Gå til innhold

Er han player eller bare veldig sjenert? Føler jeg blir friendzonet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, trenger litt hjelp til å prøve å tolke en fyr jeg studerer med. Obs, dette blir langt....

Det er en sjarmerende og flørtende fyr som jeg har begynt å studere med som tar veldig mye plass i rommet, han er veldig spøkefull og er en som er med på alt og som fremstår som veldig sosial og jovial. Veldig hyggelig fyr, som også liker veldig godt å feste. På fest så blir han ofte veldig full og er gjerne litt flørtende med flere damer, han er liksom litt overalt på vors.  En av kveldene vi var ute ble vi begge veldig fulle, vi var på et utested. Der så det ut som han var i gang med å flørte med en dame som stod ved siden av meg. Det stod en annen ukjent fyr ved siden av der igjen, så jeg spurte han i klassen på tull om han ville være whingman for meg, sånn at jeg kunne komme i kontakt med han andre fyren. Det ville han ikke, da sluttet han å flørte med hun andre damen og plutselig hadde han tak i meg og trakk meg vekk og kysset meg... og ville at jeg skulle bli med han hjem, noe han ble.

Hele den kvelden var han øverøsende med kompliment, jeg var "for deilig" og han påstod at at alle guttene i klassen ville ha meg. Jeg uttrykte vel på et tidspunkt også at det var så mange andre pene jenter i klassen, og da svarte han noe sånt som at det var meg han ville ha. Hele natta og morningen etterpå når vi ble ederu, så overøste han meg fortsatt med kompliment og sa flere ganger at vi måtte møtes igjen og at det måtte gjentas, viss han fikk lov til det. Dette sa han også på morningen når jeg skulle gå og han gav meg et hadekyss før jeg reiste. Jeg svarte muligens noe lunkent "Ja kanskje", med et smil. Det hele var veldig hyggelig og jeg hadde lyst å møte han igjen. Så langt høres det jo ut som han er skikkelig interessert, samtidig som jeg er usikker på om han bare overdrev og overrøste meg med kompliment for meg å sjarmere meg i seng?