Gå til innhold

Sette inn et eller 2 egg


thwrbra85

Anbefalte innlegg

2 timer siden, thwrbra85 skrev:

Så bra ja overlever begge så setter jeg nok inn begge får høre hva dem anbefaler hvilken klinikk holder du til ?😊

Det var for noen år siden på Riksen. De spurte ikke engang, sa bare at sånn gjør vi det. Vi var lettet, for vi visste ikke helt hva vi skulle valgt på egen hånd.

Anonymkode: 8d750...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var for noen år siden på Riksen. De spurte ikke engang, sa bare at sånn gjør vi det. Vi var lettet, for vi visste ikke helt hva vi skulle valgt på egen hånd.

Anonymkode: 8d750...8a6

Okay jeg hører til ullevåll å har fryst ned 2 å 2 men ikkw sikkert begge overlever heller så får se når vi kommer så langt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt inn to begge ganger. Fikk et barn første gang og er gravid med et barn nå. Kommer til å sette inn to hvis det blir flere forsøk 

Anonymkode: c603e...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Satt inn to begge ganger. Fikk et barn første gang og er gravid med et barn nå. Kommer til å sette inn to hvis det blir flere forsøk 

Anonymkode: c603e...362

Så bra er dette lenge siden ?var det bra kvalitet på egga dine når dei satte inn 2 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Silfen skrev:

Dette er feil. Det øker ikke sjansen signifikant. 

Vi går på Medicus i Trondheim, overlegen der sier at det øker sjansen for graviditet når man setter inn to egg. Men også såklart sjansen for flerlingsvangerskap. 

Anonymkode: 11acd...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Pentu skrev:

1. forsøk satt vi inn et embryo. Ble ikke gravid

2. forsøk satt vi inn to embryo. Ble gravid med et av de. 😊

Kan jeg spørre hva som var årsaken hos dere te prøvrør ?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi går på Medicus i Trondheim, overlegen der sier at det øker sjansen for graviditet når man setter inn to egg. Men også såklart sjansen for flerlingsvangerskap. 

Anonymkode: 11acd...d1b

Ja så klart men hørt at det øker bare med 10 prosent blir sagt så mye forskjelligt at det skal mye til får at det kommer 2 om en setter inn 2 egg å så jeg blir så u sikker kan jeg spørre hva som.er grunn til prøvrør hos dere ?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, thwrbra85 skrev:

Kan jeg spørre hva som var årsaken hos dere te prøvrør ?😊

De vet ikke. Var ingenting i veien med noen av oss. Vi fikk det bare ikke til. Nå er en hjemmelaget lillesøster på vei. Og det klaffet fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pentu skrev:

De vet ikke. Var ingenting i veien med noen av oss. Vi fikk det bare ikke til. Nå er en hjemmelaget lillesøster på vei. Og det klaffet fort. 

Sååå moro gratulere så mye kansje det var bare det som skulle til at du ble gravid en gang åså gikk det av seg selv ikke noe bedre en det 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, thwrbra85 skrev:

Så bra er dette lenge siden ?var det bra kvalitet på egga dine når dei satte inn 2 😊

Nei. Ja, topp kvalitet på alle fire egg.  

Anonymkode: c603e...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Ja, topp kvalitet på alle fire egg.  

Anonymkode: c603e...362

Så bra men tror det ska mye til at det blir tvillinger selv om en sett inn  2 egg hvertfall det jeg får følelsen av å hører rundt omkring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, thwrbra85 skrev:

Så bra men tror det ska mye til at det blir tvillinger selv om en sett inn  2 egg hvertfall det jeg får følelsen av å hører rundt omkring 

Men du satte inn 2 først å så 2 på neste runde ?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...