Gå til innhold

Er han player eller bare veldig sjenert? Føler jeg blir friendzonet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, trenger litt hjelp til å prøve å tolke en fyr jeg studerer med. Obs, dette blir langt....

Det er en sjarmerende og flørtende fyr som jeg har begynt å studere med som tar veldig mye plass i rommet, han er veldig spøkefull og er en som er med på alt og som fremstår som veldig sosial og jovial. Veldig hyggelig fyr, som også liker veldig godt å feste. På fest så blir han ofte veldig full og er gjerne litt flørtende med flere damer, han er liksom litt overalt på vors.  En av kveldene vi var ute ble vi begge veldig fulle, vi var på et utested. Der så det ut som han var i gang med å flørte med en dame som stod ved siden av meg. Det stod en annen ukjent fyr ved siden av der igjen, så jeg spurte han i klassen på tull om han ville være whingman for meg, sånn at jeg kunne komme i kontakt med han andre fyren. Det ville han ikke, da sluttet han å flørte med hun andre damen og plutselig hadde han tak i meg og trakk meg vekk og kysset meg... og ville at jeg skulle bli med han hjem, noe han ble.

Hele den kvelden var han øverøsende med kompliment, jeg var "for deilig" og han påstod at at alle guttene i klassen ville ha meg. Jeg uttrykte vel på et tidspunkt også at det var så mange andre pene jenter i klassen, og da svarte han noe sånt som at det var meg han ville ha. Hele natta og morningen etterpå når vi ble ederu, så overøste han meg fortsatt med kompliment og sa flere ganger at vi måtte møtes igjen og at det måtte gjentas, viss han fikk lov til det. Dette sa han også på morningen når jeg skulle gå og han gav meg et hadekyss før jeg reiste. Jeg svarte muligens noe lunkent "Ja kanskje", med et smil. Det hele var veldig hyggelig og jeg hadde lyst å møte han igjen. Så langt høres det jo ut som han er skikkelig interessert, samtidig som jeg er usikker på om han bare overdrev og overrøste meg med kompliment for meg å sjarmere meg i seng? 

Etter dette hørte jeg ikke noe hele lørdagen og søndagen, før jeg skrev til han på søndagskvelden med spm. om noe studierelatert, jeg tenkte at dette kunne være en iceabreaker. Han svarte på spørsmålet, men gav ikke noe oppfølgingsspørsmål eller initativ til videre samtale. På mandagen hadde vi forelesinger, men vi satt på helt ulike plasser i forelesingssalen, så fikk ikke mulighet til å prate da. Jeg var veldig forvirret over at han enda ikke hadde tatt kontakt selv, med tanke på at det var han som spurte om å møtes igjen. Jeg tenkte tanken på at han muligens var usikker på meg, da jeg hadde svart han litt lunkent da jeg gikk fra han den morningen. Så jeg bestemte meg for å skrive til han om han ville møtes igjen. Jeg uttrykte meg litt humoristisk og spurte om det var slik at han ville møtes igjen, eller om det bare hadde vært en høflig frase. Til det svarte han noe ála: "Haha, dust, ja det kan vi" etterfulgt av et smilefjes. Det ble ikke avtalt noe videre om når dette skulle skje. 

Etter dette har vi møttes på forelesinger og jeg har merket at det var vært litt klein stemning mellom oss. Før vi hadde sex så hadde han ikke noe problem med å prate med meg på forelesing o.s.v, men etterpå har det virket som har prøvd å unngå å prate med meg, og har henvendt seg til noen andre, selv om jeg har sittet veldig nærme han og det hadde vært naturlig å snakke med meg, og det virker også som han unngår øyekontakt med meg når andre er rundt oss. 

Senere har vi havnet på fest igjen for første gang siden den kvelden. Vi ble begge godt brisne og han nærmet han seg meg mer og mer utover kvelden når promillen steg, han satte seg blant annet ved siden av meg flere ganger. På et tidspunkt spurte han også etter snapchaten min og la meg til. Jeg merket på slutten av denne kvelden at han nærmet seg meg fysisk, han la handen på armlenet bak meg og berørte skulderen min lett. Men det skjedde ikke noe mer den kvelden da vi skulle tidlig opp neste dag, siden vi  skulle på tur med klassen, og det var rett hjem og i seng. 

På denne klasseturen merket at denne kleinheiten var litt tilbake, han hang med andre på turen og prøvde ikke å nærme seg meg i ederu tilstand. Det ble drikking på turen, men jeg var for sliten fra dagen før og deltok ikke på dette. Han drakk selvfølgelig. Det hendte en gang utover kvelden når vi hadde blitt innlosjert på hotell, at han gikk forbi meg godt brisen, sa navnet mitt og pirket meg lett på skuldra, før han gikk videre. Til middagen var han blitt ganske full, og han kom dit sammen med en annen dame i klassen, som han åpenbart flørtet med og hang med under middagen. Hva som skjedde på denne festen er jeg uvitende om og jeg vet ikke om det skjedde noe mellom hun andre damen i klassen og han.

Dagen etterpå endte han opp på samme frokostbord som meg og satt vis-a-vis med meg. Igjen var han veldig stille og sa ikke så mye, det var faktisk sånn at det virket som han hadde problem med å se meg i øynene, og han henvendte seg til de andre på bordet stort sett for å prate...


Så kom vi hjem på fredags ettermiddag. Utover kvelden sendte jeg en casual snap om at jeg så på Netflix og slappet av, fikk med en gang en snap tilbake frå han om at det gjorde han også. Det utviklet seg til en liten samtale, der vi spøkte litt om at han endelig skulle ha ederukveld. Så spurte han meg hva slags planer jeg hadde for kvelden, jeg svarte tilbake på om at jeg ikke hadde noen andre planer enn å slappe av, og lurte på hva han skulle, og om det ble fest på han. Til det svarte han at det ble ederukveld. Etter dette stilnet samtalen. Jeg følte han var på nippet til å invitere meg ned til han, men det skjedde altså ikke...

På lørdag var jeg på fjellet og sendte en snap, han svarte tilbake med et spørsmål. Det ble ikke noe mer kontakt utover det den dagen, han var på fest nok en gang og jeg hørte ikke noe. I dag sendte jeg en snap av at jeg leste pensum og at det var utrolig tørt, fikk med en gang en snap tilbake av at han lå i sengen, der han skrev at jeg måtte komme meg ut i sola og jeg kunne lese senere på dagen. Svarte så tilbake at han måtte ta initativ til å arrangere noe volleyball. Noe som han da gjorde. I dag var han for en gangs skyld ikke så veldig klein rundt meg, og det var mer avslappet atmosfære, han krevde at jeg skulle være på hans lag og han tullet og tøyset med meg...

Vi gikk et lite stykke hjemover i samme retning i dag og var for første gang siden den kvelden på tomannshånd. Det var litt klein stemning igjen, han snakket litt om hva han skulle lage til middag. Når vi skiltes så sa han at det var kjekt at jeg ble med i dag, og at jeg måtte bli med oftere. Vet ikke helt hva det skal bety. Prøvde han å friendzone meg eller var det et hint om at han vil henge mer med meg? 

Som sagt, jeg er veldig forvirret over oppførselen hans. Han virket så utrolig giret på å treffe meg igjen, men tar ikke skikkelig initativ. Selv om jeg nå har signalisert at jeg vil treffes igjen. Han fremstår ikke som den sjenerte typen, og er veldig sosial ut av seg. Samtidig fortalte han den kvelden at han og klassekameratene måtte ha eget vors før klassevorsa, for å drikke seg opp, sånn at de turte å snakke med jentene, så det kan jo være at han er litt sjenert på jentefronten.  På den ene siden så svarer han aktivt på snaps og lager samtaler ut av det, men sender aldri snaps først eller tar initativ til samtale på Facebook. Så får ikke helt en følelse av at han er så veldig interessert.  I tillegg er det altså dette med flørtinga hans når han fester og det at han åpenbart flørtet med ei i klassen foran meg. Han får alltid masse nye jentevenner på Facebook etter fest og jeg har sett i ettertid at han i flere tilfeller har likt profilbildene til disse jentene. Så han er veldig på flørtern og fremstår litt som en player...

Trenger litt råd fra andre her. Hvordan kan jeg finne ut om han er player eller bare sjenert? Hva bør mitt neste trekk være? Kjenner jeg har litt lyst å bare gi opp fyren med de miksa signala han sender...


 

 

Anonymkode: 71f0e...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er bare ikke interessert. Han høres ikke særlig sjenert ut heller. Tro meg,om en mann vil ha deg ber han med deg ut. 

Anonymkode: 6de71...a30

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare kvinnfolk som friendzoner da ..ikke mannfolk. 

Gi han noen gjennomtenkte #shittests så finner du det ut. Ikke verre enn det ...

Anonymkode: d9eb5...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er bare ikke interessert. Han høres ikke særlig sjenert ut heller. Tro meg,om en mann vil ha deg ber han med deg ut. 

Anonymkode: 6de71...a30

Forsåvidt enig med deg der, men hvorfor svarer han da på snappene jeg sender? De er veldig generelle, så det forventes ikke svar. 

Anonymkode: 71f0e...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare kvinnfolk som friendzoner da ..ikke mannfolk. 

Gi han noen gjennomtenkte #shittests så finner du det ut. Ikke verre enn det ...

Anonymkode: d9eb5...a44

Hva slags tester er det? Kan du utdype?

Anonymkode: 71f0e...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som han bare ikke er videre interessert i noe romantisk forhold med deg.

Anonymkode: 811c4...465

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsåvidt enig med deg der, men hvorfor svarer han da på snappene jeg sender? De er veldig generelle, så det forventes ikke svar. 

Anonymkode: 71f0e...b39

Snap er jo ikke så seriøst da. Jeg hadde og en fyr som aldri tok initiativ men som snappet meg hele tiden. Sånt gidder ikke jeg. Kanskje han bare er høflig? 

Anonymkode: 6de71...a30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags tester er det? Kan du utdype?

Anonymkode: 71f0e...b39

A test that a girl performs on a male by saying or doing something to judge the reaction or response from him.
I talked all the night and didn't let that chick perform her shit tests on me man, until she got drunk. 

We went out together and everything was great. But, I failed one shit test, and got dumped.
For mer utdypende:

Anonymkode: d9eb5...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han minner om en jeg drev med en gang. Fikk vite mange år senere at han hadde vært dødskin, men usikker. Og han virket heller ikke som en usikker person, veldig kjekk og veldig utadvendt når det var flere der. 

Du burde ta initiativ til å invitere deg selv over, som den netflixkvelden!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holder deg på gress for oppmerksomhet og noe å falle tilbake på hvis han feiler med andre damer. Folk som ruller ut kompliment etter kompliment er sjeldent genuine, men ofte playere.

Anonymkode: 384e6...bf1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker.... ja jeg vet ikke, skjønner at du blir forvirret

Neste gang dere blir fulle sammen og er alene kan du jo spørre han rett ut, om han har prøvd å unngå deg osv ;)

Anonymkode: 276ad...b79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han virker ikke veldig interressert. over til neste! handling foran ord (og snap) 

Anonymkode: fa884...7f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han minner om eksen min. Akkurat sånn oppførsel, jeg holdt på å bli gal. Brukte en evighet på å finne ut hva han egentlig ville. Han var rett og slett super keen og ble nervøs rundt meg. Jeg er ganske lik sånn selv så jeg vet at det absolutt ikke trenger å bety at han ikke er interessert. 

Anonymkode: 9b291...1b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker han uerfaren og usikker, jeg har selv vært det og har sett det samme hos kamerater - på et visst umodenhets-nivå så kan det være ganske vanlig at hannkjønn ikke tør å nærme seg jenter de liker edru, det kan forklare hvorfor han er så annerledes med alkohol innabords. Dessuten er det vanskeligere å føre en samtale med ei man liker godt kontra ei man ikke mener like mye med, det gjelder også flørt - jo større fallhøyden er dess feigere blir uerfarne hannkjønn som er usikre.

Nå kan jeg ikke si noe om hans følelser for deg, men kan si så mye som at det ikke nødvendigvis er slik at du trenger avfeie han for hans usikre og uerfarne oppførsel, i ditt innlegg så ser jeg nemlig momenter som taler både til fordel for deg og som kan være faresignaler. Han her trenger nok noen år på seg samt å bli noen erfaringer rikere før han vet hvordan han skal sjekke opp og behandle en dame, nå sender han jo høyst tvetydige signaler det ikke er enkelt å forstå seg på.

Ta det på konto av at han er uerfaren og gi han en sjanse er mitt råd, jeg har sett tilsvarende før så taler av erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste til etter at dere hadde hatt sex og han mistet interessen. Er som regel sånn det går dersom man har sex raskt, kvinner blir mer keen, menn blir mindre.

Anonymkode: ef173...8eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsåvidt enig med deg der, men hvorfor svarer han da på snappene jeg sender? De er veldig generelle, så det forventes ikke svar. 

Anonymkode: 71f0e...b39

Mange menn har frykt for å såre kvinner, de vil at kvinner skal være glade og ikke så lei seg. Derfor liker de profilbilder, svarer på snap og lar være å dumpe. Han her har hatt sex med deg og er sikkert redd for å virke som han leker med deg, så blir det noe halvveis i stedet..

Jeg er selvfølgelig ikke hundre prosent sikker på dette, men det virker som du er den mest pågående her. Måten han var mot deg rett før dere hadde sex tyder på at han vet veldig godt hva kvinner vil og hvordan han håndterer de.

Anonymkode: ef173...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han er usikker. Usikker på seg selv, hvordan han skal oppføre seg og på deg. Du var jo heller lunken da dro fra ham etter sexen. Ta inititativ og be ham med ut på date. 

Anonymkode: 348a5...cac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange menn har frykt for å såre kvinner, de vil at kvinner skal være glade og ikke så lei seg. Derfor liker de profilbilder, svarer på snap og lar være å dumpe. Han her har hatt sex med deg og er sikkert redd for å virke som han leker med deg, så blir det noe halvveis i stedet..

Jeg er selvfølgelig ikke hundre prosent sikker på dette, men det virker som du er den mest pågående her. Måten han var mot deg rett før dere hadde sex tyder på at han vet veldig godt hva kvinner vil og hvordan han håndterer de.

Anonymkode: ef173...8eb

Hun var jo ikke særlig pågående! Fra hans perspektiv virker hun nok like uinteressert som han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...