menn prøver seg? Er det fortsatt ikke lov å si "Jeg er faktisk pen, og har mye å by"? Må man være underdanig og ikke ha høye tanker om seg selv for at kvinner skal godta deg? Hva er grunnen for at folk blir så utrolig provosert av det?

Anonymkode: 648b0...a42

Janteloven <3<3<3

Anonymkode: 72dcf...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det bra at du har høye krav. Jeg ser støtt og stadig fantastiske kvinner med mildt sagt middelmådige partnere. Det er rett og slett trist.

Men hvorfor er kvinnelig partner utelukket for deg? Du vil dobble sjansene dine hvis du er åpen for kvinner.

Og hvis oralsex er det som er "frastøtende" så er det ikke det man trenger å kaste seg inn i med en gang. Å ha en partner av samme kjønn kan være litt uvant for mange, og da må man ta det rolig steg for steg for å unngå sjokkeksponering.

 

Anonymkode: 7815e...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det bra at du har høye krav. Jeg ser støtt og stadig fantastiske kvinner med mildt sagt middelmådige partnere. Det er rett og slett trist.

Men hvorfor er kvinnelig partner utelukket for deg? Du vil dobble sjansene dine hvis du er åpen for kvinner.

Og hvis oralsex er det som er "frastøtende" så er det ikke det man trenger å kaste seg inn i med en gang. Å ha en partner av samme kjønn kan være litt uvant for mange, og da må man ta det rolig steg for steg for å unngå sjokkeksponering.

 

Anonymkode: 7815e...f22

Ja, skitt au, liksom. Siden du kjører en så bra sak.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Wow! Her har man jo selve definisjonen på janteloven. Er dette typisk Kvinneguiden? Hva om man faktisk er drop dead gorgeous og man blir fortalt dette flere ganger, og "alle" menn prøver seg? Er det fortsatt ikke lov å si "Jeg er faktisk pen, og har mye å by"? Må man være underdanig og ikke ha høye tanker om seg selv for at kvinner skal godta deg? Hva er grunnen for at folk blir så utrolig provosert av det?

Anonymkode: 648b0...a42

Vi vet jo ikke om du er så drop dead gorgeous som du selv hevder.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg sånn halvveis igjen, bortsett fra at jeg ikke mener jeg er for bra for noen.

Det er nok heller den gamle klisjeen med at jeg er såkalt kresen, og blir sjelden forelsket. Men dette kan jo henge litt sammen med bra selvbilde (eller oppblåst ego om du vil), folk har en tendens til å falle for de som er på samme hylle eller høyere, så det kan ironisk nok bli vanskeligere å finne kjæreste jo "bedre" man er. Celina Midelfart har sikkert minst dating pool (aktuelle menn å velge i) i hele landet.

Men jeg tenker aldri på det som at en person ikke når opp til meg, det er vel heller mine krav eller hva man skal kalle det som han ikke når opp til. For meg føles det enkelt og greit bare ut som jeg aldri faller for noen.

Og så trives jeg som singel (og sær) da, enig i at man heller er det enn i et middels forhold. Så terskelen er vel litt høy, jeg skal skikkelig bli tatt med storm før jeg vil vurdere å gå inn i et forhold.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Cuntzilla skrev:

Kjenner meg sånn halvveis igjen, bortsett fra at jeg ikke mener jeg er for bra for noen.

Det er nok heller den gamle klisjeen med at jeg er såkalt kresen, og blir sjelden forelsket. Men dette kan jo henge litt sammen med bra selvbilde (eller oppblåst ego om du vil), folk har en tendens til å falle for de som er på samme hylle eller høyere, så det kan ironisk nok bli vanskeligere å finne kjæreste jo "bedre" man er. Celina Midelfart har sikkert minst dating pool (aktuelle menn å velge i) i hele landet.

Men jeg tenker aldri på det som at en person ikke når opp til meg, det er vel heller mine krav eller hva man skal kalle det som han ikke når opp til. For meg føles det enkelt og greit bare ut som jeg aldri faller for noen.

Og så trives jeg som singel (og sær) da, enig i at man heller er det enn i et middels forhold. Så terskelen er vel litt høy, jeg skal skikkelig bli tatt med storm før jeg vil vurdere å gå inn i et forhold.

Har du ons/ tilfeldig sex?:)

Anonymkode: 51473...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet, provoserende overskrift. Kanskje jeg har hatt for mye flaks med mine tidligere forhold, og blitt for godt vandt? Trist, men jeg føler meg stort sett for bra for de fleste menn jeg møter. Hadde jeg senket kravene hadde jeg jo funnet noen, men jeg er sykt kresen. Vil liksom heller være singel enn å date noen jeg føler ikke er god nok. 

Jeg er også i den situasjonen at jeg får mye oppmerksomhet fra menn, og det styrker jo antagelsen min om at jeg har rett til å være kresen. Det er ikke egentlig det at jeg jeg tiltrekker meg feil tye menn heller, bare at de rett og slett ikke er bra nok... Huff på en måte skulle jeg sikkert bare forblitt sammen med ungdomskjæresten min, for jo eldre man blir jo mer kresen :P 

Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 65c5c...3a6

Da får du bli lesbisk

Anonymkode: 5d926...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ons/ tilfeldig sex?:)

Anonymkode: 51473...51b

Dater jo litt, og så har jeg noen gamle flammer/elskere som jeg ryker på iblant, men ikke noe fast.

Vanskelig å finne elskere også.

Hvordan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Dater jo litt, og så har jeg noen gamle flammer/elskere som jeg ryker på iblant, men ikke noe fast.

Vanskelig å finne elskere også.

Hvordan det?

Hun som startet tråden sier hun ikke har sex, lurte på hvordan noen klarer seg uten sex inntil man møter mr right....:)

Anonymkode: 51473...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun som startet tråden sier hun ikke har sex, lurte på hvordan noen klarer seg uten sex inntil man møter mr right....:)

Anonymkode: 51473...51b

Aha. Vel, jeg klarer meg nok ikke helt uten.. :) Kunne fort blitt et livslangt sølibat ellers, mr. right er ikke lett å finne!

Men er ikke alle som liker såkalt tilfeldig sex, i tillegg så kan det jo være vanskelig å finne noen bare å ligge med også. Sagt med andre ord, hvis TS er for bra for menn, så er hun vel fort for bra til å ligge med dem og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja... Det er jo dumt for meg å ende opp med en partner jeg ikke ønsker også da. Vet ikke hva som er dummest jeg...

 

TS

Anonymkode: 65c5c...3a6

Man kan kanskje formulere det på en annen måte: Det er trist at du har så høye krav at du ikke får oppleve kjærlighet.

Men det er jo selvsagt ingen som har noe med om du er sær.

Så lenge du er lykkelig kan du vel fint leve uten menn. Ikke alle er avhengig av kjæreste for å føle seg lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at i kjærligheten er man vel ikke ute etter det perfekte... Er det ikke særegenheten og sjarmen man faller for ved en person? Ikke hvor mange år han har studert, hvor mange penger han tjener, hvor rette tennene hans er.

Jeg tenker at det er en sjanse for at du er litt full av deg selv. Og fordi du er pen, selvsikker, smart osv., så er mange menn interessert. De prøver å kapre din interesse. Men kanskje du trenger en som ikke prøver å kapre deg, men en som er i stand til å se litt kritisk på deg, som lurer på om du er bra nok for han. For da ville du kanskje måtte jobbe litt. Og kanskje det ville vært spennende for deg?

Anonymkode: 1ffd4...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...