Gå til innhold

Er han player eller bare veldig sjenert? Føler jeg blir friendzonet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hun var jo ikke særlig pågående! Fra hans perspektiv virker hun nok like uinteressert som han!

Neivel, så fortsett å nøre opp under troen på at en mann som går fra å kysse og forføre henne og over til å nesten ikke ville snakke med henne eeegentlig bare er sjenert. Men ser du ikke at da bidrar du til å holde gående denne tolke han, vente på han, tro at han er interessert når han faktisk ikke er det osv? Det er jo ikke sunt for kvinner å gå rundt slik.

Si eventuelt tydelig fra til han at du er keen og hør hva han har å si til dette, trådstarter.

Anonymkode: ef173...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må si det er nesten provoserende å lese hvordan enkelte prøver å overbevise TS om at ,joda ,fyren er sikkert kjeeeeeempe interessert og bare sjenert og annet tull.

Nei ,sorry det er bare å la TS kaste bort tiden sin og liksom vente å se hva som skjer.

 Han er ikke interessert! Han har  hatt uendelige mange sjanser til å gå for TS og gjør ingenting.  Hilsen ei med nok av erfaring med annet kjønn.  

Anonymkode: 4c430...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si det er nesten provoserende å lese hvordan enkelte prøver å overbevise TS om at ,joda ,fyren er sikkert kjeeeeeempe interessert og bare sjenert og annet tull.

Nei ,sorry det er bare å la TS kaste bort tiden sin og liksom vente å se hva som skjer.

 Han er ikke interessert! Han har  hatt uendelige mange sjanser til å gå for TS og gjør ingenting.  Hilsen ei med nok av erfaring med annet kjønn.  

Anonymkode: 4c430...09c

Ja det er det jeg også reagerer på..

Anonymkode: ef173...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:


Trenger litt råd fra andre her. Hvordan kan jeg finne ut om han er player eller bare sjenert? Hva bør mitt neste trekk være? Kjenner jeg har litt lyst å bare gi opp fyren med de miksa signala han sender...


 

 

Anonymkode: 71f0e...b39

Å gi han opp virker som en genial plan.

Han virker ikke entusiastisk nok.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neivel, så fortsett å nøre opp under troen på at en mann som går fra å kysse og forføre henne og over til å nesten ikke ville snakke med henne eeegentlig bare er sjenert. Men ser du ikke at da bidrar du til å holde gående denne tolke han, vente på han, tro at han er interessert når han faktisk ikke er det osv? Det er jo ikke sunt for kvinner å gå rundt slik.

Si eventuelt tydelig fra til han at du er keen og hør hva han har å si til dette, trådstarter.

Anonymkode: ef173...8eb

Nei, jeg ser hva du mener, men siden jeg har opplevd det motsatte, så vil jeg at hun skal gi det en sjangse! For min del måtte jeg bare innse at han ikke var interessert, selv om han sendte blandede signaler. Følte meg helt patetisk og ga til slutt opp. Og så viser det seg at hadde vært skikkelig forelska, men trodde ikke at "en som meg" kunne like "en som han" på samme måten, så han tolket alt jeg gjorde negativt, og overbeviste seg om at han ikke hadde sjangs. Selv om jeg var like forelska. Ganske dust å få vite mange år etter! Hadde han ikke gjort meg så usikker, så hadde jeg turt å prøve mer. Men når ingen tør, så kommer man jo ingen vei! Denne fyren til ts sa jo, akkurat som min fyr, at alle de andre ville ha henne osv. Dermed setter han henne muligens for høyt for seg selv! Gutter kan være like usikre som oss!

Vi er helt enige om at hun må være tydeligere på interessen!

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si det er nesten provoserende å lese hvordan enkelte prøver å overbevise TS om at ,joda ,fyren er sikkert kjeeeeeempe interessert og bare sjenert og annet tull.

Nei ,sorry det er bare å la TS kaste bort tiden sin og liksom vente å se hva som skjer.

 Han er ikke interessert! Han har  hatt uendelige mange sjanser til å gå for TS og gjør ingenting.  Hilsen ei med nok av erfaring med annet kjønn.  

Anonymkode: 4c430...09c

Skal hun gi opp uten å SI til han at hun er interessert??? Da har hun jo ALT å tape!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Nei, jeg ser hva du mener, men siden jeg har opplevd det motsatte, så vil jeg at hun skal gi det en sjangse! For min del måtte jeg bare innse at han ikke var interessert, selv om han sendte blandede signaler. Følte meg helt patetisk og ga til slutt opp. Og så viser det seg at hadde vært skikkelig forelska, men trodde ikke at "en som meg" kunne like "en som han" på samme måten, så han tolket alt jeg gjorde negativt, og overbeviste seg om at han ikke hadde sjangs. Selv om jeg var like forelska. Ganske dust å få vite mange år etter! Hadde han ikke gjort meg så usikker, så hadde jeg turt å prøve mer. Men når ingen tør, så kommer man jo ingen vei!

Høres ut som det var like greit at du slapp unna, for å være ærlig. Håper du har møtt noen som har større tro på seg selv, for mennesker som tenker som han du beskriver (tolke alt negativt) har en tendens til å dra andre ned. Vil ikke anbefale trådstarter å gå etter en som tolker alt negativt, og som tror at hun er for god for han. Jeg tolket "for deilig" som et uttrykk for flørt og ikke som at han mente hun var for deiig for en som han. Da ringer alarmklokka mi.

Anonymkode: ef173...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som det var like greit at du slapp unna, for å være ærlig. Håper du har møtt noen som har større tro på seg selv, for mennesker som tenker som han du beskriver (tolke alt negativt) har en tendens til å dra andre ned. Vil ikke anbefale trådstarter å gå etter en som tolker alt negativt, og som tror at hun er for god for han. Jeg tolket "for deilig" som et uttrykk for flørt og ikke som at han mente hun var for deiig for en som han. Da ringer alarmklokka mi.

Anonymkode: ef173...8eb

Jada, endte opp med en som "tok for seg", noe som er mye mer sexy! 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er bare ikke interessert. Han høres ikke særlig sjenert ut heller. Tro meg,om en mann vil ha deg ber han med deg ut. 

Anonymkode: 6de71...a30

Vanskelig å si, men jeg heller mot å være enig. Ut i fra det som er blitt fortalt, virker han ikke spesielt interessert. Men om det ligger en dypere historie bak, vet vi ikke. Ta feks meg selv. Jeg har opplevd nok dritt med forhold, til at varselsignalene går om jeg blir for interessert. Vi menn kan virke tøffe som faen utenpå, men vi vil selvsagt være forsiktige om vi har blitt såret før. Så denne forsvarsmekanismen min har definitivt ødelagt en del mulige forhold for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Skal hun gi opp uten å SI til han at hun er interessert??? Da har hun jo ALT å tape!

Hun må gjerne gjøre det- men jeg tviler hun har noe som helst å vinne på det. Alt hva TS skriver høres ikke ut som  en som er ivrig på noe mere. Derfor gidder jeg ikke lure Ts til mest sannsynlig ydmyke seg selv. 

Anonymkode: 4c430...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er bare kvinnfolk som friendzoner da ..ikke mannfolk. 

Gi han noen gjennomtenkte #shittests så finner du det ut. Ikke verre enn det ...

Anonymkode: d9eb5...a44

The Friendzone er bare enn idiotisk unnskyldning folk som ikke tåler å bli avist bruker. Å nei han\hun er ikke interessert i meg jeg har havnet i venne sonen. Nei det har du ikke du er bare en syte pave som ikke tåler at noen ikke er interessert i deg slik du er i dem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sannsynligvis verken player eller sjenert. Det er ikke uvanlig å overøse noen med komplimenter dels fordi man lar seg rive med av situasjonen og dels fordi man mener dem, uten at det trenger å innebære at man vil forfølge noe mer med en person. Du vil vel ikke bli kjæreste med alle du synes er herlige du heller?

Friendzonegreiene gidder jeg ikke engang kommentere, ut over å bemerke at det virker svært sannsynlig at han ikke er interessert i deg på den riktige måten. Men verken jeg eller noen andre her kan gi et klart svar. Det kan alltid hende at det er andre ting som hindrer ham, kanskje til og med at han er akkurat som deg, nemlig at han ikke tar initiativet videre. Men jeg anser sjansene dine som så små at du ikke burde "mase" mer på ham nå. Eventuelt kan du behandle ham som en kompis og flørte litt med andre i hans nærvær (ikke så han skjønner det er til ære for ham, så klart) og se hvordan han reagerer på det. Men aller helst: La det gå.

Var du forresten interessert i ham før dere hadde kvelden deres, eller kom det som et resultat av den?

Anonymkode: 718a3...324

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow her var det kommet mange svar og en del som spriker litt fra hverandre. Jeg kan være enig i at begge utfallene kan være mulig. Den ene taler i favør til meg, den andre absolutt ikke. Er enig i at det er dumt å gå å håpe på at han faktisk liker meg, når det er vel så sannsynlig (eller mer) at han bare ikke er interessert nok. 

For å kommentere en del ting selv: Jeg synest egentlig ikke jeg var spesielt lunken den morningen jeg gikk fra han. Han spurte meg flere ganger i løpet av natten/morningen at vi måtte gjenta dette, sikkert 4-5 ganger. Jeg sa at det kunne vi de første gangene han spurte, og når jeg gikk og han sa det en siste gang sa jeg først "Ja, kanskje", før jeg avsluttet med at det skulle ordnes viss han ryddet rommet sitt til neste besøk (Spøkte en del med det, da det var litt vel rotete). Så egentlig var jeg ikke særlig lunken, men det er mulig det kan ha blitt oppfattet slik. 

Jeg reagerer også på overøsingen med kompliment, om de var genuine eller ikke. Jeg var ikke bare for deilig, jeg var for bra o.s.v. Jeg ser ikke dårlig ut, men jeg har ikke den strammeste kroppen heller (selv om han påstod at jeg var så tight) men til gjengeld er det ganske mange godt trente og fine damer i klassen), så det virket å være veldig overdrevent. Han mente nok at jeg var deilig, men jeg føler de var satt veldig på spissen. 

Det er ikke helt riktig å si at "han nesten" ikke snakker til meg. Situasjonen er kompleks, vi går i samme klasse og omgåas daglig. I dag satt vi i samme kollokviegruppe og jobbet, og han henvendte seg til meg for å låne noe og "småmobbet" meg litt for noe, men han er jo en veldig tøysete type som sagt. Det er ikke sånn at han overser meg obvious i større grupper, men det faller han ikke naturlig inn for han lenger å henvende seg til meg om vi ikke allerede er i en gruppe som snakker med hverandre, noe han gjorde i starten. Kan også være noe med at det har skjedd en del grupperinger siden den gang, så det er ikke så lett å si. Men jeg føler iallfall at stemningen er mer spent når det kommer til alene-situasjoner enn hva det var før.

Jeg ser noen foreslår at jeg må være mer direkte og be han ut/si at jeg er interessert. Jeg for min del føler jeg har vist nok interesse ved å spørre i ettertid om vi skulle møtes igjen, det mangler bare at noen tar initativ til dette møtet. Jeg tenker at dersom han virkelig vil, så tar han det steget. I motsatt fall virker jeg som en masete kjerring som ikke tar et hint, og at han ja til å møte meg en dag han er for høflig til å avvise meg direkte. Muligheten er jo også som noen sier, at han holder meg litt på gress. 

Sum summert kommer jeg nok til å gi han litt opp nå, men skal kanskje ikke avskrive han helt dersom han skulle komme til å "skjerpe seg". Jeg kommer til å ligge lavt og la være å ta noe kontakt, bare være vennlig på skolen. Vi kommer nok til å havne på flere fester sammen, så vi får se. Jeg vet tilfeldigvis at en annen i klassen muligens har et lite øye for meg (har matchet på Tinder), så det er nok av muligheter til å flørte med andre ;). 


 

Anonymkode: 71f0e...b39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er sannsynligvis verken player eller sjenert. Det er ikke uvanlig å overøse noen med komplimenter dels fordi man lar seg rive med av situasjonen og dels fordi man mener dem, uten at det trenger å innebære at man vil forfølge noe mer med en person. Du vil vel ikke bli kjæreste med alle du synes er herlige du heller?

Friendzonegreiene gidder jeg ikke engang kommentere, ut over å bemerke at det virker svært sannsynlig at han ikke er interessert i deg på den riktige måten. Men verken jeg eller noen andre her kan gi et klart svar. Det kan alltid hende at det er andre ting som hindrer ham, kanskje til og med at han er akkurat som deg, nemlig at han ikke tar initiativet videre. Men jeg anser sjansene dine som så små at du ikke burde "mase" mer på ham nå. Eventuelt kan du behandle ham som en kompis og flørte litt med andre i hans nærvær (ikke så han skjønner det er til ære for ham, så klart) og se hvordan han reagerer på det. Men aller helst: La det gå.

Var du forresten interessert i ham før dere hadde kvelden deres, eller kom det som et resultat av den?

Anonymkode: 718a3...324

Jeg var litt interessert i han før det. Vi matchet på Happn noen dager før det, og etter det ble jeg mer og mer interessert, men tenkte at han ikke kunne like meg likevel. Så ble jeg mer interessert etter at vi hadde sex :)

Anonymkode: 71f0e...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Skal hun gi opp uten å SI til han at hun er interessert??? Da har hun jo ALT å tape!

Ja.

Hun har vist nok interesse allerede. Det er mye bedre å gi opp enn å lengte etter noe som ikke gir respons.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minesveiper

Vanskelig å si ts, men oppførselen hans er veldig rar. Han er nok usikker og noe konfliktsky siden han ikke gir deg noen ordentlige svar på noen måte. 

Jeg så egentlig litt samme sak som dette i fadderuken der jeg går nå, og slik jeg tolket det virket ikke fyren særlig interessert. Han var en typisk impulsiv sosial fyr som damene har lett for å like. Jeg tror nok han var glad i damen(de kjente hverandre litt fra før), men han nølte veldig med å gjøre noe med henne når hun ga han sjansen. Jeg tror jo det er fordi han ikke ville såre henne da han egentlig ikke var skikkelig interessert. Skal ikke si at det er tilfelle hos deg ts, men det er viss likhet i historien. 

Forstår at du liker han fyren ts, men er det ikke greiere å møte en kar som er skikkelig interessert og viser det. Synes du finner deg i alt for mye vingling. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en ekskjæreste som var akkurat sånn her.. I mine øyne lyser det varsellamper lang vei her. Han var ekstremt flørtete med alle på fylla og var som oftest alltid full, dette også selv etter han fikk seg kjæreste. (Er en grunn til at det er en eks) Han hadde mange jenter på en gang før han møtte meg, og han var mot dem akkurat slik du beskriver han her er mot deg. Han lå med dem, og svarte dem dersom de sendte noe til han først. Han tok sjeldent kontakt først, med mindre det var for å få seg noe. Og møtte han dem edru, var han mer avvisende enn før. Dersom det var alkohol innblandet, hadde han ingen sperrer og øste ut med komplimenter. Hadde jeg vært deg, ville jeg holdt avstand. En fyr som flørter med andre jenter foran deg, er ikke interessert nok. Spar deg selv for noe lidelse, og kom deg unna 😊

 

PS: det kan selvfølgelig være motsatt også da, men utifra mine egne erfaringer så ville jeg gått. Men hvem vet, kanskje det er motsatt 😊

Anonymkode: a09ec...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering. Player-mistankene mine viser seg å være rett. Han er slettes ikke sjenert eller usikker, han bare holder på med sykt mange. Fikk vite av en nær venninne at han skriver frekke meldinger til ei hun bor med, som ikke er interessert tilbake. Fra ei anna hørte jeg at han hadde blitt med ei anna i klassen hjem, og at han skrev frekke meldinger til ei anna på Tinder. Var på fest der jeg kom i kontakt med en annen jente som han flørtet med, og hun hadde fått med seg at han var player. 

Og alt dette har jeg funnet ut i løpet av to fester. Det er nok bare en liten brøkdel av hvordan han holder på. Skal iallfall holde meg langt unna han. Så nå er det ikke noe å lure på lenger :)

Anonymkode: 71f0e...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...