Gå til innhold

gravid 16 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 20.9.2016 at 15.55, Mummikopp skrev:

Det er mye verre å anbefale abort siden TS faktisk har bestemt seg for å beholde.

Det er ennå tid til å ombestemme seg, om hun snakker med helsesøster og mor. De hadde fått litt realiteter inn i hodet hennes. Hun lever i en rosa boble. Før eller siden sprekker den. Man anbefaler ikke et barn å få barn. 

Anonymkode: f99ba...088

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, SosialisterUt skrev:

Det var faktisk helt vanlig å få barn som 16-17 åring og at det er så uvanlig nå for tiden sier bare noe om sanfunnet vi lever i. Som 16-17 år er kvinner faktisk mest fruktbar og det er en flott alder å få barn. Men i denne situasjonen bør du prøve å være postiv selv om samfunnet sier at dette er det verste som kan skje deg. Å være mor er det flotteste en kvinne kan bli, kos deg :)

Hvilke andre steder enn der barn blir tvangsgiftet, er dette vanlig?? Hvilken sekt er du medlem av?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hva så feiler dere som sitter å skrive dritt om unge mødre. Se til skjerp dere! TS kommer nok til å bli en fantastisk namma i likhet med mange andre unge og eldre mødre ❤️

Anonymkode: 126a8...81b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg en av de "bad" damene, men shit au, det er godt ment.

jeg vil anbefale deg å ta abort. Selv var jeg gravid da krg var 17. Hadde fast kjæreste og flotte foreldre, men det er nødvendigvis ikke alt man trenger. Jeg tok abort, og fikk ei knall ungdomstid, venner (som kommer å går i den alderen), fikk oppleve ungdomstid på godt å vondt. Idag er jeg 22 og gravid. Livet mitt er så mye mer stabilt og trygt nå, enn det var da. Fordi om jeg trodde da jeg var 17 st nå var jeg ferdig utviklet og voksen, og jeg hadde funnet mannen i mitt liv... 

jeg tok abort, og sjeleglad for det. Både for min, pappaen og fosteret sin skyld. 

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trønderberte skrev:

Nå blir jeg en av de "bad" damene, men shit au, det er godt ment.

jeg vil anbefale deg å ta abort. Selv var jeg gravid da krg var 17. Hadde fast kjæreste og flotte foreldre, men det er nødvendigvis ikke alt man trenger. Jeg tok abort, og fikk ei knall ungdomstid, venner (som kommer å går i den alderen), fikk oppleve ungdomstid på godt å vondt. Idag er jeg 22 og gravid. Livet mitt er så mye mer stabilt og trygt nå, enn det var da. Fordi om jeg trodde da jeg var 17 st nå var jeg ferdig utviklet og voksen, og jeg hadde funnet mannen i mitt liv... 

jeg tok abort, og sjeleglad for det. Både for min, pappaen og fosteret sin skyld. 

 

 

 

Ho spurte ikke etter om hva folk mener om ho burde ta abort eller ikke ;-) 

Anonymkode: 126a8...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ho spurte ikke etter om hva folk mener om ho burde ta abort eller ikke ;-) 

Anonymkode: 126a8...81b

Oi, etter å ha lest de siste feedbackene regnet jeg med at dette var temaet! 😂

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Trønderberte skrev:

Oi, etter å ha lest de siste feedbackene regnet jeg med at dette var temaet! 😂

 

Haha, ja man skulle tro det! 😂 Bare fult i drittkjerringer som tror de har rett i alt. (Nei, sikter ikke til deg) 

Anonymkode: 126a8...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja man skulle tro det! 😂 Bare fult i drittkjerringer som tror de har rett i alt. (Nei, sikter ikke til deg) 

Anonymkode: 126a8...81b

Dessverre finnes det for mange av disse, over ALT 😢

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke hva så feiler dere som sitter å skrive dritt om unge mødre. Se til skjerp dere! TS kommer nok til å bli en fantastisk namma i likhet med mange andre unge og eldre mødre ❤️

Anonymkode: 126a8...81b

Mange burde faktisk tenke seg bedre om før de får barn. Da hadde psykiatrien fått litt færre tragiske skjebner å forholde seg til. Flere som lever i blinde her, ser jeg. Skjønner du ikke at man må ha noe å tilby for å få barn? At det er et enormt ansvar? Det er ikke et kosedyr på Ikea man skaffer seg, det er et lite menneske man skal investere alt man har av krefter og kapasitet for å gi det en god start i livet. Da bør man ha litt på plass i livet for å klare det på en god måte.

Anonymkode: f99ba...088

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja man skulle tro det! 😂 Bare fult i drittkjerringer som tror de har rett i alt. (Nei, sikter ikke til deg) 

Anonymkode: 126a8...81b

Sånne som deg? 

Anonymkode: f99ba...088

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det en selvfølge at man ikke har ungdomskjæresten livet ut? Hvorfor er det en selvfølge at Hu blir alenemor før ungen blir født? 

Og hvor i alle dager er admin om dagen..? En del av disse innleggene burde vært fjerna!! 

Og til deg TS vil jeg si at det går nok helt sikkert bra! Fortell det til moren din når du er klar! 

Mamma'n min fikk min bror når Hu var 16 og meg 4 år etterpå. Hu tok utdanning når vi var små, og var gift med faren min i laaaang tid! Broren min og jeg har ingen varig men av å ha hatt en ung mor! Tvertimot.. Vil heller ha en ung og livsglad mor en ei gammel snerpete ei! 

Har trua på deg! 😀

Anonymkode: 1350a...982

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det en selvfølge at man ikke har ungdomskjæresten livet ut? Hvorfor er det en selvfølge at Hu blir alenemor før ungen blir født? 

Og hvor i alle dager er admin om dagen..? En del av disse innleggene burde vært fjerna!! 

Og til deg TS vil jeg si at det går nok helt sikkert bra! Fortell det til moren din når du er klar! 

Mamma'n min fikk min bror når Hu var 16 og meg 4 år etterpå. Hu tok utdanning når vi var små, og var gift med faren min i laaaang tid! Broren min og jeg har ingen varig men av å ha hatt en ung mor! Tvertimot.. Vil heller ha en ung og livsglad mor en ei gammel snerpete ei! 

Har trua på deg! 😀

 

Anonymkode: 1350a...982

Hørt om statistikk? 

Anonymkode: f99ba...088

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 9/14/2016 at 23.48, AnonymBruker skrev:

Kjæresten din er ferdig utdannet? Haha, han er ikke gammel nok til å være det. Han har kanskje fullført videregående, fått fagbrev, og har full jobb? Det kalles videregående-utdannelse med fagbrev. 

 

Anonymkode: 6e31d...a94

Idiotisk kommentar,

Har man fått fagbrev som elektriker, så er man ferdig utdannet montør. 

Anonymkode: ceeb9...126

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange burde faktisk tenke seg bedre om før de får barn. Da hadde psykiatrien fått litt færre tragiske skjebner å forholde seg til. Flere som lever i blinde her, ser jeg. Skjønner du ikke at man må ha noe å tilby for å få barn? At det er et enormt ansvar? Det er ikke et kosedyr på Ikea man skaffer seg, det er et lite menneske man skal investere alt man har av krefter og kapasitet for å gi det en god start i livet. Da bør man ha litt på plass i livet for å klare det på en god måte.

Anonymkode: f99ba...088

Eg vett hva de innebærer og ha barn ja. Vett også at det er hardt å bli ung mor, og hvor deiligt det er å viste bedrevitende folk som deg at man klare det på strak arm. 

Anonymkode: 126a8...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånne som deg? 

Anonymkode: f99ba...088

Nei, sånne som veldig mange andre i forumet som skriver at TS burde ta abort fordi ho er ung ;)

Anonymkode: 126a8...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, sånne som veldig mange andre i forumet som skriver at TS burde ta abort fordi ho er ung ;)

Anonymkode: 126a8...81b

Dritt? Det er en ærlig sak å mene at hun ikke er gammel nok

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eg vett hva de innebærer og ha barn ja. Vett også at det er hardt å bli ung mor, og hvor deiligt det er å viste bedrevitende folk som deg at man klare det på strak arm. 

Anonymkode: 126a8...81b

Hvilket konsept har du for å vite det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Dritt? Det er en ærlig sak å mene at hun ikke er gammel nok

Ikke når det ikke var de ho spurte om :P

Anonymkode: 126a8...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Hvilket konsept har du for å vite det?

Vært i samme situasjon sjøl :-) 

Anonymkode: 126a8...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...