Gå til innhold

Hvis dama maser og ikke gir seg - tenker dere at hun er desperat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 9/5/2016 at 15.53, AnonymBruker skrev:

 

For en stund siden, rett før han skulle flytte, trakk han seg unna og sa at det er over for denne gang. Jeg synes det var vanskelig å slå meg til ro med det når jeg vet han har følelser for meg (det har han jo sagt), og jeg prøvde å overtale ham til å fortsette. Ikke på en sur eller bitter måte, bare ved å gjøre det klart at jeg har følelser, at jeg gjerne vil fortsette og at jeg eventuelt kan vente til han er klar.

Anonymkode: 5a438...c59

Ingen som sier at de kan vente til man er klar, mener det. Vær heller realistisk!

Ønsk han lykke til, han trenger jo virkelig det nå som han står foran det han har foran seg. Støtt han i hans egen beslutning og tenk at han er bra nok til å ta gode beslutninger for seg selv. I stedet for å si at det han gjør ikke er riktig fordi du har følelser. Si heller at det er det riktige for han hvis det er det han føler. Noen mennesker lærer oss å gi slipp.. :/

 

Anonymkode: 497f4...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, piaisabella skrev:

Det er ikke verdt å kjempe. Er en person interessert så viser de det med handling!. 

Nettopp. Handlingene til personen teller mer enn tusen ord

Anonymkode: 497f4...2f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Handlingene til personen teller mer enn tusen ord

Anonymkode: 497f4...2f0

Helt enig!. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sphere skrev:

Kan ikke si annet enn at jeg støtter disse tankene. Det jeg mener med kjempe er ikke å presse. Bare vise helt klart og tydelig at hun faktisk vil ha meg.

Hvordan legger du opp til at hun skal vise det klart og tydelig? Nevn noen konkrete ting

Anonymkode: 06173...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5. september 2016 at 15.53, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en gutt de siste månedene. Vi visste hele tiden at han skal flytte til utlandet for flere år fra høsten av. Han har sagt han er redd for å få for sterke følelser og at han gruer seg til å flytte.

For en stund siden, rett før han skulle flytte, trakk han seg unna og sa at det er over for denne gang. Jeg synes det var vanskelig å slå meg til ro med det når jeg vet han har følelser for meg (det har han jo sagt), og jeg prøvde å overtale ham til å fortsette. Ikke på en sur eller bitter måte, bare ved å gjøre det klart at jeg har følelser, at jeg gjerne vil fortsette og at jeg eventuelt kan vente til han er klar.  Den siste meldingen min svarte han ikke på. Jeg prøver å gå videre, men det er vondt og vanskelig.

Det jeg lurer på, er: Tenker du i en sånn situasjon at dama er helt desperat? Er det noen sjanse for at du, hvis hun trekker seg helt unna og ikke tar kontakt, kommer tilbake? Jeg er jo ikke desperat i den forstand at jeg ikke kan få noen andre. Jeg er attraktiv og har ikke noe problem med å møte andre. Det som gjorde at jeg ble så pågående var at jeg hadde følelser og var redd for å miste  ham. 😟

Anonymkode: 5a438...c59

Vet det er vanskelig, men du må nesten gi slipp og la han gå og respektere det han sier. Det er så og si umulig og ha et forhold når han skal være borte så lenge. Jeg ville ikke tatt kontakt mer. Klem til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...